Ik erger me vooral om de drukte, kan daar heel slecht tegen en vooral de ongeduldigheid van mensen die er dan bovenop komt. Wil ik het liefst zo snel mogelijk weer weg en naar huis, deur dicht en ze zoeken het maar uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Hier viel alles reuze mee gelukkig. Tip: ga naar je lokale slager, bakker en groenteboer! Hier was het vanmorgen markt en zij hadden alles nog in overvloed. Ik heb wel extra rijst gekocht maar dat is omdat ik heel vaak misgrijp thuis.
Voor mensen die wc papier willen, kom maar naar Brabant
[ [url=m/A3ZHE6.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
Ik woon in een dorp met 3000 mensen, dus je zou moeten zeggen dat het genoeg is
Whale schreef:Loeky01 schreef:Hier viel alles reuze mee gelukkig. Tip: ga naar je lokale slager, bakker en groenteboer! Hier was het vanmorgen markt en zij hadden alles nog in overvloed. Ik heb wel extra rijst gekocht maar dat is omdat ik heel vaak misgrijp thuis.
Voor mensen die wc papier willen, kom maar naar Brabant
[ [url=m/A3ZHE6.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
Ik woon in een dorp met 3000 mensen, dus je zou moeten zeggen dat het genoeg is
Zie al gebeuren dat iemand heel stiekem met een heftruck zo'n hele pallet pakt
Marcella schreef:Lestrange01 schreef:Jongens,het is echt een gekkenhuis, zoooooo veel klanten en iedereen koopt veel. Hoogste bedrag tot nu toe aan mijn kassa was 250 euro
![]()
Tja als je het kan missen is het mooi. Vraag mij nu af hoeveel mensen met lagere inkomens mis pakken.