Maureen95 schreef:Of ik even meer dan € 100 korting wil geven omdat hij het niet kan aftrekken van z'n belasting![]()
[ [url=m/8IFstb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind vooral je poging om zijn naam te schrappen grappig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Ik heb een spiksplinternieuw matras verkocht. Zat nog in plastic verpakt, heb het ding niet de trap op kunnen krijgen ivm smalle bocht.
Man reageerde, wilde natuurlijk afdingen en ik had natuurlijk een buffer ivm afdingen. Vroeg wat de minimale prijs is, ik zeg 120 is echt het laagste, bied ie vervolgens 115. Ik vind dat zó brutaal, en normaal zou ik iets sturen van "wat begrijp je niet aan minimum prijs?" en m het ding niet verkopen. Maar hij stond vreselijk ik de weg in mijn halletje. Dus accoord gegaan. Staan ze vanmorgen voor de deur, vraagt ie of er nog wat aan de prijs te doen valt... wat denkt ie wel niet? Dus ik zeg, ja hoor, die kan altijd weer omhoog! Geeft ie me snel de 115 en gooit snel dat matras op de aanhanger. Vlerk
fjordjes schreef:Had een tweepersoonsbed gezet op de weggeefhoek hier in de buurt. Vrij snel reactie en begin van de middag kwam iemand om het bed op te halen. Kwam met een volkswagen polo, had toen al m'n twijfels maar goed. Meneer had het gehele bed erin gekregen, matrassen bovenop het dakmoest wel lachen. M'n man nog telefoonnummer van de man gekregen zodat die de foto's kon doorappen van de het bed toen die nog in elkaar stond. Belde die m'n man op of die niet even kon helpen met in elkaar zetten. Dus m'n man daar heen. Was maar goed dat ie z'n accuboormachine mee had genomen want die mensen deden het met een schroevendraaier
Morganlefay schreef:Ik meld mij weer.
Heb een flink stapeltje Wild Flower servies en dan bedoel ik niet het standaard spul.
Komt er een met een bod van 37,50 voor zo ongeveer alles behalve de fondueborden.
Is een beetje beledigd omdat ik niet met handelaren ga onderhandelen.
Zucht.
bcd94 schreef:Mensen die niet komen opdagen om iets op te halen heb ik zo n hekel aan.
Blijf ik er speciaal voor thuis.
Ook geen berichtje meer niks
MizzMontana schreef:Hoe zat het nou ook al weer met gelijk oversteken? Krijg je je geld nou sowieso na 7 dagen, of echt alleen als de ontvanger op MP bevestigd het pakket te hebben ontvangen?