Post NL frustratie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 01:28

Post.nl bezorgers, pffff.
Stel je automatisch in, in de pakketautomaat.
Kom je thuis staan er 2 pakketten gewoon open en bloot 2 pakketten. Gewoon letterlijk op straat, niet eens op de stoep.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-26 02:54

Grrrr. Het is een tijdje goed gegaan, maar precies dát pakket welke perse niet via de officiële marktplaats betaal functie is betaald is kwijt geraakt -:(-

Waarom? Waarom precies ALTIJD het pakket waar geen kopersbescherming op toegepast is. En de verkoper laat natuurlijk niets meer van zich horen, die heeft z'n geld binnen.....

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 17:59

Mag ik hier ook een dhl frustratie kwijt?
Heb via mp wat verkocht incl verzending via dhl.
Krijg je alleen een qr code. Die moet je laten scannen en dan wordt je verzendlabel uitgeprint en opgeplakt. Maar ik wil het pakket dus naar zo'n kast brengen en die printen geen label...maar zelf uitprinten lukt dus ook niet...
Vrij frustrerend als alle servicepunten mét printer gesloten zijn ivm pasen -O- en dus die code binnenkort verloopt...

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 18:05

gillian schreef:
Krijg je alleen een qr code. Die moet je laten scannen en dan wordt je verzendlabel uitgeprint en opgeplakt. Maar ik wil het pakket dus naar zo'n kast brengen en die printen geen label...maar zelf uitprinten lukt dus ook niet...
Vrij frustrerend als alle servicepunten mét printer gesloten zijn ivm pasen -O- en dus die code binnenkort verloopt...

Kan je de qr code zelf niet scannen om te printen?

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 18:09

Ik ben bang dat als ik die qr code uitprint en erop plak, dat dat niet werkt bij die automaat.
De qr code self scant ie niet..

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 08:51

Dhl komt vandaag langs. Maar ik krijg pas een kleiner tijdvak als de bezorger onderweg is.
Maar moet eigenlijk ook nog even naar het centrum. Maar zal ook niet de eerste keer zijn dat ik daar net ben en een berichtje krijg dat hij onderweg is. En vervolgens al binnen een kwartier voor de deur stond :+ Zo snel kan ik dan ook niet thuis zijn.

Twijfel nu of ik de hele dag ga wachten of niet.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 09:13

DHL bezorgers beginnen ergens tussen half 10 en half 11 te rijden, dus ik zou even wachten.

Aroree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 09:22

Even mijn frustratie hier delen.. Ik heb al jaren geleden in mijn Postnl app aangegeven dat de bezorgvoorkeur naar het pakketpunt van de Jumbo is. En tóch worden veel van mijn pakketten naar een ander pakketpunt gebracht (veel verder). Dat wordt meteen al besloten zodra het pakje verzonden is (dan zie ik dat het bezorgadres ineens dat verre pakketpunt is). Thuis worden mijn pakketten sowieso al niet afgeleverd, zelfs niet met neerzettoestemming (die gaan dan meteen door naar dat verre pakketpunt, ze komen niet eens de wijk in) dus dat is ook niet de oplossing.

Ik heb al uren erin gestoken om contact te krijgen met Postnl, maar ze hebben het probleem nooit kunnen oplossen. Super vervelend. Ook echt een hele frustrerende klanten 'service' %)

Met DHL, GSL en alle andere bezorgservices heb ik nooit problemen

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 09:42

gillian schreef:

Als het goed is staat er ook een code bij. Als je zelf geen label kan printen moet je die code duidelijk op de doos schrijven. Pakket scannen bij de kluis en dan er gewoon inleggen.