Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:xDenies schreef:Ik gebruik het woord nooit maar wilde even in die termen blijvenHet betekend te gierig toch?
Ik gebruik het verder ook nooit. In ieder geval niet in serieuze context. Maar leuk dat ik met mijn 24 jaar als de jeugd van tegenwoordig word gezien.maar leuk dat het zoveel reacties teweeg heeft gebracht. Van Sheehans berichtje begrijp ik echt geen bal.
![]()
Oh mijn ergenis: mensen die I (als in 'ik' in het Engels) niet met een hoofdletter schrijven. Of überhaupt Nederlanders die graag Engels willen schrijven op social media en dan then/than, to/too, of there/their door elkaar halen.
Sheehan schreef:Zo extreem als mijn berichtje praat ook niemand hoor. Was een fatoe(Een grapje)
Het betekend: Mijn huis staat in Rotterdam blakbij Centraal. Als je je niet goed voelt kan je hier een jointje komen roken en wat sterke drank drinken met wat vrouwen er bij. Dan maken we chaos.
Ineke2 schreef:Kechs zijn geen “ gewoon” vrouwen maar hoëren.
Dat is waarom er zo over gevallen werd en het breed werd uitgemeten in de media toen 1 of andere rapper daar wat over heeft gezegd
Marcella schreef:Dat laptop ineens windows Edge dicht gooide. Kon ik natuurlijk alles opnieuw openen en inloggen.