Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Omdat als iedereen een adblocker gaat gebruiken, al die 'gratis' diensten niet meer gratis kunnen blijven. Wat Gini dus zegt. En op Bokt heb ik een Bannervrij abonnement.
Wyb_ster schreef:Weet iemand toevallig of rechtszaken over pachtrecht (dus pachtzaken) openbare zittingen zijn? De mevrouw achter de centrale balie van de rechtbank wist het niet en haar collega is ziek...
SavannahNx schreef:Kan het zijn dat je kat het goed met je wilt maken nadat ie je (bewust) heeft aangevallen 2 dagen geleden. Of is het gewoon toeval dat ie (terwijl hij never nooit op schoot ligt) ineens vandaag op mn schoot kruipt en in slaap valt?
Anoniem schreef:SavannahNx schreef:Kan het zijn dat je kat het goed met je wilt maken nadat ie je (bewust) heeft aangevallen 2 dagen geleden. Of is het gewoon toeval dat ie (terwijl hij never nooit op schoot ligt) ineens vandaag op mn schoot kruipt en in slaap valt?
Ik denk niet dat ze zo denken. Maar ik denk wel dat ze iets anders aan je voelen. Merken dat je je anders gedraagt. En arrogant als ze zijn denken ze dat ze alles beter maken door bij het personeel te gaan liggen.
Hebben ze vaak nog gelijk in ook.Zoiets, maar dan niet zweverig.
miss_lizje schreef:In het kader van milieuvriendelijke verpakkingen vroeg ik mij iets af toen ik in de supermarkt liep.
Is het beter om mayonaise uit een glazen pot te kopen of een plastic knijpfles? Melk uit een karton drinkpak of plastic fles? Wat is milieu vriendelijker? In acht genomen dat alles op de juiste manier gescheiden wordt.
Independence schreef:Vriendin is jarig en vroeg dingen voor de uitzet. We hebben wat keukengerei gekocht: rasp, garde, spatel, kaasschaaf etc. Hoe pak ik dat leuk in