Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 09:20

Ja precies dat Berdien!! :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 09:21

Nee een echte babyface vind ik ook niet interessant hoor :) En meestal strookt dat ook niet met de rest van de interesses..

maar er lijkt geen middenweg tussen kleuter en ouwe man... -O-
Dus of zo'n hippe jonge mooiboy of de kalende vader met 3 kinderen, grijzig borsthaar met óf biertieten óf een kippenborstje... En dan hockey of tannis erbij...
Of ik ben gewoon heel negatief en kritisch .. dat kan ook :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 09:24

Denk dat dat het is, of je mist de leuke exemplaren. Want ik kom genoeg tussen de 30 en de 40 die echt geen hippe mooiboys zijn of verlepte bijnaveertigers.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 09:25

Babyface vind ik niet perse bij jongensachtig horen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 09:28

Ik denk de leuke exemplaren.. :j
Ik kan me zomaar voorstellen dat leuke mannen van rond de 44 bijv voor dames gaan die wat jonger zijn..

Maar goed, gelukkig lees ik hier over anderen met dezelfde ervaring als ik, dus ligt t niet helemaal alleen aan mij :+ :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:04

Storm schreef:
Heel herkenbaar Cer! Ik ben 42 en mijn ex is 5 jaar jonger. Nu contact met een man van 49 en dat gaat 'm gewoon niet worden. Mannen van 10 jaar jonger zijn zoveel aantrekkelijker. Het lijkt wel of er een grens ligt rond de 40-43, daarna slaat de aftakeling snel toe, met heel af en toe een uitzondering. Nu zie ik er zelf ook veel jonger uit dan dat ik ben, misschien speelt dat ook mee.
Dus ik kan nog max. 13 jaar genieten?

-O-

Cer

Ligt er helemaal aan waar je van geniet :j

Ailill

Berdien schreef:
Oh nee ik heb dat juist helemaal niet. Ik vind dat jongensachtige helemaal niet interessant :)) Heb Tinder nou van 28-40 staan en het is zelden dat er iemand van 28-32 naar links gaan. Of ze moeten er echt al wat mannelijker uit zien.
_O- _O- _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:05

Cer schreef:
Ligt er helemaal aan waar je van geniet :j
Ik hoop een hoop :')

Maar ik lees hier dat ik vanaf dan geluk moet hebben, i.v.m. aftakeling.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:10

ja maar dat hoeft voor jou geen consequenties te hebben toch?
Genoeg die dat juist aantrekkelijk vinden... denk ik... :')

Of je krijgt t mega druk als je bij die zeldzaamheid hoort die gewoon goed oud wordt :j +:)+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:22

Ik hoop het niet nee, maar de planning is om tegen die tijd toch wel getrouwd te zijn :j

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:33

Nou, dan is er sowieso geen probleem, hoop dat t goed gaat :j

Mijn idee was ook om vanaf mn pakmbeet 25ste gelukkig te zijn met een gezin (zonder kinderen).. dat heb ik nog niet helemaal voor elkaar :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:52

Mijn plan was om vanaf m'n 25e een carrière te starten, m'n eigen huis te hebben, paarden op een goede plek en vooral gelukkig met mezelf te zijn. Een partner is leuk, maar alleen als het ook daadwerkelijk wat toevoegt en niet alleen maar kost. Nou, dat is aardig gelukt :D En dat is ook nog steeds mijn motto. Gelukkig met mezelf en wat ik heb (bereikt), en met iemand anders hoogstens gelukkiger. Maar nooit als voorwaarde voor geluk.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:55

Leeftijd is voor mij maar een nummer, ik kijk gewoon naar uitstraling en of de interesses matchen.
Al houd ik niet van oude koppen en uitgezakte lijven, ik zorg goed voor mezelf, dat verwacht ik ook van een ander ;)

Mijn ex is 41 (maar ziet er uit als 30) en Ex Tnderlover was 28 (en ziet er ook rond de 30 uit).... ikzelf (43) ook rond de 30 :D
Maar ik ben echt heel erg lucky, babyface, perfect skin & figuur :P

Eens met je post Berdien, hier hetzelfde!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:56

Oh maar zo staat het er ook niet, althans, zo bedoel ik het niet..
maar ik heb mezelf nooit als ouwe vrijster met 40 katten gezien... En dat is nu wel wat t gaat worden :j Is niet erg, want inderdaad gelukkig met mezelf, maar het gaat meer om 'hoe dacht je vroeger dat je leven eruit zou zien'.. en toen ik 10 of 11 was had ik daar een ander beeld bij... :j

Wel knap dat je als kleuter of jonge tiener al weet dat je carriere wil maken.. volgens mij was ik nog gewoon in struiken aan t klimmen :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:11

Cer schreef:
Nou, dan is er sowieso geen probleem, hoop dat t goed gaat :j

Mijn idee was ook om vanaf mn pakmbeet 25ste gelukkig te zijn met een gezin (zonder kinderen).. dat heb ik nog niet helemaal voor elkaar :')
10 jaar terug dacht ik rond mijn 30e alles wel op de rit te hebben. Da's ook gelukt, althans op woon/fin. gebied en best wel happy met mezelf.

Partner stond ook al op het lijstje, maar blijkbaar kost dat wat meer moeite. Of, ze zijn er wel, maar niet de leuke/juiste ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:12

Ik had ook een heel ander beeld bij de leeftijd die ik nu bereikt heb. Nu ben ik er ook wel achter dat dat plaatje mij helemaal niet gepast had maar toch :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:13

Ik wilde juist #foreversingle blijven en antiburgerlijk leven. Heyoooo.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:13

Ook toen ik jonger was wist ik al dat ik niet het type 'lekker thuis met de kids' zou worden :)) Je hand ophouden is er vanaf jongs ook al uitgeslagen dus tja, dat huis en die paarden moeten ergens van betaald worden. Dus dan maar een toffe baan met een aardig inkomen.

Al heb ik sinds dit weekend wel een plan erbij. Ik was dus in Groesbeek, paps en mams vierden daar de verjaardag van mams. Dus ik op wereldreis naar Groesbeek :') Het rustige, landelijke, mooie Groesbeek. Daar waar je 's nachts nog de sterren ziet en niks hoort.

HA.

Bleek er een bejaardenclub met kapitale campers dus naast ons te staan. En geloof me, die kunnen een feestje vieren. Dus dat is mijn nieuwe plan. Om als ik 65+ ben met m'n kapitale camper een beetje te touren door binnen- en buitenland en elke avond met m'n campermatties het op een zuipen en brallen et zetten. Gewoon. Omdat. Het. Kan. Nu nog een vent vinden die op z'n 65e ook in Gaastrabroek en bootschoenen met mij de camper in wil {:} *gaat Tinder aanpassen*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:15

Ik wil meedoen met 'we zijn er bijna'.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:16

Euh.. maar je kan toch ook een toffe baan hebben én een partner? Nu lijkt t net of het 1 of het ander uitsluit.. :D

Ik wilde tweeverdiener worden met beiden een goed inkomen en samen dingen doen je leuk vind :j
Nu doe ik ook dingen die ik leuk vind hoor daar niet van, maar het ging even om het beeld wat je vroeger had :P

En als ik 65 ben moet ik nog een poosje werken, en daarna wil ik rustig achter mn plantjes zitten, boekje lezen of schilderen... Dus dat zal er ook wel niet van komen -O- :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:18

Ik meld mij hier ook maar :D Vind het super leuk om met jullie mee te lezen en ik heb tenslotte ook mijn liefde op tinder gevonden :=

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:18

Gek genoeg heb ik als jong meisje nooit echt een beeld gehad bij hoe mijn leven eruit moeten zien op een bepaalde leeftijd. En dat heb ik nog steeds niet echt. Al noem ik mezelf weleens eenzaam kattenvrouwtje, maar nu is het gewoon een eenzaam vrouwtje :')

Ben het wel eens met Berdien, eerst mijn eigen leven voor elkaar en gelukkig zijn. Het gaat mij er nu vooral om of ik op dit moment blij ben met hoe mijn leven eruit ziet. Komt die man: leuk! Zo niet, dan ook prima.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:20

Cer schreef:
Euh.. maar je kan toch ook een toffe baan hebben én een partner? Nu lijkt t net of het 1 of het ander uitsluit.. :D

Ik wilde tweeverdiener worden met beiden een goed inkomen en samen dingen doen je leuk vind :j
Nu doe ik ook dingen die ik leuk vind hoor daar niet van, maar het ging even om het beeld wat je vroeger had :P

En als ik 65 ben moet ik nog een poosje werken, en daarna wil ik rustig achter mn plantjes zitten, boekje lezen of schilderen... Dus dat zal er ook wel niet van komen -O- :')
Ik bedoel meer dat die baan en dat goede inkomen er nu al zijn en partner nog niet, wat prima is hoor.

Uiteraard kan het samen gaan, graag zelfs :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:21

Ik kan mezelf helemaal vinden in je plan Berdien :j :D Exept de Gaastrabroek en bootschoenen :')

Ik hoop overigens al te stoppen met werken rond mijn 55e :Y) (dikke erfenis)
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 23-04-18 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt