Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Dus ik kan nog max. 13 jaar genieten?Heel herkenbaar Cer! Ik ben 42 en mijn ex is 5 jaar jonger. Nu contact met een man van 49 en dat gaat 'm gewoon niet worden. Mannen van 10 jaar jonger zijn zoveel aantrekkelijker. Het lijkt wel of er een grens ligt rond de 40-43, daarna slaat de aftakeling snel toe, met heel af en toe een uitzondering. Nu zie ik er zelf ook veel jonger uit dan dat ik ben, misschien speelt dat ook mee.
Cer schreef:10 jaar terug dacht ik rond mijn 30e alles wel op de rit te hebben. Da's ook gelukt, althans op woon/fin. gebied en best wel happy met mezelf.Nou, dan is er sowieso geen probleem, hoop dat t goed gaat
Mijn idee was ook om vanaf mn pakmbeet 25ste gelukkig te zijn met een gezin (zonder kinderen).. dat heb ik nog niet helemaal voor elkaar
Cer schreef:Ik bedoel meer dat die baan en dat goede inkomen er nu al zijn en partner nog niet, wat prima is hoor.Euh.. maar je kan toch ook een toffe baan hebben én een partner? Nu lijkt t net of het 1 of het ander uitsluit..![]()
Ik wilde tweeverdiener worden met beiden een goed inkomen en samen dingen doen je leuk vind![]()
Nu doe ik ook dingen die ik leuk vind hoor daar niet van, maar het ging even om het beeld wat je vroeger had
En als ik 65 ben moet ik nog een poosje werken, en daarna wil ik rustig achter mn plantjes zitten, boekje lezen of schilderen... Dus dat zal er ook wel niet van komen![]()