ik wil trouwens wel alvast mijn complimenten geven aan alle pakketten tot nu toe, iedereen heeft duidelijk zijn best gedaan voor elkaar
Chantaliiejj
Geplaatst: 15-12-17 17:25
Heb eindelijk het pakket uitgepakt, en wat ben ik er blij mee! Zo leuk en zo goed dat iedereen hier toch tijd in steekt. Lieve SSS, Ondanks dat het moeilijk was ben ik super blij met alles! De rituals douche gel ben ik verliefd op
Het pakket
Doos open gemaakt
Cadeautjes
Cadeautjes uitgepakt
De hint, in de enveloppen zaten de hints
Vulling pakket
claudiadvx, ben jij mijn SSS?
sauffi
Geplaatst: 15-12-17 17:27
Wat een super gave pakketten weer!
Gefeliciteerd 01san en moirin!
Sterkte ynske
Lughnassadh
Geplaatst: 15-12-17 17:27
Ik vrees dat ik ook nog geduld moet hebben. Als het goed is wordt het pakket bij mijn lief op zijn werk bezorgd en ik heb nog niet van hem gehoord dat er wat bezorgd is voor me.
Anoniem
Geplaatst: 15-12-17 17:28
Hmm rituals chantalliejj , ruikt vaak goddelijk
01San
Geplaatst: 15-12-17 17:28
Mooi pakket Chantalliiejj!
Tnx Sauffi!!
plutolover
Geplaatst: 15-12-17 17:31
Gafe pakketten!! Jullie gaan wel snel kan amper bij houden
Kwam net nog pakketbezorger tegen. Maar helaas nog geen pakket
CastaMickey
Geplaatst: 15-12-17 17:32
Jaaaaaa ik kom thuis na een heeeerlijke dag en dan staat er óók nog een pakketje klaar!! Je weet het wel precies goed te timen SSS
Ben blij met me pakket, er zijn vandaag ook weer hele leuke pakketten bezorgd.
moirin, Jij ook Gefeliciteerd Fem, jou unicorn mok Lieve SS Van fem, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Rebecca, ja Rituals is heerlijk. Heb toevallig altijd douche gel hiervan.
Ik lees sinds 2 dagen stiekem met jullie mee, had het topic eerder al wel voorbij zien komen maar vind het stiekem toch ook wel leuk om mee te kijken naar wat jullie krijgen, wij hebben met een groepsapp ook secret santa gedaan helaas bleven we maar met z'n 3en over maar daarom niet minder leuk. Ik hoop dat ik het topic van volgend jaar optijd zie hier dan doe ik hier ook graag mee Echt leuk om het te zien met hints, woordzoekers en de originele cadeaus!
pradadaan
Geplaatst: 15-12-17 18:23
verdorie weer de bel. Stomme kranten mensen met hun beste wensen briefjes
Ook hier zojuist pakketje ontvangen! Ga eerst even met hint 3 aan de slag, die net als hint 2 verdomd moeilijk is...
Verslagje kom eraan!
Tanya
Geplaatst: 15-12-17 18:51
Aah ik heb een kaartje in de bus van een pakketje die bij de buren ligt. Maar de buren zijn niet thuis
Banyu
Geplaatst: 15-12-17 18:56
Vandaag 2 hints gekregen via de post, zoals eerder al in het topic vermeld..
Hint 1: For Someone Special
Hint 2:
Kon er niet veel wijs uit, dus maar de via google gezocht, kwam ik ergens bij Games of Thrones uit, als een fictief karakter??
Einde van de middag, stond mijn pakketje thuis op me te wachten! Hele leuke ingepakte, grote doos...
Deze brief zat er bij, in de grabbeldoos.
Met een 3e hint, hier ben ik vergeten foto te maken, excuses!
Daarna alle pakketjes uitgepakt!
Ben er blij mee, dankjewel! Vooral de primark kaarsjes doen het hier goed! En die eenhoorn kruik, die was helaas 21 oktober op toen ik bij de Pri was!
Hint 3: Geen idee hoe ik het moet doen, maar enorm gepuzzeld al, en gok dat die kruisjes op elkaar moeten liggen, en dat jij MarlonNaldo mijn SSS bent?? Jij bent even de enigste die ik kan bedenken. Zelfs de postcode en huisnummer op het pakketje werkt niet mee...
Bedankt SSS! Moet nog even uitvogelen wat die gipsflesjes zijn!
Goldie
Geplaatst: 15-12-17 19:00
Fem wat een toeval dat iemand jou voor de 2e keer als lootje heeft Die vulling is briljant Die mok vind ik ook erg gaaf
Hahaha Anouk dat meen je niet
Selina die kat van jou Dat T-shirt
Chantaliiejj lekker hoor rituals
Stamper die kruik is briljant , het is dat ik echt nooit een kruik gebruik Die kaarsjes zien er ook echt leuk uit
Muhaha voor de 2e x verdacht... nee it wasn't me! Maar ik zie dat je er al uit bent gekomen stamper
Weer leuke pakketten vandaag!
Idd heel toevallig dat je 2 x hetzelfde lootje hebt!
Thats_Me
Geplaatst: 15-12-17 19:17
Hier is het pakket ook binnen . Mijn geduld werd door de postbode op de proef gesteld. Tot twee keer toe heeft hij mij thuis gemist waardoor het pakje naar het postpunt werd gebracht. Helaas voor mij kun je die een dag later na 15.00 uur pas ophalen. Na het werk dus langs gereden en vol enthousiasme naar huis.
Na al die leuke adresblokkers moest Rex ook even zijn best doen.
Daarna voorzichtig de doos open gemaakt. Wat ontzettend veel cadeautjes. Echt super leuk!!
Toen begon het grote feest. Eerst het gedicht gelezen en daarna de cadeaus uitgepakt. Lieve secret santa. Ik weet nog niet wie je bent en ga zo na het eten een tweede poging wagen. Wil je in ieder geval bedanken voor het mooie pakket. Heel blij mee! Heb je de deken zelf gemaakt? Echt zo mooi en lekker warm.
Mutsie93
Geplaatst: 15-12-17 19:34
Mijn pakket! Ik ben er echt super blij mee! Ondanks dat ik moeilijk was heb je echt je best gedaan om mijn berichten door te lezen! De mok vind ik super mooi, en die stiften ben ik ook blij mee, zei toevallig laatst nog dat ik die eens moest gaan halen! Super lief ook dat je nog aan m'n kat tommy gedacht heb die ik sinds maandag heb, hij is nog een beetje bang van het speeltje maar dat komt vast wel goed!