Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 01:03

Ik zoek een lijst van de boeken van de ponyclub boeken reeks wat je toen in een paardenpakket kreeg met nog allerlei andere paardenspul is +/- 20 jaar geleden uitgebracht.
Zou graag mijn serie compleet willen maken, werd toen te duur helaas :( Elk boek werd door een ander schrijver geschreven, dus daar kan ik helaas ook niet op zoeken.

Gaat om zulke boeken, dus met dit logo:

Afbeelding

Afbeelding

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 22:06

Vroeger had ik een dvd en dat waren verhalen van een soort super helden en ze hadden ieder een eigen kleur. Hun haar was hard zegmaar, dus geen echte haren, en ze vlogen in een soort ruimteschip. De karakters waren wel rond jongvolwassen leeftijd volgensmij, dus geen kindjes

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 23:56

_Jody_ schreef:
Ik zoek een lijst van de boeken van de ponyclub boeken reeks wat je toen in een paardenpakket kreeg met nog allerlei andere paardenspul is +/- 20 jaar geleden uitgebracht.
Zou graag mijn serie compleet willen maken, werd toen te duur helaas :( Elk boek werd door een ander schrijver geschreven, dus daar kan ik helaas ook niet op zoeken.

[ [url=m/OF7Y62.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FebAlu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb geen lijst voor je maar als je 'de ponyclub' intypt op marktplaats dan vind je een paar advertenties die ze verkopen misschien staan daar nog delen tussen die je mist

Amber_anne

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:14

Ik ben op zoek naar houders voor kaarsjes in de kerstboom. Het liefst zou ik ze in hout hebben maar ik kan dat nergens vinden, weet ook niet of het überhaupt bestaat

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 12:34

Amber_anne schreef:
Ik ben op zoek naar houders voor kaarsjes in de kerstboom. Het liefst zou ik ze in hout hebben maar ik kan dat nergens vinden, weet ook niet of het überhaupt bestaat

Ik heb ze wel gezien van ijzer, van die knijpertjes. (zelfde als in de link)
Die hadden ze bij eurofleur, misschien beter om zoiets online te kopen.

https://www.massamarkt.nl/metalen-kaars ... gINMfD_BwE

Hout ken ik ze niet, misschien ook wat brandbaar..

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 12:41

Die ijzeren ken ik idd dus die worden het maar denk ik

Ze zijn alleen voor de sier, vind ze aansteken een beetje te eng

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 00:10

Ik ken ze van vroeger ( jaren 1960-1970 ook alleen van metaal en niet van hout. Hout is het te brandbaar, daarom zijn ze denk ik niet gemaakt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 09:06

Amber_anne schreef:

https://www.amazon.nl/Natuurlijke-Handg ... 4924&psc=1

Hier een klemmetje onderlijmen?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 12:56

Keet schreef:
Amber_anne schreef:

Ook een goed idee, dankjewel!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:43

Weet iemand of er ook een uit-knop is voor alle 'WOW' "GREAT" etc stickers op FB? Ze nemen mn halve tijdlijn in beslag en zijn continu aan het knipperen, wordt er gek van....

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:30

Keet schreef:
Amber_anne schreef:

Wordt dat niet te zwaar voor op een kerstboomtak?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:54

_Jody_ schreef:

[ [url=m/OF7Y62.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FebAlu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joanna Campbell heeft volgens mij de complete Volbloed-serie geschreven. Ik vrees dat je niet snel een complete lijst online zult kunnen vinden. Bij mijn ouders heb ik nog een aantal boeken liggen, maar waarschijnlijk niet meer de boekjes waarin stond welk pakket de maand erop zou komen. Jammer dat het toen is opgehouden, want ik vond het echt leuk!

Wellicht hebben ze in Duitsland dezelfde boeken gehad (maar dan in Duitse vertaling). Misschien heb je iets aan deze advertentie? https://www.shpock.com/en-gb/i/XmTcYsiv ... ub-buecher

@Trui: ik moest meteen aan de Power Rangers denken, maar dat zullen ze wel niet zijn .

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:45

Daar dacht ik ook de hele tijd aan inderdaad! Maar je ziet echt hun gezichten en hun haar zegmaar. Het heette wel ongeveer zo volgensmij, maar kan ook iets heel anders zijn :+ ze leefden ook in n ruimteschip & er was een aflevering dat de slechterik lijm in bowlingballen had gedaan en toen moesten ze allemaal kinderen los gaan halen

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:58

Trui schreef:
Daar dacht ik ook de hele tijd aan inderdaad! Maar je ziet echt hun gezichten en hun haar zegmaar. Het heette wel ongeveer zo volgensmij, maar kan ook iets heel anders zijn :+ ze leefden ook in n ruimteschip & er was een aflevering dat de slechterik lijm in bowlingballen had gedaan en toen moesten ze allemaal kinderen los gaan halen

De Thunderbirds wellicht?

https://www.youtube.com/watch?v=BfIAKj3Gl1E

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:27

nee helaas.. dat zijn echt in totaal poppen :\
ziet wel heel leuk uit zeg!

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:34

Trui schreef:
Vroeger had ik een dvd en dat waren verhalen van een soort super helden en ze hadden ieder een eigen kleur. Hun haar was hard zegmaar, dus geen echte haren, en ze vlogen in een soort ruimteschip. De karakters waren wel rond jongvolwassen leeftijd volgensmij, dus geen kindjes

Waren die haren dan helmen ofzo? Of moeten het wel haren voorstellen?

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:38

Sjira schreef:
Trui schreef:

Waren die haren dan helmen ofzo? Of moeten het wel haren voorstellen?

Oh ik 'rijm' nu pas de 'vroeger' met de 'dvd' en realiseer me dat jouw vroeger iets later is dan mijn vroeger :D Over welke tijd heb jij het?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 18:25

het lijkt wel echt op haren maar de mensen verder zijn wel mens als je me nog snapt.

Uhmmm ja ik keek het zo’n 12 jaar geleden, maar het kwam wel van een stapel met ook ‘oude’ pipo dvd’s en videobanden.

stel je voor het ‘haar’ van deze vrouw (blauw) maar dat wel op een mens van vlees en bloed
Afbeelding

edit:
als ze in het ‘ruimteschip’ zaten dan was dit ongeveer het zicht. (dus niet met deze mensen :+ gaat alleen even om t beeld)
Afbeelding

edit:
Ik weet trouwens ook dat het me altijd opviel dat het wel dezelfde kleuren waren als de powerrangers! dus ze hadden allemaal een eigen kleur

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 20:42

Sportlets?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:03

JAAAAAAA je bent geweldig *\%/*

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:38

Trui schreef:
JAAAAAAA je bent geweldig *\%/*

Dank u, dank u :D

Iemand in een draadje op reddit vroeg exact hetzelfde, dus ik heb het niet echt zelf bedacht hoor.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:40

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:44

Op amazon?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 23:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 07:47

Dammie schreef:
Ik zoek een steen, want ik wil een nieuw makkelijk huisdier: een pet rock :D
Hij moet er ongeveer zo uit zien : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pet_Rock
Waar koop ik zo'n soort steen?

Haha topidee :D Zo'n afgeronde steen zal je in ieder geval ook wel kunnen vinden langs een rivier of misschien op het strand. :))

Er zijn ook levende steentjes (lithops)! Maar ik weet niet of die echt zo makkelijk zijn als ze zeggen :P