MarlindeRooz schreef:Ik dacht vooral, ik wil die app ook! Ik wil ook een universele afstandsbediening op mijn telefoon!
Maar ik ben 21, ik mag dat.
Dijit universal remote in de app store

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Flessuh ik moet toch steeds aan mijn nichtje denken voor jou, maar helaas laat ze haar ex niet zo goed los. Ze woont wel bij je in de buurtHindeloopen is schattig (vakantieland), maar wel een beetje een uithoek.
Je geen 30 voelen heeft niet zoveel zin. Veel mensen kunnen een beetje maf doen, maar je carrosserie is mogelijk toch echt al een beetje in een andere fase. Je hebt al een beetje meer idee waarheen je wilt. De meesten dan. Waar een studente nog erg bezig is in het jaar waarin ze zich bevindt.
Geryon schreef:En als je hem op 22 had, hoe ben je mij dan tegengekomen? Ik ben 21.
Maar, MENSEN! Weten jullie mijn post nog over de jongen die zo verliefd leek maar de volgende dag zei dat het niks zou worden??? Hij had het contact ook verbroken, had hem ook niet meer op badoo. Krijg ik vandaag ineens een berichtje dat ik nog zo in z'n kop zit en dat ie het zo leuk met me heeft gehad en dat ie zich schuldig voelt en iets moet bekennen. Meneer had al een vriendin!!!
Maar wilt dolgraag mij zien want hij kan me niet uit z'n hoofd zetten...
jooproo schreef:Even voor de duidelijkheid, ik snap dat ze doorgaat met Tinder, maar dat ze dan die foto gebruikt vind ik niet oké en dat is wat me dwars zit. Prima dat ze mij niet leuk vindt, maar zeg het dan gewoon tegen me dan kan ik ook door (wat ik nu ook maar gedaan heb, maar nog geen leuke nieuwe matches)
Ze had inderdaad aangegeven dat ze andere dingen aan dr hoofd had, dat het niet persoonlijk was, en dat ze bang was mij tot last te zijn met haar 'gezeik'. Ook heeft ze gezegd dat als ze sloom/niet reageert ik gewoon nog een bericht moet sturen, dus als ze me dan nu claimerig vindt is dat haar eigen schuld.
Heb haar daarstraks een bericht gestuurd dat ik graag ff wil bellen, nog geen reactie op gehad. Laat het straks wel weten als ik het telefoontje gehad heb.
Furrow schreef:jooproo schreef:Even voor de duidelijkheid, ik snap dat ze doorgaat met Tinder, maar dat ze dan die foto gebruikt vind ik niet oké en dat is wat me dwars zit. Prima dat ze mij niet leuk vindt, maar zeg het dan gewoon tegen me dan kan ik ook door (wat ik nu ook maar gedaan heb, maar nog geen leuke nieuwe matches)
Ze had inderdaad aangegeven dat ze andere dingen aan dr hoofd had, dat het niet persoonlijk was, en dat ze bang was mij tot last te zijn met haar 'gezeik'. Ook heeft ze gezegd dat als ze sloom/niet reageert ik gewoon nog een bericht moet sturen, dus als ze me dan nu claimerig vindt is dat haar eigen schuld.
Heb haar daarstraks een bericht gestuurd dat ik graag ff wil bellen, nog geen reactie op gehad. Laat het straks wel weten als ik het telefoontje gehad heb.
Maar wat is er zo erg aan, het is een leuke foto van haar dus die mag ze toch gebruiken. Ze had inderdaad voor afsluiting moeten kiezen, maar nu ben je gewoon aan een dood paard aan het trekken.
Wat hebben die excuses dan voor meerwaarde voor jou?
ReadTheRulez schreef:Pascalle90 schreef:
Die heb ik ook gezien! Hahaha en mee geappt en Dick filmpjes ontvangenwil je ze?
Legerbroekje aan![]()
Ik heb naar links geswiped
DanielleB schreef:Hihi die foute man kun je maar niet vergeten he!
Jullie gaan vaker daten?
Mijn 4e date is al gepland, vrijdagavond naar de film