Gisteren kwamen 2 kaarsen binnen en de dag daarvoor ook Ik heb de afgelopen 2 weken elke dag een kaars gebrand en ik heb er eentje opgekregen maar de rest heeft gewoon nog allemaal dik 120 branduren Vandaag brandt Coconut Bay, die vond ik de laatste keer niet lekker. Als ik dat vandaag weer vind, gaat ie de deur uit.
Wat fijn Yv Een lange wishlist is juist goed Ik ben ook tevreden over de GC kaarsen
Yonker
Geplaatst: 09-06-16 08:58
Jup is die, die homo zo lekker vond. Daarom was ik ook zo verbaasd
Ik ben ook zo benieuwd naar de USA bestelling, hopelijk komt ie volgende week dan ben ik lekker 5 dagen vrij
Hoe vind je LDC Lisitano?
Yv_
Geplaatst: 09-06-16 16:00
Vind dat illumalid helemaal niks, maar vind het wel een prachtig kerstsetje zo . Sinds wnnr heb jij die brander?
Ik ben aan de verf, heb lekker nog een keertje Spun Sugar aangezet .
Grote bestellingen uit de usa dames? Wat wat wat??!!!
Skessa_
Geplaatst: 09-06-16 16:10
Wel joh! Glitterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hij heeft inmiddels een nog grotere pool Het ruikt hier onwijs naar snoepjes
Die brander heb ik bij de V&D sale gekocht! Dus als een poosje
Ik heb dit:
Yankee Candle:
Everyday Metal Silver Scroll Illuma-Lid 1 x tart Rasberry sorbet 1 x tart Passion fruit martini 1 x tart Happy Easter 1 x tart Holiday Homecoming 2 x tart Spiced Pumpkin 1 x tart Summer storm 1 x Luau Party tart
BBW:
1 x Endless weekend handcreme 1 x Refill Georgia Pech 1 x Refill Mango Dragonfruit 1 x Lemon mint mini kaars 2 x Venice Peach Belini mini kaars
En nog die houder van BBW
Lisitano
Geplaatst: 09-06-16 16:22
ElJinete schreef:
Mooie pool Skessa! Lid is ook gaaf
Ik ben ook zo benieuwd naar de USA bestelling, hopelijk komt ie volgende week dan ben ik lekker 5 dagen vrij
Hoe vind je LDC Lisitano?
Oh lekker!
LDC is een zoet fris geurtje Ik vind het echt heel erg lekker!
Yv_
Geplaatst: 09-06-16 16:23
Oooh! Wou al zeggen, je had de mijne mogen hebben, ik vind 't zo'n rotding! Knoei altijd met waxines eruit halen door het randje, hij verbrand mn wax regelmatig en het houdertje voor de wax is superklein :/. Heb m naar de plee verbannen, die andere rond is net iets hoger, net iets fijner.
Je vergeet nog 2 peppermint bark votives en bbw vanilla winter of hoe die ook heet he!! Die had ik voor jou besteld iig.
Skessa_
Geplaatst: 09-06-16 16:32
Ik had LDC geroken in Z'meer, maar vond er niet zo veel aan
Ja die peppermint bark wist ik nog! Maar deze heb ik gekopieerd uit m'n mail Bbw vanilla nog wat zegt me even niks (heus niet erg dit )
Line Dried is ook mijn geur niet , teveel waspoeder . Enige van die wasgeurtjes die ik redelijk vind is Egyptian Cotton van Kringle. En waarschijnlijk alle andere Egyptian Cottons ook, maar die ken ik verder niet. Maar lijkt me stug dat daar heeeeel veel verschil in zit per merk? Of heb ik dat fout gedacht?
Skessa_
Geplaatst: 09-06-16 17:05
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH JA !!
Die heb ik inmiddels al Wel meer trouwens wat op die lijst staat ook
Yv_
Geplaatst: 09-06-16 17:11
Hahaha jja, je hebt jars zelfs ipv tarts . Dat is wel het nadeel van de levertijd idd, heb ik ook. Maar ach..
Skessa_
Geplaatst: 09-06-16 18:06
Hahaah idd, de refills heb ik al, maar das niet erg! Paar extra is altijd handig.
Verder de tarts van spiced pumpkin en volgens mij Holiday Home coming ook!
Jar van rasberry sorbet en een 3 wick van peach bellini
Anoniem
Geplaatst: 09-06-16 19:40
Ik heb net deze besteld!
Butter cream, cherry lemonade, happy easter, passionfruit martini, salt water taffy. Ben benieuwd! Denk dat ik ook eens een persoonlijke bestelling ga opsturen
1 x large jar Summer Storm 1 x medium jar Cherry Lemonade 2 x tart Lavender Sunset 4 x tart Catching Rays 4 x tart Summer Storm 1 x illumalid Scroll Collection 1 x illumalid Lucky Shamrock Celtic 2 x smart scent vent clip Summer storm 1 x smart scent vent clip Jelly Beans 1 x smart scent vent clip Crisp Morning Air 1 x smart scent vent clip Catching Rays 1 x ultimate car jar Jelly Beans 1 x ultimate car jar November Rain 1 x electric warmer Scroll Collection w/LED