Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:37

Net zo irritant als van die mensen die de hele dag van zichzelf roepen dat ze ADHD hebben. En ondertussen de hele dag op de bank liggen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:38

Steeph schreef:
Ik vind het heerlijk om in de herfst doir de blaadjes te sloffen... Als er dan zo'n mooie berg is gemaakt moet ik me inhouden on het niet weer helemaal overhoop te schoppen :=

Ja, of met je paard er doorheen!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:52

Bloodymary schreef:
Net zo irritant als van die mensen die de hele dag van zichzelf roepen dat ze ADHD hebben. En ondertussen de hele dag op de bank liggen.

Hmm.. Maar ADHD'ers springen heus niet de hele dag in het rond hoor :')
Ik zelf ben vaak moe van mezelf, vanwege de drukte (al dan niet in m'n hoofd), indrukken, het opgejaagde gevoel en het inderdaad druk "doen" en ja daarom lig ik vaker dan een normaal mens op de bank, sorry! :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:55

Amandavd schreef:
En ik vind het juist irritant als mensen zeggen dat dominatie niet bestaat want imo bestaat het wel.

Zo zie je maar weer, de een vindt dit en de ander vindt dat.

Maar dominantie bestaat in zekere zin ook wel, alleen een hond ziet jou gewoon niet als roedelleider of iets dergelijks. Dat is allemaal gebaseerd op een verkeerd uitgevoerd onderzoek op wolven in gevangenschap en de hoofdonderzoeker heeft dat ook al terug geroepen. Hoe dan ook, de discussie is hier niet op zijn plaats. Daarnaast leert ervaring mij dat mensen via internet toch niet of heel lastig te overtuigen zijn, ookal kom je met bewijzen genoeg. Mensen zien toch wat ze willen zien en wie weet geldt dat voor mij net zo goed.

Maar wat LSnuitje zegt herken ik wel, ik ben instructeur op een hondenschool en mensen vinden het lastig om iets wat ze op tv/van de buurman horen los te laten. Gelukkig laten ze het vaak wel los :)

Ohana_91

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:04

Ik heb net mijn schoonmoeder voor de dichte deur laten staan.
Ik zie haar vanavond ook al, zie er zelf niet uit en wil opschieten, omdat ik vandaag genoeg te doen heb.
Kon haar er echt even niet bij gebruiken... :o

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:07

Nicolien schreef:
Ik heb net mijn schoonmoeder voor de dichte deur laten staan.
Ik zie haar vanavond ook al, zie er zelf niet uit en wil opschieten, omdat ik vandaag genoeg te doen heb.
Kon haar er echt even niet bij gebruiken... :o

Ik zou eerder mijn moeder laten staan dan mijn schoonmoeder :p

Ik erger mij er dan ook aan dat ik vanavond bij mijn ma moet gaan eten.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:15

Confession van vroeger: Ik wilde weten hoe het was, om een lepel in je vuist vast te hebben en dan te roeren in een boterkuipje Becel... :') Ik vond het heerlijk, alleen mijn moeder wat minder :+ _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:17

Confession : ik heb nooit 2 dezelfde sokken aan, wat een ramp als ik nog maar 2 liggen heb en die hetzelfde zijn. Mijn poten zijn net een tweeling , hun eigen kleur sok om zich apart te houden. En kan 14 kleuren per week dragen

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:20

Rebecca schreef:
Confession : ik heb nooit 2 dezelfde sokken aan, wat een ramp als ik nog maar 2 liggen heb en die hetzelfde zijn. Mijn poten zijn net een tweeling , hun eigen kleur sok om zich apart te houden. En kan 14 kleuren per week dragen

Ik heb alleen maar zwarte sokken, enkelsokjes en hoge van hetzelfde merk :')

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:54

_sharonnn schreef:
Rebecca schreef:

Ik heb alleen maar zwarte sokken, enkelsokjes en hoge van hetzelfde merk :')

Hier precies hetzelfde. Makkelijk als je er een kwijtraakt of er een gat inzit. :j

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:55

Ik mag het eigenlijk helemaal niet zeggen omdat ik inkomensafhankelijk van ze ben: maar wat heb ik af en toe toch de pest aan toeristen. Wat ze zich niet allemaal in hun hoofd kunnen halen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:56

Er zijn een paar 'bekende bokkers' die ik zo vreselijk irritant vind om de een of andere reden. Ze hebben een enorme fanclub die trouw elk topic reageert. Daarbij maken ze zoveel topics aan en daar erger ik me vreselijk aan maar toch klik ik er steeds weer op, om vervolgens weer geïrriteerd te zijn. :') Wat moet ik toch met mezelf.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:12

ik erger me aan mijn halve familie inclusief familie uit mijn eigen gezin >;) soms vind ik ze zo irritant aanwezig dat ik ze het liefst iets aandoe, ik weet dat dit niet gezond is :x but I DON'T CARE :#

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:28

Ik spreek al weken niet met mijn moeder, we wonen onder t zelfde dak :x mijn keus

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:04

Confession: toen ik een jaar of 7 was verstopte ik heel vaak mijn moeder's pil omdat ik zo graag een zusje wou :')

HokeyPokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:11

Anoniem schreef:
Er zijn een paar 'bekende bokkers' die ik zo vreselijk irritant vind om de een of andere reden. Ze hebben een enorme fanclub die trouw elk topic reageert. Daarbij maken ze zoveel topics aan en daar erger ik me vreselijk aan maar toch klik ik er steeds weer op, om vervolgens weer geïrriteerd te zijn. :') Wat moet ik toch met mezelf.

Amen :')

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:18

guusje_h schreef:
Confession: toen ik een jaar of 7 was verstopte ik heel vaak mijn moeder's pil omdat ik zo graag een zusje wou :')

_O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:20

confession: ik heb geen idee wie 'bekende bokkers' zijn hier :+

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:23

Maakt niet uit toch, anders krijgen we weer van dat roddelgezeik en daar wordt de sfeer echt niet beter op.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:25

Steeph schreef:
Ik vind het heerlijk om in de herfst doir de blaadjes te sloffen... Als er dan zo'n mooie berg is gemaakt moet ik me inhouden on het niet weer helemaal overhoop te schoppen :=

High five *\o/*

Wij hadden vroeger een hondje [Spock heette hij, maar hij had hangoortjes en geen puntoortjes :') ] die ook altijd helemaal enthousiast werd van blaadjes. Dus wij roetsjten samen altijd door de blaadjes :))

Confession: ook ik moet nodig wat aan m'n studie doen, anders ga ik achterlopen en dan wordt het ellende. Maar ik kan me niet concentreren dus ik heb alleen m'n aantekeningen wat nagekeken en heb een paar flashcards gemaakt, that's it -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:36

Ik ga op de fiets met benen door de goot om de bladeren gewoon te voelen :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:45

Ik heb 6 tompoezen gemaakt maar ik weet niet of ze de avond gaan halen O:)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:48

Judass schreef:
Maakt niet uit toch, anders krijgen we weer van dat roddelgezeik en daar wordt de sfeer echt niet beter op.

Oh nee hoor, dit was gewoon mijn confession :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:39

RoosTinker schreef:
Ik heb 6 tompoezen gemaakt maar ik weet niet of ze de avond gaan halen O:)

Ik heb dat met caramel shortcake. Ik had het eigenlijk gemaakt om op het werk te trakteren maar vriendlief en ik vinden ze zelf zo lekker dat ik maar een andere traktatie heb bedacht. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:52

Vanmorgen heeft de stalbaas de paarden gevoerd en vanavond is het mijn beurt. Sta op een doe-het-zelf stal en 1x/dag wordt klaargezet voer gegeven als je dat wil.
Nou zijn er hier vlakbij wegenwerken waardoor het verkeer zo'n soep zal zijn. Ik kan wachten tot 20u, maar dan staan ze naar mijn zin te lang zonder hooi en ik heb geen zin om in het donker te gaan.

Maar ik heb ook geen zin om nu überhaupt al die verkeersellende te trotseren :o