Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bloodymary schreef:Net zo irritant als van die mensen die de hele dag van zichzelf roepen dat ze ADHD hebben. En ondertussen de hele dag op de bank liggen.
Amandavd schreef:En ik vind het juist irritant als mensen zeggen dat dominatie niet bestaat want imo bestaat het wel.
Zo zie je maar weer, de een vindt dit en de ander vindt dat.
Nicolien schreef:Ik heb net mijn schoonmoeder voor de dichte deur laten staan.
Ik zie haar vanavond ook al, zie er zelf niet uit en wil opschieten, omdat ik vandaag genoeg te doen heb.
Kon haar er echt even niet bij gebruiken...
Ik vond het heerlijk, alleen mijn moeder wat minder
Rebecca schreef:Confession : ik heb nooit 2 dezelfde sokken aan, wat een ramp als ik nog maar 2 liggen heb en die hetzelfde zijn. Mijn poten zijn net een tweeling , hun eigen kleur sok om zich apart te houden. En kan 14 kleuren per week dragen
_sharonnn schreef:Rebecca schreef:Confession : ik heb nooit 2 dezelfde sokken aan, wat een ramp als ik nog maar 2 liggen heb en die hetzelfde zijn. Mijn poten zijn net een tweeling , hun eigen kleur sok om zich apart te houden. En kan 14 kleuren per week dragen
Ik heb alleen maar zwarte sokken, enkelsokjes en hoge van hetzelfde merk
Wat moet ik toch met mezelf.
soms vind ik ze zo irritant aanwezig dat ik ze het liefst iets aandoe, ik weet dat dit niet gezond is
but I DON'T CARE
mijn keus
Anoniem schreef:Er zijn een paar 'bekende bokkers' die ik zo vreselijk irritant vind om de een of andere reden. Ze hebben een enorme fanclub die trouw elk topic reageert. Daarbij maken ze zoveel topics aan en daar erger ik me vreselijk aan maar toch klik ik er steeds weer op, om vervolgens weer geïrriteerd te zijn.Wat moet ik toch met mezelf.
Steeph schreef:Ik vind het heerlijk om in de herfst doir de blaadjes te sloffen... Als er dan zo'n mooie berg is gemaakt moet ik me inhouden on het niet weer helemaal overhoop te schoppen
] die ook altijd helemaal enthousiast werd van blaadjes. Dus wij roetsjten samen altijd door de blaadjes