Drunksheep, dan zijn Lita's echt aan te raden. Dankzij de plateau en de kwaliteit zijn het echt top hakken om op te lopen! Zelfs als men geen hakken-draagster is. Ik heb nu neppe Lita's met de houten hak. Maar ik spaar voor de echte!
vibabu
Geplaatst: 26-08-15 15:48
Welk model Nike is dat? Ik ben me al druk aan het oriënteren op nieuwe schoenen. nu nog die nieuwe baan zodat ik ze ook echt mag kopen van mezelf
DewiRox
Geplaatst: 26-08-15 16:09
vibabu schreef:
Welk model Nike is dat? Ik ben me al druk aan het oriënteren op nieuwe schoenen. nu nog die nieuwe baan zodat ik ze ook echt mag kopen van mezelf
Even een praktische vraag tussendoor, morgen ga ik een dagje naar Den Haag en helaas zal het maar zo'n 18 graden worden (en regenachtig). Zou een 15 denier panty te koud zijn, wat denken jullie?
Hee wat leuk Sem, daar woon ik Het is tot nu toe niet heel erg koud dus denk dat die panty prima is. Ik ging net in mijn tshirt met een vestje naar de bakker
Sielka
Geplaatst: 27-08-15 11:58
Ik meld me hier! Heeft iemand ervaringen met Urban Outfitters? Ze hebben daar zooo'n leuke kleren en prullen maar het is zooo duur Dus ik zou wel graag even weten of ze wel de moeite zijn
Ik ben er niet mee bekend Sielka, dus ik zou het niet weten eigenlijk.
Ik heb trouwens ook even een vraag! Ik heb zo'n gele blazer van de Zara. Alleen nu had ik hem vandaag aan en ik heb er een beetje in gezweet, wat je heeeeel lichtjes ruikt. Nu gooi ik mijn andere blazers altijd gewoon in de was, maar bij deze staat er dat dat niet mag. Nu mijn vraag, wat zouden jullie doen? Misschien is buiten luchten wel al voldoende, maar zou ik hem wel op 30 graden kunnen wassen (zonder centrifugeren dan)?
Hier gooien we zulke dingen in een bad met lauw water en waspoeder. Goed laten weken en aan de lucht drogen.
Silenna
Geplaatst: 27-08-15 21:22
Aahh, die lolita's zijn prachtig Ik vind jouw nike's ook heeeel gaaf Dewi!
Ik zou heel lang geleden een foto posten van mn nieuwe huarache's en jasje.. Heb alleen geen eigen laptop, dus vandaar een beetje laat Op de eerste foto lijken ze echt keigroot, valt in reallife mee. Die fot heb ik even snel voor werk gemaakt toen ze binnen kwamen haha
Jasje is leuk inderdaad, waar heb je die van? Schoenen vind ik helemaal niks, maar ik ben ook meer van de hakken en als ik dan sneakers draag hebben ze alsnog hakken erin
Schoenen zijn inderdaad ontzettend persoonlijk! Jasje komt van Most Wanted
Anoniem
Geplaatst: 28-08-15 15:04
Ik vind de schoenen 'zo' niets, maar bij jou vind ik ze wel heel leuk staan! Op de close-up foto dacht ik oh god wat een draken van schoenen, maar als je ze aan hebt en ik je in het totaalplaatje zie, vind ik ze heel erg leuk!
Er waren hier meerdere mensen met clarks toch? Hoe vinden jullie ze vallen qua maat? En hoe vinden jullie ze qua kwaliteit, comfort en warmte? Blijven ze een beetje mooi als je ze ook een keertje aan hebt als het regent of zo? Ik krijg volgende week loon en heb zoveel gewerkt afgelopen maand, dat ik mezelf mag trakteren op nog een mooi paar schoenen. Ik heb deze twee uitgekozen en mag dus een van de twee halen van mezelf. Vind de Clarks denk ik het leukste.
Ik heb twee paar clarks. Allebei een halve maat groter dan normaal. De eerste dag zitten ze een beetje stug, maar daarna zijn het echt net pantoffeltjes Tegen de regen kunnen ze ook gewoon, heb geen vlekken oid erop zitten.