Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Juliette61 schreef:Els1984 schreef:Als je iets nieuws koopt en er zit een of andere sticker (bijvoorbeeld een streepjescode) op, die er niet fatsoenlijk af te halen valt. Waardoor je met lelijke lijmresten op je gloednieuwe aanschaf zit. Zooo irritant!
Ik heb een keer op een site gelezen dat je die er met een föhn afkrijgt, en dat plakspul met een gum. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd, maar misschien werkt het wel.

Felicity2511 schreef:Dat ik vandaag les zou hebben met mijn hond bij een nieuwe hondenschool, maar dat er op de afgesproken tijd niemand was en de deur op slot zat.
Ik heb 20 minuten staan wachten, en heb toen maar die instructrice opgezocht op Facebook. Staat er doodleuk op dat ze een lang weekeindje weg is en deze dagen onbereikbaar is.![]()
Vreemd van onze afspraak... Ben toen maar zelf met mijn hond op het parkeerterrein gaan trainen.
Felicity2511 schreef:Dat ik vandaag les zou hebben met mijn hond bij een nieuwe hondenschool, maar dat er op de afgesproken tijd niemand was en de deur op slot zat.
Ik heb 20 minuten staan wachten, en heb toen maar die instructrice opgezocht op Facebook. Staat er doodleuk op dat ze een lang weekeindje weg is en deze dagen onbereikbaar is.![]()
Vreemd van onze afspraak... Ben toen maar zelf met mijn hond op het parkeerterrein gaan trainen.
YamaSaki schreef:@Chanel, vergissen ja kan, maar als een hondenschool hebt, zeker een nieuwe, dan zou ik toch heeeeel goed mn afspraken opschrijven en je klanten op de hoogte houden.
Een afspraak vergeten kan, maar het gaat wel om een bedrijf he, niet een afspraak om naar de film te gaan
Loop alsof ik bezopen ben, en heb geen druppel gedronken. Lekker weer zo'n haperend landingsgestel.
Mlies schreef:YamaSaki schreef:@Chanel, vergissen ja kan, maar als een hondenschool hebt, zeker een nieuwe, dan zou ik toch heeeeel goed mn afspraken opschrijven en je klanten op de hoogte houden.
Een afspraak vergeten kan, maar het gaat wel om een bedrijf he, niet een afspraak om naar de film te gaan
Ik heb ook wel eens dat ik braaf iedereen mail, maar dat mijn mail bij iemand tussen de ongewenste beland... Niet wenselijk, niet leuk, maar gebeurt soms wel..
Als ze niks heeft laten horen, dan is het absoluut niet tof nee.
Juliette61 schreef:Een vriendin die een verhaal wil schrijven en volgens mij verwacht dat ik haar plot ga bedenken. Helpen is leuk, maar dit is wel een beetje te!