Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saabineex

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:01

Dat een ex "vriendin" voor vakantiewerk heeft gesolliciteerd waar ik werk :o? :r

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:48

Dat mijn scherm van mijn telefoon is gebarsten. -O-

Els1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:06

Juliette61 schreef:
Els1984 schreef:
Als je iets nieuws koopt en er zit een of andere sticker (bijvoorbeeld een streepjescode) op, die er niet fatsoenlijk af te halen valt. Waardoor je met lelijke lijmresten op je gloednieuwe aanschaf zit. Zooo irritant!

Ik heb een keer op een site gelezen dat je die er met een föhn afkrijgt, en dat plakspul met een gum. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd, maar misschien werkt het wel.

Bedankt voor de tip, ik heb het wel eens geprobeerd en het hielp niets. Misschien dat het bij bepaalde lijmsoorten wel helpt!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:20

De arts....

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 01:55

Dat ik vandaag les zou hebben met mijn hond bij een nieuwe hondenschool, maar dat er op de afgesproken tijd niemand was en de deur op slot zat. >;)
Ik heb 20 minuten staan wachten, en heb toen maar die instructrice opgezocht op Facebook. Staat er doodleuk op dat ze een lang weekeindje weg is en deze dagen onbereikbaar is. |o
Vreemd van onze afspraak... Ben toen maar zelf met mijn hond op het parkeerterrein gaan trainen.

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 03:52

Felicity2511 schreef:
Dat ik vandaag les zou hebben met mijn hond bij een nieuwe hondenschool, maar dat er op de afgesproken tijd niemand was en de deur op slot zat. >;)
Ik heb 20 minuten staan wachten, en heb toen maar die instructrice opgezocht op Facebook. Staat er doodleuk op dat ze een lang weekeindje weg is en deze dagen onbereikbaar is. |o
Vreemd van onze afspraak... Ben toen maar zelf met mijn hond op het parkeerterrein gaan trainen.

Dit vind ik ronduit grof!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 11:46

Felicity2511 schreef:

Ik zou dus direct een andere hondenschool zoeken en deze een slechte review geven!
Wat een rotstreek :oo

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 11:47

Vergissen is mensenlijk toch? Heeft niemand ooit al eens een afspraak vergeten ofzo?

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 11:53

@Chanel, vergissen ja kan, maar als een hondenschool hebt, zeker een nieuwe, dan zou ik toch heeeeel goed mn afspraken opschrijven en je klanten op de hoogte houden.
Een afspraak vergeten kan, maar het gaat wel om een bedrijf he, niet een afspraak om naar de film te gaan :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 12:22

YamaSaki schreef:
@Chanel, vergissen ja kan, maar als een hondenschool hebt, zeker een nieuwe, dan zou ik toch heeeeel goed mn afspraken opschrijven en je klanten op de hoogte houden.
Een afspraak vergeten kan, maar het gaat wel om een bedrijf he, niet een afspraak om naar de film te gaan :')

Ik heb ook wel eens dat ik braaf iedereen mail, maar dat mijn mail bij iemand tussen de ongewenste beland... Niet wenselijk, niet leuk, maar gebeurt soms wel..

Als ze niks heeft laten horen, dan is het absoluut niet tof nee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 13:11

Mijn nieuwe gekregen mobiel: heeeel erg sloom en onhandig in gebruik. Maarja een gegeven paard..

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:15

Aan 90% van alle mensen die ik deze week ben tegen gekomen.

_-:(

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:42

Aan de stoffenwinkel die de juiste kleur roze katoen niet had :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 16:41

Bellende klant aan m'n kassa (gaat bellen terwijl ik hem aan het helpen ben). Als jij respectloos naar bij bent, ben ik ook niet meer klantvriendelijk. Dan bekijk je het maar, is hier je wisselgeld en geen astublieft/fijn weekend/enzovoorts.

En klant die 1 minuut voor sluit binnenkomt en uitgebreid dingen uit loopt te gaan zoeken 5 minuten lang.

De werkdag is weer voorbij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 17:10

Aan mijn onwillige benen! -:(- Loop alsof ik bezopen ben, en heb geen druppel gedronken. Lekker weer zo'n haperend landingsgestel. :x

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:32

Mlies schreef:
YamaSaki schreef:

Ik heb ook wel eens dat ik braaf iedereen mail, maar dat mijn mail bij iemand tussen de ongewenste beland... Niet wenselijk, niet leuk, maar gebeurt soms wel..

Als ze niks heeft laten horen, dan is het absoluut niet tof nee.

Vergissen is inderdaad menselijk, maar dat neemt niet weg dat ik er gisteren wel aan heb geërgerd (wat dus thuis hoort in dit topic).
Ik heb inderdaad nog niks van haar gehoord. Ik verwacht dat het na het weekend zal komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:20

Verbaas me weer eens (nou ja ook niet echt eigenlijk) aan het gestook van bepaalde mensen.... :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 14:27

Aan idioten die continue domweg papier in de multi purpose tray gooien, omdat ze te lam zijn een keer op twee knopjes te drukken. Met als gevolg dat ik m'n printjes iedere keer twee keer kan maken, omdat die multi purpose tray alles overdwars print.
Afgezien van een keer extra lopen en een paar extra bomen is dat op zich nog niet zo'n ramp, maar veel van mijn printjes kan ik maar een keer maken. Als ze naar de printer gestuurd zijn verdwijnen ze van mijn scherm. En dan krijg ik dus een overdwars en half printje waar ik helemaal niets mee kan, maar die wel in de map opgeborgen moet worden -:(-

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:38

Aan iemand die mijn paard doordeweeks buiten zou zetten maar het niet gedaan heeft en ook niks laat horen, ik snap het als je een keer geen tijd hebt maar zeg het dan gewoon zodat ik s'ochtends langs ga ipv dat ik s'avonds aankom met een paard die de hele dag op stal heeft gestaan.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:57

Aan de vliegangst die ik ineens begin te krijgen. Ik vlieg al mijn hele leven en heb er nog nooit last van gehad. Nu wel ineens en dan heb ik ook nog de pech dat ik dit jaar minstens 8 keer moet vliegen, zie er enorm tegenop -O-

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:03

Dat ik geen reactie krijg op bod op huis. -O- Duuuuuurt lang.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:16

Een vriendin die een verhaal wil schrijven en volgens mij verwacht dat ik haar plot ga bedenken. Helpen is leuk, maar dit is wel een beetje te! :')

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:38

Juliette61 schreef:
Een vriendin die een verhaal wil schrijven en volgens mij verwacht dat ik haar plot ga bedenken. Helpen is leuk, maar dit is wel een beetje te! :')

Of een vriendin die vantijd al haar huiswerk opdrachten doorstuurt omwille van geen inspiratie.. JA ik wil wel helpen, maar kga ni uw huiswerk maken, die tijd ligt achter mij :')

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 17:14

Aan de domheid van sommige collega's... Gelukkig is de beste meneer bijna 65 *\o/*

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 17:30

Verdovingen in mijn mond die langzaam uitgewerkt raken. Aan beide kanten is geboord in een kies. ;(