Nouja, ik kan me voorstellen dat je dit met een grote boezem niet aandoet op je trouwdag...maar bij mij kan er nu eenmaal niets uitvallen, hahaha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nouja, ik kan me voorstellen dat je dit met een grote boezem niet aandoet op je trouwdag...maar bij mij kan er nu eenmaal niets uitvallen, hahaha

maar ik mocht van mn moeder geen jurk die mn figuur zou verbergen
Ik ben volgens haar nogal gauw te preuts gekleed

En achteraf gezien ben ik hier heel blij mee dat ik het toch gedaan heb, je steekt er zoveel energie en tijd in...dat moet vastgelegd worden, haha! Ik vind dat je moeder gelijk heeft hoor!
Ik vind jurken die het figuur mooi doen uitkomen wel 100 keer mooier dan cupcake modellen
en gaat vast goed komen
dus daarna ook geen hoepel meer aangehad haha
echt niet mooi, haha! Dat idee heb ik dus in het algemeen wel met de cupcake jurken, de bovenkanten vind ik vaak top, maar onderkant dan totaal niet
Is eigen smaak natuurlijk ook!
Hij staat je ook heel erg mooi. Ik heb echt even een paar keer gekeken, eerst dacht ik hmm, (vooral die 2e foto, wat tink ook zei), maar hoe vaker ik keek, hoe mooier. En volgens mij had jij echt mega hakken aan, of niet? 

)
en ik heb ook nog dikke cups in mijn jurk laten zetten, ik ben anders ineens heel plat (niet dat er normaal veel zit dus, maar in mijn jurk was ik echt net een plank anders)