Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:47

Haha bedankt! Wat een grappige reactie's :D Nouja, ik kan me voorstellen dat je dit met een grote boezem niet aandoet op je trouwdag...maar bij mij kan er nu eenmaal niets uitvallen, hahaha :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:58

Ik denk dat er ook word bedoeld dat hij aardig doorschijnt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:00

De jurk staat je prachtig! <3 <3
Echt heel mooi en simpel, super gaaf.

Zelf vind ik hem niet doorschijnen hoor?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:00

Euhm, waar zie je dat? Er is helemaal niets doorschijnend aan hoor :) Het mesh in het midden is doorzichtig uiteraard, verder helemaal niets...lijkt me sterk met zo'n dikke stof :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:10

Zinn schreef:
Euhm, waar zie je dat? Er is helemaal niets doorschijnend aan hoor :) Het mesh in het midden is doorzichtig uiteraard, verder helemaal niets...lijkt me sterk met zo'n dikke stof :')

Op foto 2 lijkt je tepel door te schijnen :o

Maar hele mooie foto's! Mooi sfeertje.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:34

Nou...het enige wat dat KAN zijn is stiksel in de jurk. De stof van zo'n jurk is toch veel te dik + er zitten voorgevormde cups in genaaid omdat je in zo'n jurk geen beha aan kan doen. Dus no way dat je ooit mijn tepels ziet doorschijnen :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:58

Ik vind hem prachtig! Bij zo'n mooie vrouw hoort zo'n mooie jurk. Door zijn eenvoud wordt jij nog knapper :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 19:00

Wauw, wat een gewaagde jurk maar hij staat je heel mooi! :j

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 20:20

dankje! Haha! Hebben jullie dat ook dat het zo vreemd is om jezelf zo te zien?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 20:29

Ik wil mezelf helemaal niet zien :')
Ik ben dan wel flink afgevallen maar het blijft gek om in een voor mijn gevoel zo'n strakke jurk te gaan trouwen straks :+ maar ik mocht van mn moeder geen jurk die mn figuur zou verbergen _O- Ik ben volgens haar nogal gauw te preuts gekleed :')

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 20:42

Ik vind de achterkant trouwens ook echt supermooi, Zinn :j

Voorkant zou totaal niet bij mij passen, maar het staat je goed :D

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 21:47

Ik had ook schrik om mezelf te zien, heb sowieso een hekel aan op foto gaan. Maar ik ben blij dat ik goede fotografen heb ingehuurd, ik voelde me helemaal op mijn gemak :) En achteraf gezien ben ik hier heel blij mee dat ik het toch gedaan heb, je steekt er zoveel energie en tijd in...dat moet vastgelegd worden, haha! Ik vind dat je moeder gelijk heeft hoor! :D Ik vind jurken die het figuur mooi doen uitkomen wel 100 keer mooier dan cupcake modellen :P

Dankje gerlindie!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:06

Ja moeders hebben altijd gelijk, maar ik zie mezelf nog wel 15kg zwaarder dus dat maakte het voor mij wel even spannend en nu nog wel want ik ben dan toch heel onzeker en vraag me dan af wat de rest wel niet vind :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:10

Dat moet je echt vergeten! Andere mensen vinden toch altijd dat je er beter uit ziet dan je van jezelf denkt, die zien al die 'foutjes' niet :) En met 15 kg afvallen mag je trots zijn op jezelf toch!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:26

Heb je gelijk in hoor :) en gaat vast goed komen :)

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 08:40

Heel gaaf Zinn!!! Had ik ook zo uit kunnen kiezen. Hij staat je prachtig!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 11:36

Ik ben 50 kilo afgevallen en heb al drie jaar een gezond gewicht en nog steeds zie ik mezelf dik.

Overigens heb ik wel een poef jurk met een grote tule rok, maar m'n taille, schouders en borsten komen er fantastisch in uit. Niet elke cupcakejurk verhult je figuur :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 12:32

Absoluut waar Tink! Ik heb ook een poef jurk aangehad waarin mijn lijf er fantastisch uitzag, maar ik werd binnen 10 minuten al helemaal gek van die hoepel en al die lagen stof :') dus daarna ook geen hoepel meer aangehad haha

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 13:50

Wauw zinn, wat een prachtige stijl qua foto's. Echt adembebemend

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 15:52

Ja, hangt heel erg per persoon af, ik ben heel smal en heb geen borsten en dat verhulde alleen maar mijn onderlichaam en dan zag ik eruit als een meisje van 14 ipv 28 :P echt niet mooi, haha! Dat idee heb ik dus in het algemeen wel met de cupcake jurken, de bovenkanten vind ik vaak top, maar onderkant dan totaal niet :) Is eigen smaak natuurlijk ook!

Bedankt mph en benangelique! Onze fotograferen waren trouwens top, heel erg professionele mensen, dat voelt heel goed. Echt iets om budget voor uit te trekken vind ik persoonlijk.

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 15:56

Ik heb mijn jurk gekocht vandaag! En ook meteen maar mijn schoenen en sluier.
Ik trouw toch in een poof en op witte sneakers ^__^
Helemaal gelukkig. Maar ik vond het passen echt vreselijk.
Heel ongemakkelijk, terwijl de pasmevrouw heel aardig was hoor. Maar een open kleedhok, ik moest een corset van de winkel aan, die ze natuurlijk niet in mijn maat hadden, en terwijl er een bruidje tegenover mij ook aan het passen was =____="
Dit is gelukkig een one time only thing. Maar die pasmevrouwen zijn wel heel erg nonchalant wat betreft het uitkleden en alles. Ik zie nu al op tegen de volgende pas sessie over 4 maanden.

Maar het resultaat is gelukkig prachtig!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 16:52

Zinn, ik vind het een erg mooie jurk, heerlijk om eens iets anders te zien :) Hij staat je ook heel erg mooi. Ik heb echt even een paar keer gekeken, eerst dacht ik hmm, (vooral die 2e foto, wat tink ook zei), maar hoe vaker ik keek, hoe mooier. En volgens mij had jij echt mega hakken aan, of niet? :D

MilkBerry, wat leuk dat je je jurk al hebt gevonden! Als je hem per pb wil sturen (hoeft uiteraard niet) ben ik wel heel erg benieuwd :D

Open pashokjes vind ik ook wel vreemd hoor. En ik ben totaal niet preuts, maar dat zou ik toch wat raar vinden. Misschien toch even aangeven de volgende keer. En ook dat je het korset niet fijn vindt. Jij moet je er goed in voelen, daarbij moet je geen rekening houden met wat anderen misschien vinden. Het is uiteindelijk jouw jurk, en jouw lijf. Gewoon vooraf even bellen ( of nu al en het bij je afspraak laten vermelden, anders blijf je je er 4 maanden druk over maken terwijl dat niet nodig is :) )

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 17:48

Oh, maar bij zulke winkels zou ik direct weer weglopen :=

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 18:19

Prairy, bedankt! Ik heb er alleen geen foto van. Geen moment aan gedacht om een foto te maken. Was veel te blij! Er zaten trouwens wel gordijntjes voor het pashokje. Maar die konden nauwelijks dicht. Ik stond er in met mijn jurk, de pasmevrouw pastte er al nauwelijks bij. Dus het gordijntje moest open blijven.
Aangeven was er nauwelijks bij. Voor ik tegen kon sputteren had ik al een corset aan. Het ging zo vlug dat ik echt overdonderd werd. Ik ga ook onder de trouwjurk zelf geen corset aantrekken. Dat heb ik ook gezegd. Heb later ook aangegeven dat ik vond dat het kriebelde.
Maar.. dan komt het volgende probleem. Bij de bruidswinkel hadden ze geen strapless bh's in mijn maat. Ik heb zo'n kleine maat. Maar de winkel gaf aan dat ik eerst lingerie moest hebben voor de volgende keer passen, omdat ze dan pas echt goed de voorkant kan aanpassen. Als er dan ineens een push up onder komt bijv, is dat moeilijk. Maar hoe zorg ik ervoor dat een strapless bh blijft zitten? Als ik er uberhaubt 1 in mijn maat kan vinden.

Sammie, direct weglopen was er niet echt bij. Mijn entourage komt speciaal vanaf Texel om me te vergezellen + ik wilde graag een jurk + hier verkochten ze de jurk die ik wilde.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:29

Ik heb van NuBra cup A, die plakt als een malle. Dat zijn dus plakcups. Ze vullen ook nog leuk op :') en ik heb ook nog dikke cups in mijn jurk laten zetten, ik ben anders ineens heel plat (niet dat er normaal veel zit dus, maar in mijn jurk was ik echt net een plank anders)

Wij hebben nog gekeken om op Texel in een strandtent te trouwen, als het niet op een eiland was geweest en iedereen dus had moeten blijven slapen, was het ws die geworden. Was de enige die in aanmerking kwam als strandtent optie. Paal 17, dat kon je dan boven trouwen en feesten.