Mijn broer gaat het huis uit morgen is ie weg hij wilt voorlopig geen contact meet met ons hij neemt zijn kat mee en de wii u die deels van mijn ouders is maar daar zit ik nog niet eens mee
Ik zit er meer mee hoe hij dit heeft gedaan hoe hij mijn moeder zo in tranen heeft laten uit barsten zij wilt der zoon niet kwijt wat ik heel goed snap
Hij is gisteravond weg gegaan Hij moest zijn huis sleutel inleveren en hij zij ook echt vind het rot dat jullie dit doen en liep toen weg
Maar ik moet zeggen dat ik vannacht echt heel goed geslapen heb de afgelopen maanden enorm slecht geslapen
En nu weer on topic
Net een heerlijke lange wandeling gemaakt met mijn vader en onze hond in het winterse zonnetje en de hond was zo ontzettend smerig dat ik hem wel moest douche gatverdamme zeg haha
Ieuw! Mijn hond hield echt niet van de douche... M'n kat ook niet. Ik douche altijd met de deur op een kier, poezel kwam laatst koekeloere en dacht: Hell no! In Amerika moeten ze zich opmaken voor Snowmageddon... Wil daar echt heen
Ik heb zondag lekker een kerstfilm gekeken Echt weer heerlijk!
secricible
Geplaatst: 13-09-16 18:40
[LZP] Ik mis je... WINTER! Liep ook alweer een tijdje dus ach.... Met deze warmte nog niet heel erg kermissig, maar stiekem ben ik wel al aan het kijken naar herfstgarderobe en ook al gehad over hoe we de kerstdagen oppakken dit jaar.
Ik ga voor, als het goed is, minimaal een jaar naar Portugal toe om te werken, samen met m'n beste vriend. Nu moet er alleen veel geregeld worden natuurlijk, dus we gaan nu uit van november. Mocht dat niet lukken, vanaf januari. Super vet natuurlijk, maar ik wil sneeuw met kerst..
Wat leuk Natasja Portugal!! Maar inderdaad een witte kerst is nog leuker Terugkomen voor kerst is geen optie? Ik las eergisteren een voorlopige winterverwachting (ik weet dat er niks over te zeggen valt en dat ze altijd zeggen dat we een strenge winter krijgen met een kans op een witte kerst, maar toch wil ik het weten ) en daar stond dat et een La niña verwacht werd, de temperatuur gemiddeld anderhalve(?) graad lager dan het gemiddelde. Klinkt goed toch?