Ah hij heeft dus een andere Nederlandse penpal (die gay is:p) en hij heeft een boek geschreven over deathrow. Dus ik mocht hem op fb toevoegen! Hij bezoekt hem ook ieder jaar, leuk! .. wel een lieve vent is allen. Hij heeft al 3 executiedatums gekregen maar gelooft dat God een ander plan met hem heeft.. ben heel benieuwd !
Ik heb post van de penpal van Steffie!!! Wel een moeilijk te ontcijferen handschrift dus ik moet er nog even goed voor gaan zitten, maar wauww, ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden!! Mijn Kerdt is geslaagd!
Heb mn 'jaaroverzicht' klaar. Het is echt een lang verhaal geworden. Heb een paar hoogtepunten in het jaar uitgebreid beschreven. Ben benieuwd wat hij/ze ervan vind(en). Denk er nog even over na aan wie ik em zal sturen. Had 1 specifieke PP in mn hoofd terwijl ik t schreef.
Targaryen
Geplaatst: 26-12-13 22:38
SteffiiY schreef:
jeeej eindelijk reactie!! ik was al bang dat hij niet ging reageren!!
Daar was ik ook bang voor! Brief dateert van 4 december, om 10 december gestempeld dus duurt echt gewoon lang!
Nee niet van vandaag djuulsie, ik was een paar dagen niet thuis geweest dus ik vond hem vandaag in de bus!
Hij schrijft dat hij bij het lezen van mijn naam eerst dacht dat ik een harige vent was , vraagt of mijn vriend het wel goed vindt dat hij z'n meisje nu moet delen , dat hij Nederland alleen kent van vrouwen met grote borsten (en gelijk daarna de vraag 'are you tall?') . Allemaal met knipogende smilies erachter, flinke dosis humor, vind ik wel leuk! Verder ook nog wat serieuzere dingen en uiteraard de vraag ik de volgende keer foto's kan meesturen!