Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 17:57

Ergernis over dat HEMA gezeik: juridisch loket heeft pas de tweede week van maart tijd om mij terug te bellen. :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 18:00

MarlindeRooz schreef:
Ergernis over dat HEMA gezeik: juridisch loket heeft pas de tweede week van maart tijd om mij terug te bellen. :+

Ben je niet lid van de vakbond ?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 18:09

juval schreef:
Ochtendje gezwommen met de kinderen, wat op zich best heel leuk was... alleen dat ik dan de rest van de dag zo ontzettend lui en sloom ben.

Heb ik ook van zwemmen. Geen idee waar dat door komt maar ik ben de hele dag niks waard als ik gezwommen heb. Zou dat van de chloordampen komen ofzo? Op vakantie heb ik het niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 18:18

Alja schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ben je niet lid van de vakbond ?

Nope helaas

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 18:43

Ik weet niet watvoor debielen ze los hebben gelaten op de weg

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 18:46

MarlindeRooz schreef:

Jezus zeg :=
En dat voor een hele simpele vraag (voor hun dan)..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 18:52

Wat een dag -O- Ben zo moe dat zelfs lezen een uitdaging vormt.

Wel dank voor het gesprek over telefoon-favorieten, ik heb mijn lijst weer geupdate :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 18:54

Mezelf, hoofdpijn, oogspieren met stuipen en eigenlijk nu 2 dagen te weinig gedaan naar mijn eigen zin.

Maar eigenlijk gewoon wel genoeg bewogen, maar had eigenlijk meer willen doen.

Oh en chips gekocht terwijl ik weet dat mijn darmen over de flos gaan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 19:04

Dat ik zo moe wordt van sommige mensen, maar kan het ook moeilijk loslaten. Dus ben ik ook mn eigen ergernis :') en diegene blijft een ergernis..

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 19:10

fleurtjeuh schreef:
Dat ik zo moe wordt van sommige mensen, maar kan het ook moeilijk loslaten. Dus ben ik ook mn eigen ergernis :') en diegene blijft een ergernis..

Deze deel ik, inclusief mezelf de ergenis zijn. :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 19:15

Foaly schreef:
Froukje_J schreef:
Verkopers in de mediamarkt :+
Ik kom alleen voor een tablet...
Lukt het mevrouw?
Ja ik ben al klaar ga nu naar de kassa
Zullen we er een screenprotector voor u opzetten?
Wilt u een verzekering?
Hoeft er geen hoes bij?

Ik had net juist een verkoper nodig in de MM en die waren nergens te vinden. Stonden ze zeker allemaal bij jou? :+

Als je ook in Leeuwarden was :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 19:27

Zilfstar schreef:
Het zit mijn zoon ook echt niet mee op werk gebied. Wordt er soms echt verdrietig van. Nu weer deksel op de neus. Het is moeilijk om positief te blijven en hem te blijven stimuleren. En zelf weet hij het gewoon ook niet meer. we zijn weer helemaal terug bij af voor mijn gevoel. en hijzelf ook. 23 jaar, mooie opleiding gehad waar hij geen werk in heeft kunnen vinden, na veel verdriet etc een andere kant op gegaan en dat lijkt nu ook niet te gaan lukken. Hij is nu zo’n 3 jaar bezig… en we zien nog niet waar hem dit heen gaat brengen. Ik probeer positief te blijven maar pffft…. Ik gun hem gewoon een goede baan waar hij gelukkig in is en zodat hij aan zijn toekomst kan gaan bouwen. Mijn ergernis in deze: werkgevers en uitzendburo’s die hem geen kans geven…

Welke regio en wat voor werk zoekt hij? Misschien iemand hier die kan helpen?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 20:01

Maddy_Paola schreef:
Zilfstar schreef:
Het zit mijn zoon ook echt niet mee op werk gebied. Wordt er soms echt verdrietig van. Nu weer deksel op de neus. Het is moeilijk om positief te blijven en hem te blijven stimuleren. En zelf weet hij het gewoon ook niet meer. we zijn weer helemaal terug bij af voor mijn gevoel. en hijzelf ook. 23 jaar, mooie opleiding gehad waar hij geen werk in heeft kunnen vinden, na veel verdriet etc een andere kant op gegaan en dat lijkt nu ook niet te gaan lukken. Hij is nu zo’n 3 jaar bezig… en we zien nog niet waar hem dit heen gaat brengen. Ik probeer positief te blijven maar pffft…. Ik gun hem gewoon een goede baan waar hij gelukkig in is en zodat hij aan zijn toekomst kan gaan bouwen. Mijn ergernis in deze: werkgevers en uitzendburo’s die hem geen kans geven…

Welke regio en wat voor werk zoekt hij? Misschien iemand hier die kan helpen?

Lief!!!! Het is wat ingewikkeld. Is in traject bezig voor een diploma te halen waar hij nu dus tegenwerking op krijgt. Pas met dat diploma kan hij verder. We hebben nu wel een plan… dus dat geeft weer moed aan alle kanten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 20:06

Dat je bij Tui geen stoel kan boeken omdat een iemand in het reisgezelschap slecht ziend is.

Hij moet bij het raam vanwege veiligheid, nou prima… laat hem dan een stoel bij het raam uitkiezen.

#first world problems i know.
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 27-02-25 20:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 20:09

Dat ik nog steeds niet klaar ben met spullen bestellen want elke keer komt er wat door. Ik ben nu weer aan het wachten op een ander, behoorlijk irritant ik wil dat het klaar is.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 20:26

Bod gedaan op iets op MP. Krijg ik terug: 'Dat is echt veel te laag'

Ja vriend, hoe moet ik weten wat jij dan wel wilt als je geen Bieden vanaf-prijs hebt ingesteld en ook geen tegenbod doet?

Conclusie, laat ook maar weer :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 20:28

De eindeloze negativiteit op sociale media, bah. Het maakt ook werkelijk niet uit over welk onderwerp het gaat, er moet en zal een plasje over gedaan worden en het niveau is ver onder nul. Ik ga m'n Facebook eraf gooien denk ik, echt zo zat van die onzin :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 20:32

black_kelpie schreef:
De eindeloze negativiteit op sociale media, bah. Het maakt ook werkelijk niet uit over welk onderwerp het gaat, er moet en zal een plasje over gedaan worden en het niveau is ver onder nul. Ik ga m'n Facebook eraf gooien denk ik, echt zo zat van die onzin :r

Daarom zit ik graag op TikTok haha.

Dat algoritme is zo fijn, het past zich echt snel aan. Daardoor krijg je content die bij je (stemming) past.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 20:43

MarlindeRooz schreef:
black_kelpie schreef:

Dat algoritme is zo fijn, het past zich echt snel aan. Daardoor krijg je content die bij je (stemming) past.

Ja eens! En de comments ook!

Dat zorgt wel dat je in een soort valkuil kan vallen waarin iedereen het met jouw mening eens lijkt te zijn, maar als je TikTok voor de entertainment gebruikt, dan is dat niet zo’n ramp :+

Facebook is echt om te huilen inderdaad.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 21:04

Dat is op Facebook ook een probleem haha.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 21:05

Even de grens over gereden om frisdrank te halen. Hadden ze nog maar 4 flessen van de frisdrank die ik wilde hebben. En de andere twee hadden helemaal niks. Dat wordt weer terug {:)-:(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 21:08

Niobe schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ja eens! En de comments ook!

Dat zorgt wel dat je in een soort valkuil kan vallen waarin iedereen het met jouw mening eens lijkt te zijn, maar als je TikTok voor de entertainment gebruikt, dan is dat niet zo’n ramp :+

Facebook is echt om te huilen inderdaad.

Jullie snappen tenminste dat dat het algoritme is.

Te veel mensen die geloven dat de meerderheid denkt zoals hun 'want social media staat er vol mee'

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 21:10

Ergernis vandaag is, eigenlijk al vanaf dat het schaap met kind is verplaatst ergens op het erf.
Maar de plek waar ze staat is niet op mijn loop route met voeren.

Afgelopen dagen (Maandag & Dinsdag) zijn beide voer beurten goed gegaan.
Vanmorgen nog gevraagd moet ze nog gevoerd worden? Ja, oke dan doe ik dat.

En vanmiddag volledig vergeten, en dan in bad en om 18.30u een helder moment
krijgen dat je der bent vergeten...

Dat werd even de boer bellen dat ik der vergeten was. -O-
Maar gelukkig ging hij haar nog even snel voeren.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 21:16

Nou, het algoritme van facebook is de weg ook kwijt. Ik zie bijna alleen maar Russische propaganda, Trump voor en tegenstanders, ambassades van landen waar ik helemaal niks mee te maken heb en recepten uit Amerika. Word er kierewiet van om steeds weer alles te verbergen en verwijderen. Overweeg om facebook eraf te gooien, maar ja, er zitten ook leuke kanten aan ( vooral de herinneringenfunctie is favoriet bij mij, je vergeet zo snel de leuke dingen)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 21:30

Moska schreef:
Nou, het algoritme van facebook is de weg ook kwijt. Ik zie bijna alleen maar Russische propaganda, Trump voor en tegenstanders, ambassades van landen waar ik helemaal niks mee te maken heb en recepten uit Amerika. Word er kierewiet van om steeds weer alles te verbergen en verwijderen. Overweeg om facebook eraf te gooien, maar ja, er zitten ook leuke kanten aan ( vooral de herinneringenfunctie is favoriet bij mij, je vergeet zo snel de leuke dingen)

Ik heb het idee als je daar klikt op dit wil ik niet zien dat je het daarna maal honderd extra krijgt.