Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:Ochtendje gezwommen met de kinderen, wat op zich best heel leuk was... alleen dat ik dan de rest van de dag zo ontzettend lui en sloom ben.
Foaly schreef:Froukje_J schreef:Verkopers in de mediamarkt![]()
Ik kom alleen voor een tablet...
Lukt het mevrouw?
Ja ik ben al klaar ga nu naar de kassa
Zullen we er een screenprotector voor u opzetten?
Wilt u een verzekering?
Hoeft er geen hoes bij?
Ik had net juist een verkoper nodig in de MM en die waren nergens te vinden. Stonden ze zeker allemaal bij jou?
Zilfstar schreef:Het zit mijn zoon ook echt niet mee op werk gebied. Wordt er soms echt verdrietig van. Nu weer deksel op de neus. Het is moeilijk om positief te blijven en hem te blijven stimuleren. En zelf weet hij het gewoon ook niet meer. we zijn weer helemaal terug bij af voor mijn gevoel. en hijzelf ook. 23 jaar, mooie opleiding gehad waar hij geen werk in heeft kunnen vinden, na veel verdriet etc een andere kant op gegaan en dat lijkt nu ook niet te gaan lukken. Hij is nu zo’n 3 jaar bezig… en we zien nog niet waar hem dit heen gaat brengen. Ik probeer positief te blijven maar pffft…. Ik gun hem gewoon een goede baan waar hij gelukkig in is en zodat hij aan zijn toekomst kan gaan bouwen. Mijn ergernis in deze: werkgevers en uitzendburo’s die hem geen kans geven…
Maddy_Paola schreef:Zilfstar schreef:Het zit mijn zoon ook echt niet mee op werk gebied. Wordt er soms echt verdrietig van. Nu weer deksel op de neus. Het is moeilijk om positief te blijven en hem te blijven stimuleren. En zelf weet hij het gewoon ook niet meer. we zijn weer helemaal terug bij af voor mijn gevoel. en hijzelf ook. 23 jaar, mooie opleiding gehad waar hij geen werk in heeft kunnen vinden, na veel verdriet etc een andere kant op gegaan en dat lijkt nu ook niet te gaan lukken. Hij is nu zo’n 3 jaar bezig… en we zien nog niet waar hem dit heen gaat brengen. Ik probeer positief te blijven maar pffft…. Ik gun hem gewoon een goede baan waar hij gelukkig in is en zodat hij aan zijn toekomst kan gaan bouwen. Mijn ergernis in deze: werkgevers en uitzendburo’s die hem geen kans geven…
Welke regio en wat voor werk zoekt hij? Misschien iemand hier die kan helpen?
black_kelpie schreef:De eindeloze negativiteit op sociale media, bah. Het maakt ook werkelijk niet uit over welk onderwerp het gaat, er moet en zal een plasje over gedaan worden en het niveau is ver onder nul. Ik ga m'n Facebook eraf gooien denk ik, echt zo zat van die onzin
MarlindeRooz schreef:black_kelpie schreef:De eindeloze negativiteit op sociale media, bah. Het maakt ook werkelijk niet uit over welk onderwerp het gaat, er moet en zal een plasje over gedaan worden en het niveau is ver onder nul. Ik ga m'n Facebook eraf gooien denk ik, echt zo zat van die onzin
Daarom zit ik graag op TikTok haha.
Dat algoritme is zo fijn, het past zich echt snel aan. Daardoor krijg je content die bij je (stemming) past.
Niobe schreef:MarlindeRooz schreef:
Daarom zit ik graag op TikTok haha.
Dat algoritme is zo fijn, het past zich echt snel aan. Daardoor krijg je content die bij je (stemming) past.
Ja eens! En de comments ook!
Dat zorgt wel dat je in een soort valkuil kan vallen waarin iedereen het met jouw mening eens lijkt te zijn, maar als je TikTok voor de entertainment gebruikt, dan is dat niet zo’n ramp
Facebook is echt om te huilen inderdaad.
Moska schreef:Nou, het algoritme van facebook is de weg ook kwijt. Ik zie bijna alleen maar Russische propaganda, Trump voor en tegenstanders, ambassades van landen waar ik helemaal niks mee te maken heb en recepten uit Amerika. Word er kierewiet van om steeds weer alles te verbergen en verwijderen. Overweeg om facebook eraf te gooien, maar ja, er zitten ook leuke kanten aan ( vooral de herinneringenfunctie is favoriet bij mij, je vergeet zo snel de leuke dingen)