Niobe schreef:Siggislief schreef:Regen? Hier word gemeld dat er geen buien komen, pas morgen 1,1 mm en anders Dinsdag middag.
Klinkt een beetje als DHL

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tigress schreef:Ik denk dat ik het contact met mijn onderbuurvrouw maar ga verbreken, en het enkel op noodzakelijk contact hou.
Ze wantrouwt de wereld, wil geen internet, maar heeft sinds kort een smartphone. Hier heb ik haar bij geholpen, en zoals ze zelf zegt zit ze veel met dat ding te doen om hem te ontdekken. Elke keer als ze er niet meer uit komt omdat instellingen zo anders zijn dan hoe ik het achter heb gelaten, is het mijn fout. Voorbeeld; ze heeft ineens een inlognaam en is ingelogd bij youtube. Ik heb haar 8 juli geholpen met het -wederom- instellen van d'r telefoon en in haar bijzijn een Gmail aangemaakt. Nu denkt ze steeds dat alles daarmee te maken heeft en dat ik dingen doe, want eerste inlog is 8 juli geweest. Ik was gisteren op verjaardag en had dus nog niet op haar voicemail gereageerd. Ik denk dat dat de trigger was?
[ [url=m/aO2ol5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zat bij mij op de wifi (heeft zelf geen internet), dus ik heb haar er in ieder geval al vanaf gegooiddit is niet de eerste keer dat het vanuit het niets escaleert bij d'r, en ik ben er klaar mee