Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 19:17

Niobe schreef:
Siggislief schreef:
Regen? Hier word gemeld dat er geen buien komen, pas morgen 1,1 mm en anders Dinsdag middag.

Klinkt een beetje als DHL :=

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 19:19

_O-

tones

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 20:27

Bijna de vuile was buiten gehangen.
Had blijkbaar de wasmachine vergeten aan te zetten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 20:33

Niobe schreef:
Siggislief schreef:
Regen? Hier word gemeld dat er geen buien komen, pas morgen 1,1 mm en anders Dinsdag middag.

Klinkt een beetje als DHL :=

:D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 21:15

Geërgerd aan de temperatuur vandaag en dat mensen dan zo stinken in de supermarkt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 21:17

Suzanne F. schreef:
Geërgerd aan de temperatuur vandaag en dat mensen dan zo stinken in de supermarkt.

Ze stinken niet alleen in de supermarkt, daarbuiten ook, geloof me. :Y)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 21:20

Suzanne F. schreef:

Niet alleen in de supermarkt, ik rekte mij net even uit en schrok van mijzelf _O-

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 22:15

Wij hadden onwijze onweersbuien en klappen hier. Echt fijn. Toch chatGPT maar weer aangeslingerd en hij deed het weer gelukkig.
Baal nu wel van het feit dat ik een mooie fotoshootplek zoek op de belgische hoge kempem maar vind niks. Alleen de struinduinen in oudsbergen lijken me mooi maar wilde stuk heide maar daar kunnen we niet op te paard.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 22:15

Telpeva schreef:
Suzanne F. schreef:

Niet alleen in de supermarkt, ik rekte mij net even uit en schrok van mijzelf _O-

+1 :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 22:31

"Gzellie met de meiden bij een vuurtje kletsen". Joh, truus, iedereen wilt z'n huis luchten ivm de warmte en inmiddels worden we uit het huis gerookt door je stook kunsten. Stomme doos! Ik had al hoofdpijn. Daar komt nu een extra dosis bij omdat alles naar rook meurt -:(- :x

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 22:47

Dat er geen verjaardag voorbij kan gaan zonder discriminerende opmerkingen. Nota bene de politieagenten in de familie zijn het ergste.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 22:59

Ruzie met een mug en net al flink lekgeprikt op m’n voet door een andere mug. Hopelijk werkt de antihistamine snel….

Hier gelukkig heerlijk afgekoeld na een bijna horizontale regenbui, het regende ineens binnen door mijn open raam :'). Helaas nog geen horren dus nu muggen, zucht.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 23:04

mensen die praten in de bioscoop...
maar echt praten niet fluisteren echt dat heel de zaal kan meeluisteren...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 23:07

Siggislief schreef:
Dat het internet net voor de 2e keer eruit ligt vandaag.

Ondertussen 5 x... -:(- :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 00:42

Heerlijk op mijn paard een buitenrit gemaakt, zo genoten van de rust, stilte en de natuur. Dat is geen ergernis, maar eenmaal weer thuis van alle kanten muziek en feestjes.

Dat mijn paard in een oase van rust leeft, daar ben ik toch wel jaloers op. Liefst ga ik ook lekker in een klein dorpje wonen.

Al hoor ik nu niks meer dus ik denk dat ik wel rustig kan slapen vannacht.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 01:27

Ook in een klein dorpje kun je hangjongeren hebben die doordeweeks tot half 4 in de nacht lopen te roepen en gillen en rondjes rijden met hun brommers. Het is gelukkig nog niet dermate erg dat ik de politie heb moeten bellen.
Oh en als je 1 achterlijke buur hebt die met oud en nieuw graag met een wapen schiet op straat om te voelen hoe dat is, die je auto klemzet met inparkeren en hele dagen staat te roken met een rokershoest in zijn voordeuropening (onder jouw slaapkamerraam) dan zou je willen dat je feestjes om je heen had.

Uiteraard staat vast dat ik je heel erg begrijp qua jaloerzie voor de plek waar je paard woont...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 02:29

Een feestje met vrachtwagens op 1.5 km van mijn huis.
Om half 11 hadden ze al geruime tijd lopen toeteren en nu weer.
Ik heb de politie gebeld. Genoeg is genoeg

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 04:48

Er is hier ergens een Hardcore feestje in de buurt.

Het gaat hard-harder-zachter-hard-harder...
En lijkt veel op een boot met een dieseltank.

Zul je net zien dat het feestje in Amsterdam Science Park gehouden word...:')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 06:08

Wakker worden van een hoornaar in je slaapkamer is echt niet tof...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 06:48

Wakker geworden vanwege m'n pup, ja beestje kan er niks aan doen. Maar dat die wederhelft altijd maar doorslaapt en ik er altijd uit moet vind ik nog het ergste!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 06:58

Ik denk dat ik het contact met mijn onderbuurvrouw maar ga verbreken, en het enkel op noodzakelijk contact hou.
Ze wantrouwt de wereld, wil geen internet, maar heeft sinds kort een smartphone. Hier heb ik haar bij geholpen, en zoals ze zelf zegt zit ze veel met dat ding te doen om hem te ontdekken. Elke keer als ze er niet meer uit komt omdat instellingen zo anders zijn dan hoe ik het achter heb gelaten, is het mijn fout. Voorbeeld; ze heeft ineens een inlognaam en is ingelogd bij youtube. Ik heb haar 8 juli geholpen met het -wederom- instellen van d'r telefoon en in haar bijzijn een Gmail aangemaakt. Nu denkt ze steeds dat alles daarmee te maken heeft en dat ik dingen doe, want eerste inlog is 8 juli geweest. Ik was gisteren op verjaardag en had dus nog niet op haar voicemail gereageerd. Ik denk dat dat de trigger was?
Afbeelding

Ze zat bij mij op de wifi (heeft zelf geen internet), dus ik heb haar er in ieder geval al vanaf gegooid := dit is niet de eerste keer dat het vanuit het niets escaleert bij d'r, en ik ben er klaar mee -O-

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 07:47

Wat een raar mens joh. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 07:50

fjordjes schreef:
Wakker geworden vanwege m'n pup, ja beestje kan er niks aan doen. Maar dat die wederhelft altijd maar doorslaapt en ik er altijd uit moet vind ik nog het ergste!

No offence, maar jij wilde toch weer een pup :o ?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 07:51

Tigress schreef:
Ik denk dat ik het contact met mijn onderbuurvrouw maar ga verbreken, en het enkel op noodzakelijk contact hou.
Ze wantrouwt de wereld, wil geen internet, maar heeft sinds kort een smartphone. Hier heb ik haar bij geholpen, en zoals ze zelf zegt zit ze veel met dat ding te doen om hem te ontdekken. Elke keer als ze er niet meer uit komt omdat instellingen zo anders zijn dan hoe ik het achter heb gelaten, is het mijn fout. Voorbeeld; ze heeft ineens een inlognaam en is ingelogd bij youtube. Ik heb haar 8 juli geholpen met het -wederom- instellen van d'r telefoon en in haar bijzijn een Gmail aangemaakt. Nu denkt ze steeds dat alles daarmee te maken heeft en dat ik dingen doe, want eerste inlog is 8 juli geweest. Ik was gisteren op verjaardag en had dus nog niet op haar voicemail gereageerd. Ik denk dat dat de trigger was?
[ [url=m/aO2ol5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zat bij mij op de wifi (heeft zelf geen internet), dus ik heb haar er in ieder geval al vanaf gegooid := dit is niet de eerste keer dat het vanuit het niets escaleert bij d'r, en ik ben er klaar mee -O-

Haha, is dit serieus :)). Bizar joh.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 07:59

Gmail en Youtube zijn wel aan elkaar gekoppeld dacht ik, dus het kan best dat ze door dat gmail adres nu is ingelogd bij Youtube. Maar die reactie is wel uh, bijzonder ja :+