Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:02

iirrssjjee schreef:
Dit...
[ [url=m/PqlN9q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarom zou je je veel te grote werkbus bij iemand voor zn raam zetten met kerstweekend? Genoeg andere parkeervakken vrij. Ik zag m parkeren en uitstappen, was te laat om m aan te spreken.... Vind dit toch wel asociaal.... Ik word vaak door mn man uitgelachen dat ik vlak voor t weekend onze auto Verplaats naar deze parkeerplek, maar dit is dus de exacte reden.... :+
Oef ik had dit vaak toen ik nog in Kampen woonde. Had bijna 4 meter raam en 1 witte bus wist hem altijd precies zo te zetten dat m'n hele zicht geblokkeerd werd. Zo irritant. Helaas was daar vaak echt plek tekort, dus was het vaak niet anders. Maar had dan toch liever de normale auto's die op de andere plekken stonden waar ik zo overheen keek dan een bus die alles blokkeert :') .

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:14

Pijn in mijn keel.
En ik wil mijn volgende vakantie boeken maar dat kan nog niet. Moet eerst vrij hebben van het werk(hoewel dat geen probleem is) en ik moet eerst het geld binnen hebben van de claims die ik heb ingediend. Maar ik wil zo graag gaan...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:23

Bijna mijn afdeling in quarantaine gezet door een verkeerde inschatting. 8)7

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:57

Ik ben al weken in conclaaf met iStockphoto omdat ik mijn proefabonnement niet stopgezet heb schijnbaar. Ik ben overtuigd van wel, maar ik heb geen bewijs, dus misschien klopt dat ook wel, whatever. Dus nu zit ik vast aan een jaar abonnement. De klantenservice is nu eindelijk zo ver dat ze de helft er af willen halen, alleen dan moet ik dat wel meteen betalen en met een credit card.
Die heb ik niet en ga ik ook niet aanschaffen hiervoor.
Zeggen ze ook nog: kun je die niet van iemand lenen. Ja daaaaaag.
Jammer dat ze zo star zijn.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:58

Vuurwerk icm ondergrondste containers. Die maar tijdelijk te openen zouden zijn zonder pas maar dat duurt ook al 14 maanden.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 14:00

luuntje schreef:
Merlen wat heftig met je lijf. Heb je pijnstillers?
Is er een behandelplan?

HA wilde eerst de resultaten van het bloedonderzoek afwachten.
Pijn in mijn schouder en nek gaat niet meer verbeteren.
Ontstekingswaardes en zuurstofgehalte in mijn bloed,daar moet ik morgen voor bellen.
De hartruis verklaart dus waarom ik heel de dag moe ben en al buiten adem ben als ik mijn kleren aan of uit trek.
Dit allemaal in combinatie met alle zorgen en stress maken dat ik regelmatig heel heftig maagpijn heb.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 14:09

Wij hebben zelf zo'n grote bus. En die staat standaard op onze eigen oprit. Ook om geen overlast te geven aan de buren. Toen wij een bouwcontainer hadden staan stond de langs de weg maar langs de heg. Dus in niemand zijn beeld. Mocht daar toen geen plek zijn dan kwam die even bij de buren voor de deur of bij ons zelf voor het huis. Maar deden en altijd even berichtje en zorgde dat zodra er plek was wij dus bus weer op een niet hinderlijke plek neer zetten. Vind het zelf ook mega storend als dat ding mijn uitzicht verpest.

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 14:59

Dat collega’s een soort van denken, dat stoppen met m’n werk, m’n eigen keuze is. Maar ik er verder ook geen energie in wil stoppen..

Echte verhaal is, dat ik geen contract verlenging kreeg in deze huidige vorm. En kon kiezen om voor belachelijk weinig uren, te gaan werken zonder nog in de ziektewet te zijn. En ik dus de keuze heb gemaakt, om liever te gaan integreren met het uwv. Zodat ik tenminste financiële zekerheid heb. Dus eigenlijk ook een ergernis aan deze hele situatie -O-
Maargoed feit blijft, dat ik vorig jaar in deze tijd wist dat ik 8 maanden moest gaan strijden. En heftige chemo kuren kreeg. Dusja uiteindelijk leer je ook, dat dit maar bijzaken zijn..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 15:22

moniiquee schreef:
Dat collega’s een soort van denken, dat stoppen met m’n werk, m’n eigen keuze is. Maar ik er verder ook geen energie in wil stoppen..

Echte verhaal is, dat ik geen contract verlenging kreeg in deze huidige vorm. En kon kiezen om voor belachelijk weinig uren, te gaan werken zonder nog in de ziektewet te zijn. En ik dus de keuze heb gemaakt, om liever te gaan integreren met het uwv. Zodat ik tenminste financiële zekerheid heb. Dus eigenlijk ook een ergernis aan deze hele situatie -O-
Maargoed feit blijft, dat ik vorig jaar in deze tijd wist dat ik 8 maanden moest gaan strijden. En heftige chemo kuren kreeg. Dusja uiteindelijk leer je ook, dat dit maar bijzaken zijn..

Dit klinkt als een niet fijne situatie waarvan ik even niet weet of het wel oké is of niet -O-
Sterkte!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-23 15:23

moniiquee schreef:

Waardeloos dat je werkgever je zo behandelt. Mag je best van balen. Echt niet netjes.

Sterkte :(:)

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 15:27

Dankjewel! Als ik het zo terug lees, is het ook eigenlijk gewoon heel bizar.. Daarbij was het hiervoor dus echt super contact met m’n werkgever. Dus was het ook heel onverwachts. En zit ik ook alweer bijna op de helft van mn contracteren.

Maar zodra het ene deurtje sluit, gaat er een ander open. :D Ik geloof erin, dat ik op een dag denk, het is goed dat het gebeurd is!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 15:28

moniiquee schreef:
Dankjewel! Als ik het zo terug lees, is het ook eigenlijk gewoon heel bizar.. Daarbij was het hiervoor dus echt super contact met m’n werkgever. Dus was het ook heel onverwachts. En zit ik ook alweer bijna op de helft van mn contracteren.

Maar zodra het ene deurtje sluit, gaat er een ander open. :D Ik geloof erin, dat ik op een dag denk, het is goed dat het gebeurd is!

Super instelling

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 16:32

Spijt dat ik een corona test heb gedaan eerlijk gezegd :=
Wil graag een vriendin zien maar die doet nu zelfs moeilijk over een rondje door het bos.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 16:54

Klanten :+

Vorige week dezelfde klant op het zelfscanplein gehad, zelfde probleem gehad. Ze krijgt steekproef, heeft een deel van de boodschappen in haar tas zitten en laat het absoluut niet toe dat wij die producten zelf uit haar tas nemen om te scannen, mogen er niet eens in kijken. Is een gewone boodschappentas. Probleem, regelement zegt dat wij geen producten mogen aannemen van klanten. Stel ze hebben maar een deel gescand, dan kunnen ze natuurlijk exact die dingen aangeven. Vorige week stond ze al te tieren en te schelden tegenover me, toen had ik al gezegd dat ze naar de kassa moet als ze geen steekproef wil krijgen.
3x raden wie vandaag weer tegenover me stond op zelfscan...
Deze keer maar één product, maar het systeem haat mij want ik kreeg weer steekproef melding. Nou, ik kreeg dat ene product naar me toe gegooid en ze stond alweer te schelden dat ik zeker ook in haar tas moest kijken en dat ze hier nooit weer kwam. Zei ze vorige week ook, heb weer gezegd dat ze volgende keer beter maar naar de kassa kan gaan.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 17:03

Hond die ligt te trillen door het vuurwerk.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 17:18

Polarize schreef:

Vorige week dezelfde klant op het zelfscanplein gehad, zelfde probleem gehad. Ze krijgt steekproef, heeft een deel van de boodschappen in haar tas zitten en laat het absoluut niet toe dat wij die producten zelf uit haar tas nemen om te scannen, mogen er niet eens in kijken. Is een gewone boodschappentas. Probleem, regelement zegt dat wij geen producten mogen aannemen van klanten. Stel ze hebben maar een deel gescand, dan kunnen ze natuurlijk exact die dingen aangeven. Vorige week stond ze al te tieren en te schelden tegenover me, toen had ik al gezegd dat ze naar de kassa moet als ze geen steekproef wil krijgen.
Deze keer maar één product, maar het systeem haat mij want ik kreeg weer steekproef melding. Nou, ik kreeg dat ene product naar me toe gegooid en ze stond alweer te schelden dat ik zeker ook in haar tas moest kijken en dat ze hier nooit weer kwam. Zei ze vorige week ook, heb weer gezegd dat ze volgende keer beter maar naar de kassa kan gaan.

Als je zo heftig reageert op een steekproef, dan ben je ook wel erg verdacht moet ik zeggen..
Maar niet gepakt dus, begrijp ik?

Hier een vreselijke laaaaange werkdag gehad.
T lukte maar niet, ben op gegeven moment maar gestopt en naar huis gegaan.
Morgen weer een dag :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 17:23

Veel pijnklachten vandaag waardoor ik de dingen die ik wil doen niet gedaan krijg _-:(

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 17:30

Polarize schreef:

Niemand vind een steekproef leuk, maar als je alles gewoon gescand hebt moet er geen probleem zijn. Het is ook niet zo moeilijk om de medewerkster even ruimte te geven en ook even ruimte in de tas te maken dat ze kan scannen wat ze nodig heeft.

Iedereen met pijnklachten :(:)

Ik heb eindelijk mijn ringdeurbel geïnstalleerd. Ik krijg nu alleen wel overal meldingen van dus ik moet nog met die instellingen aan de slag.
Toch maar aangeschaft nadat mijn auto was opengemaakt... De buit was iets meer dan 2 euro :Y)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 17:54

Al de hele dag keelpijn en een soort stekende kaak/oorpijn, beide aan dezelfde kant.
En net toch maar een zelftest gedaan, en deze is gelukkig negatief.

Vanmorgen ook al ijskoud gehad en dat met slaapzak over de benen, pyjamabroek en 2 truien aan.
En zo extreem koud hebben en zelfs in bad nog zeker 15 min na gebibberd.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 18:16

Siggislief schreef:
Al de hele dag keelpijn en een soort stekende kaak/oorpijn, beide aan dezelfde kant.
En net toch maar een zelftest gedaan, en deze is gelukkig negatief.

Vanmorgen ook al ijskoud gehad en dat met slaapzak over de benen, pyjamabroek en 2 truien aan.
En zo extreem koud hebben en zelfs in bad nog zeker 15 min na gebibberd.

Heb je geen koorts?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 18:18

Polarize schreef:

Okee ik baal ook als ik een steekproef krijg en heb net alles netjes in mijn tas gestopt.

Maar hiermee maak je jezelf wel heel verdacht.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 18:24

Ik heb nooit problemen met een steekproef, vind het zelfs wel fijn om aan te kunnen tonen dat ik alles netjes heb gescand. Ze mogen er wat mij betreft zelfs een camera boven hangen.
Maar ik snap dat je als winkelmedewerker je dood ergert aan mensen met het gedrag, zoals die vrouw. Je zou haast denken dat die het IQ van een amoebe heeft.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 18:25

"Dat zou ik ook wel willen. De hele dag thuis en toch betaald krijgen."
Ja? Wil jij ook in de ziektewet? Geld waar je precies niks mee kan? Elke dag pijn? Ziek zijn? Heel je toekomst naar de klote? Geen onderdeel van de maatschappij zijn?

Sommige mensen zijn zo verdomme tactloos.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 18:39

Nyaleti schreef:
"Dat zou ik ook wel willen. De hele dag thuis en toch betaald krijgen."
Ja? Wil jij ook in de ziektewet? Geld waar je precies niks mee kan? Elke dag pijn? Ziek zijn? Heel je toekomst naar de klote? Geen onderdeel van de maatschappij zijn?

Sommige mensen zijn zo verdomme tactloos.

Oooh die mensen :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-23 18:45

Mwah, ik vind het niet persé zo verdacht. Er zijn zo veel mensen tegenwoordig die zich overal bekeken en gecontroleerd voelen, ook als ze gewoon doen wat er van ze gevraagd wordt. :+