Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:52

Mkango schreef:
Yes, ik kan nog twee weken met een half losse spalk achter m'n tanden rond blijven lopen. <3 Want zonder gedegen onderzoek (oftewel: :$ :$ :$ ) willen ze hem niet weer vastzetten. :')

Onze tandarts zet ze gewoon zelf weer vast. Misschien wil die je helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 13:02

netjuh6 schreef:
Mkango schreef:
Yes, ik kan nog twee weken met een half losse spalk achter m'n tanden rond blijven lopen. <3 Want zonder gedegen onderzoek (oftewel: :$ :$ :$ ) willen ze hem niet weer vastzetten. :')

Onze tandarts zet ze gewoon zelf weer vast. Misschien wil die je helpen?
Die heb ik nog niet hier. :P Dus op zich ook niet erg hoor, dat ik meteen ingeschreven word als patiënt en meteen word nagekeken, maar ik het fijn gevonden als er iets meer werd meegedacht en iets minder ‘computer says no’ gezegd werd, zodat ik niet twee weken hoef te wachten op een kleine reparatie. :') Naja, gelukkig heb ik er geen pijn aan en blijft hij ook redelijk hangen in de restanten van de lijm. Het is wat het is. :P

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 13:20

Optiwolk schreef:
Marocje schreef:

Ik bedenk me nu dat ik rechtsbijstand heb afgesloten bij mijn autoverzekering. Maar ik dacht dat dit alleen voor de auto was? Ik sloot het af nadat ik schade had opgegeven, dit zou voor een volgende keer handiger zijn bij de afhandeling. Vandaar dat ik deze koppeling had gemaakt.

Dat hangt van je polis af, dat ga je moeten nalezen. Iig denkt het bij ons alles.
Het kwam hier goedkoper uit om rechtsbijstand te nemen bij de auto en die uit de familiale te halen.
Rechtsbijstand was bij die partij goedkoper, de aanhangwagen werd zo “gratis” meeverzekerd met de auto en de familiale verzekering werd zo ook goedkoper.

Inmiddels nagelezen en is idd alleen bij het verkeer. Had ik het toch goed begrepen. Maar goede om eens na te kijken!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 13:23

Mkango schreef:
Die heb ik nog niet hier. :P Dus op zich ook niet erg hoor, dat ik meteen ingeschreven word als patiënt en meteen word nagekeken, maar ik het fijn gevonden als er iets meer werd meegedacht en iets minder ‘computer says no’ gezegd werd, zodat ik niet twee weken hoef te wachten op een kleine reparatie.

Strekking: "Je bent niet onze patiënt dus ook niet onze verantwoordelijkheid. Sluit maar achteraan in de rij en meld je maar weer als je wél onze patiënt bent geworden. Prettige dag verder."

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 13:33

Ik lees meestal alleen mee, maar ik wilde nu toch wel een ergenis delen -:(-

Mensen die tijdens concerten alles gaan filmen met hun mobiel. En dan ook echt van begin tot eind. En natuurlijk zetten ze nooit hun scherm op gedimd licht. Waardoor jij als je erachter staat de hele tijd zo'n lichtvlek in je ooghoek hebt met een halve seconde vertraging beeld van wat je voor je ziet.

Gisteren ook een vrouw. Stond alles te filmen en keek daarbij alleen maar naar haar telefoonscherm. Dan geniet je toch niet van de ervaring voor je? Ik snap dat niet, het geluid is achteraf bagger van je mobiel, je hebt het optreden eigenlijk nog steeds niet live gezien maar enkel vanaf een schermpje. En je irriteert mensen om je heen met het licht van je scherm. Waarom??

Ik ben uiteindelijk ergens anders gaan staan, want wilde mijn ervaring niet laten verpesten. Maar hoorde na afloop meer mensen klagen over alle armen omhoog met mobieltjes die het uitzicht verpesten voor de mensen die erachter staan.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 14:29

Rode pasta saus gelanceerd over mijn witte kookplaat + muur. En daarna een bord kapot laten vallen.

Zou het vrijdag de dertiende zijn? :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 14:45

Ik dacht even goed bezig te gaan en alvast de cursus te gaan volgen omtrent het nieuwe medicatie systeem , maar als ik zie hoeveel het is denkt mijn hoofd alweer van nee :')

Helaas zit er een datum aan vast en kom ik er volgende week niet aan toe dan zou het in mijn vrije weekend moeten en daar heb ik helemaal geen zin in.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 15:07

Ben bang voor de feedback van mijn verslag dus ik durf het niet te openen... Ik had een 8 maar die man is zo kritisch. :x

(Ik moet hem nog verbeteren en het onderzoek uitvoeren dus ik moet echt wat met die feedback)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 15:14

Pony met koliek verschijnselen, iemand gevraagd om even op te letten zodat ik colosan kon gaan halen, half uurtje later colosan erin.. rondje lopen, nog geen 2 meter uit haar stal, dikke bult mest en volle gas richting het gras :Y)
Blij hoor, maar zucht.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 15:42

Dit weer :x Zó klaar met die eindeloze regen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 15:46

MarlindeRooz schreef:
Ben bang voor de feedback van mijn verslag dus ik durf het niet te openen... Ik had een 8 maar die man is zo kritisch. :x

(Ik moet hem nog verbeteren en het onderzoek uitvoeren dus ik moet echt wat met die feedback)

Gefeeeeliiiiciteerddddd *\o/* *\o/* *\o/* Wel heel fijn dat je een 8 hebt.
Relativeert dat de feedback niet een beetje? Of is het meer de angst dat je er nog veel mee moet?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 15:48

Ja ik heb het inmiddels geopend en de feedback stelde echt niks voor. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 16:00

Urbanus schreef:
[***] schreef:
Geweigerd in een Facebook groep omdat ik een nepprofiel zou hebben. Profielfoto is niet herkenbaar en vrienden heb ik afgeschermd. Lijkt me wel zo veilig gezien mijn rechtszaak enzo... maar blijkbaar mag ik niet voor mijn veiligheid zorgen :(

Wat vervelend dat ze voor jou geen uitzondering maken.

Gelukkig hoefde er geen uitzondering gemaakt te worden want ze laten geen nepprofielen toe, ik heb op een andere manier kunnen bewijzen dat ik een echt profiel heb dus ik ben toch toegelaten :)

Soms oordelen mensen alleen te snel over of een profiel echt of nep is. Gelukkig maakt je gegevens afschermen je nog niet meteen een gevaarlijke oplichter.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 16:04

Nog steeds geen medicatie... Ik word zo gek van die apotheek. Moet ik straks weekend in zonder, terwijl het maandag aangevraagd is en doorgestuurd door huisarts. Eerder aanvragen gaan ze zeuren dat ik te vroeg ben, maar vervolgens met later aanvragen is het maar afwachten of ze het op tijd vervullen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 16:05

Ah fijn Marlinde!

Ik baal echt zo erg; ben al een tijd mijn lievelingsjurk kwijt. Had de hoop dat ie gewoon op een hanger in de kast in, tussen een andere oid. Maar inmiddels mijn hele kast leeggehaaald en alles opnieuw gesorteerd: hij zit er écht niet in..

Hoe dan? Hoe raak je een kledingstuk kwijt? Vind het echt zo vreemd..

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 16:12

zit hij niet nog in een kofffer of in een tas ergens? Ik ben ook vaak kleding kwijt en meestal is het mee geweest op een weekendje weg en dan in de haast de tas niet of niet volledig uitgepakt en vergeten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 16:16

MyWishMax schreef:
Nog steeds geen medicatie... Ik word zo gek van die apotheek. Moet ik straks weekend in zonder, terwijl het maandag aangevraagd is en doorgestuurd door huisarts. Eerder aanvragen gaan ze zeuren dat ik te vroeg ben, maar vervolgens met later aanvragen is het maar afwachten of ze het op tijd vervullen.

Bekend probleem en inderdaad zwaar irritant!
Hoop dat je alsnog een telefoontje krijgt zo meteen met de melding dat je het toch mag gaan halen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 16:32

Toppunt van vandaag.
We zijn bij mijn ouders.Mijn moeder zegt tegen vriend dat hij direct na het overlijden naar zijn zus had moeten gaan om zaken te regelen.
Zegt mijn vriend dat hij dat niet mocht van mij.
Wat the f*ck!!!!
Zit hij staalhard te liegen in mijn en mijn ouders gezicht!Woedend was ik.
Hij is diegene die niet naar zijn zus wou gaan of naar de notaris om de nalatenschap te regelen.
Sinds midden oktober ben ik al aan het zeggen dat hij zijn zaken moest regelen en dat deed hij niet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 16:41

Hoofdpijn door de migraine van gisterenavond. Wat houd ik toch van een kantoorbaan %)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 16:59

Merlen schreef:
Toppunt van vandaag.
We zijn bij mijn ouders.Mijn moeder zegt tegen vriend dat hij direct na het overlijden naar zijn zus had moeten gaan om zaken te regelen.
Zegt mijn vriend dat hij dat niet mocht van mij.
Wat the f*ck!!!!
Zit hij staalhard te liegen in mijn en mijn ouders gezicht!Woedend was ik.
Hij is diegene die niet naar zijn zus wou gaan of naar de notaris om de nalatenschap te regelen.
Sinds midden oktober ben ik al aan het zeggen dat hij zijn zaken moest regelen en dat deed hij niet.

Jemig wat een lamlul!
Ik hoop dat je hem dat ter plekke even duidelijk hebt gemaakt?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:09

Uiteraard.De vuile leugenaar.
De schuld in mijn schoenen schuiven.

Deze morgend heb ik een afspraak kunnen maken,niet bij een notaris maar bij een advocaat.
17u kan ik al terecht.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:11

Merlen schreef:

Deze morgend heb ik een afspraak kunnen maken,niet bij een notaris maar bij een advocaat.
17u kan ik al terecht.

Fijn dat je straks al terecht kan!!!

En echt wat een laffe actie

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:14

Adelaide71 schreef:
MyWishMax schreef:

Bekend probleem en inderdaad zwaar irritant!
Hoop dat je alsnog een telefoontje krijgt zo meteen met de melding dat je het toch mag gaan halen.

Krijg een mailtje wanneer het klaar ligt, maar ben er bang voor. Of kwart over 5 terwijl ze half 6 dicht gaan en dat red je dan dus niet meer.

Vroeger was het voor 11 uur aanvragen, na 16 uur ophalen. Nu maandag voor 11 uur aanvragen en vrijdag niet eens kunnen halen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:15

Merlen schreef:

17u kan ik al terecht.

Heel fijn Merlen!
Hopelijk kan diegene je helpen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:24

Dat ik mijn (honden)oppastarieven niet durf te verhogen. De meeste van mijn oppasbaasjes kunnen het denk ik (weet je natuurlijk nooit) prima betalen maar ik vind met 5 euro verhogen zoveel. Maar ze krijgen er wel veel voor terug vind ik. :o