Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:24

Leuk die kerstbomen. Wij gaan altijd voor echt, als sinterklaas weer naar huis is. En dan eentje op stam. Ruikt zo heerlijk en staat gezellig.

Ik lees dat er een aantal over budget gaan. Hebben jullie dan een bedrag wat jullie maximaal willen uitgeven? Merk dat ik het lastig vind. Denk dat het pakket zeker al een waarde heeft van die 12,50 maar elke keer bedenk ik er nog wat bij en kan dus niet zo goed stoppen :Y) Shoppen voor een ander vind ik makkelijker dan voor mijzelf.

Marjo

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:33

Ik zou ook heel graag een echte hebben, maar ik ben bang dat de katten er aan gaan eten dus ik ga toch maar op zoek naar een nepperd..

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:52

Hier komen de kerstboom en het kerstdorp ook na Sinterklaas. De kerstverlichting bij de stal gaat wel al vanaf 1 december aan. :D

Suusje26, ik kijk gewoon waar ik me comfortabel bij voel kwa budget. Ik ga geen dingen kopen om het kopen maar als ik leuke dingen zie gaan ze wel mee. Het is natuurlijk wel een keertje genoeg maar mijn lootje ziet vanzelf wel wanneer dat zo is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:06

Mijn man handelt in kerstbomen, dus ik moet helaas nog even geduld hebben en mag het weekend na 5 december van de dennengeur genieten ♡

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:08

Ik ben ook een beetje over het budget heen aan het gaan. :') maar ik heb een aantal dingen in mijn hoofd die ik er graag in zou stoppen en richt mij meer daar op dan het budget. Het is immers ook maar een minimum. :D

Ik heb ook de kerstboom opgezet vandaag, maar we hebben een houten kerstboom met vilten en houten ornamenten. Mooi kind en kat proof. :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:30

suusje26 schreef:
Ik lees dat er een aantal over budget gaan. Hebben jullie dan een bedrag wat jullie maximaal willen uitgeven? Merk dat ik het lastig vind. Denk dat het pakket zeker al een waarde heeft van die 12,50 maar elke keer bedenk ik er nog wat bij en kan dus niet zo goed stoppen :Y) Shoppen voor een ander vind ik makkelijker dan voor mijzelf.

Aan de hand van de top- en floplijst maak ik een lijstje met ideeën voor cadeautjes en dan ga ik gewoon kijken in winkels of online wat er te krijgen is. Qua budget doe ik het op gevoel. €20 vind ik een mooie richtlijn maar dat is geen harde grens voor mij en daar denk ik dus niet te veel over na.
Ik vind het belangrijker dat het inhoudelijk een leuk pakket wordt dan dat het niet te veel mag kosten.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:33

Marjo schreef:
En voor wie er nog post verstuurd/ontvangt, op de enveloppe is een grote stempel gezet een plaatsnaam erop. Dus ofwel lever hem ergens anders in, zodat je lootje op het verkeerde been gezet wordt (ik denk dat dit bij mij dus wel zo is...). En als je een envelop krijgt, kijk dan niet bij de postzegel :')

Wat een leuk kaartje!!

Veel kleine plaatsen hebben geen eigen post sorteer centrum meer maar gaat 't eerst naar een centrale locatie soms in heel andere plaatst. De stempel zegt dus niet alles gelukkig! Maar wel handig mee rekening te houden.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:43

Ik ben trouwens niet blij met mijn lootje ik heb door degene namelijk een nieuwe verslaving ontwikkeld …. Echt heel slecht maar ow zo lekker

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:48

Als budget houd ik ongeveer 20 euro aan, maar voor mij ook geen harde grens. Als ik nu nog iets tegenkom neem ik het mee, maar in principe heb ik alles al :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:52

Haha sterkte met je verslaving candalisa, zwaar leven die secret santa.

Budget, geen idee eigenlijk wat er nu ligt, genoeg :+

Kerstboom, kan niet wachten! Denk dat we hem zondag 4 dec opzetten (we vieren op 3 dec Sinterklaas, dus dat moet dan toch kunnen).

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:04

candalisa schreef:
Ik ben trouwens niet blij met mijn lootje ik heb door degene namelijk een nieuwe verslaving ontwikkeld …. Echt heel slecht maar ow zo lekker

Hahahahaa vervelend zeg _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:16

Mijn budget ligt wel wat lager dan voorgaande jaren helaas, maar ik denk dat het alsnog lastig is om op de 12,50 te blijven :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:20

Mijn lootje post maar heel weinig over zichzelf. Weet alleen dat ze knutselen en chocola leuk vindt. De kadootjes die ik van de zomer had geshopt bewaar ik maar, want kan nergens terug vinden of ze dat leuk zou vinden. Wat ik verder gekocht heb is leuk, maar het blijf weer eens een gok. En algemeen, terwijl ik het juist zo leuk vind om echt persoonsgericht te gaan shoppen. Het is niet anders.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:21

Budget? Daar kan ik niet aan meedoen :')

Kerstboom komt hier dit jaar niet. Ik heb er de ruimte niet voor haha.

Knutselen is leuk en rustgevend. Indien ik er de tijd voor heb. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:24

hahahatsjoe schreef:
Mijn lootje post maar heel weinig over zichzelf. Weet alleen dat ze knutselen en chocola leuk vindt. De kadootjes die ik van de zomer had geshopt bewaar ik maar, want kan nergens terug vinden of ze dat leuk zou vinden. Wat ik verder gekocht heb is leuk, maar het blijf weer eens een gok. En algemeen, terwijl ik het juist zo leuk vind om echt persoonsgericht te gaan shoppen. Het is niet anders.

Dit is niet echt handig om te posten, hiermee geef je heel veel weg over je lootje en zorg je ervoor dat een heleboel al kunnen wegstrepen dat jij de Secret Santa bent :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:29

Marjo schreef:
hahahatsjoe schreef:

Dit is niet echt handig om te posten, hiermee geef je heel veel weg over je lootje en zorg je ervoor dat een heleboel al kunnen wegstrepen dat jij de Secret Santa bent :j

Dit dus...

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:40

Dat geeft toch niet ? En trouwens, ik denk dat dat wel meevalt, er is vast niet maar eentje van de 80 die van knutselen en chocola houdt. SSS moeten toch geraden worden... En vorig jaar was ik ook zo geraden en had ik niet zoiets gepost.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:45

Handig is het niet nee, mocht je willen dat je lootje actiever wordt, of wil je meer weten, kan je altijd een pb naar mij toe sturen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:45

hahahatsjoe schreef:
Dat geeft toch niet ? En trouwens, ik denk dat dat wel meevalt, er is vast niet maar eentje van de 80 die van knutselen en chocola houdt. SSS moeten toch geraden worden... En vorig jaar was ik ook zo geraden en had ik niet zoiets gepost.

Het is natuurlijk voor je lootje ook niet zo leuk om zoiets te lezen ;)
Wie weet is er een gegronde reden dat ze minder actief is toch?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:55

hahahatsjoe schreef:

Ah, dan heb je mij niet! Ik kan absoluut niet knutselen, haha.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:58

Ik zie het woord knutselen en denk oeps := ik hoop dat mijn ss een beetje uit de voeten kan ik heb ook voornamelijk knutsel spulletjes gevraagd maar daar kan ik alle kanten mee op van malletjes tot papier tot gekleurde knoopjes aan toe. Ik wil gewoon mezelf weer wat op het knutselen storten omdat ik niet altijd even lekker in mijn vel zit en ik me daar wel in kan storten!
Ik heb ook van die nagel poedertjes ontdekt waar je je nagel in dipt en dan lakt ook leuk! Mag gerust ook van ome Ali komen.
En ja mijn honden zijn nu eenmaal mijn kindjes dus vandaar ook alles welkom! Dus ik hoop echt niet dat mijn lootje denkt pff die geeft weinig op.
En iets van de plek van santa als aandenken vind ik ook leuk een sleutelhanger of bedeltje oid.
Dus ik ben al snel blij hoor santa!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:01

Het staat ook vrij om via een anonieme vraag specifiek vragen te stellen aan je lootje via mdh? Dus als je écht wat wilt weten, kan je daar ook gebruik van maken.

Hier dit jaar geen kerstboom. Misschien wel wat kerstverlichting in de tuin oid ophangen. Prio ligt daar iig niet dit jaar.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:12

hahahatsjoe schreef:

Hm, ik zou me haast aangesproken voelen.
Ik begrijp je frustratie maar ben het ermee eens dat niet per sé handig is om dit hier zo te plaatsen.
Daarnaast weet je niet waarom iemand wat minder plaatst.
We hebben nog een goeie maand om de pakketten op te sturen dus wellicht gaat je lootje nog reageren. En anders even een verzoekje neerleggen voor meer info via M_D_H.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:13

Ik wil ook graag een klein kerstboompje, maar vrees dat het mijn vogeltjes pijn gaat doen aan de poooootjes :( Dus ik sla denk ik ff over. Of ik moet het geduld vinden om over alle naalden een piepschuim bolletje te prikken :+

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:14

Budget ben ik stiekem ook al overheen.

Maar vind het wel begrijpelijk dat niet elke Santa daar over heen gaat. Alles wordt ook steeds duurder natuurlijk.. Alleen het idee al dat iemand probeert een leuk pakket voor je samen te stellen vind ik al super tof <3