Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik lig er compleet uit in de buurtapp maar ik vind het echt bizar dat zesjarigen om 22.00 nog buiten spelen.
Of ben ik nu de burgertrut?
Urbanus schreef:Ja en jaIk lig er compleet uit in de buurtapp maar ik vind het echt bizar dat zesjarigen om 22.00 nog buiten spelen.
Hjartje schreef:[ [url=m/VaXG3K.png]Afbeelding[/url] ]
Ook zo ergerlijk aan deze reclame, hoe zo nou je eerste liefde. Dan vraag ik me af hoe het ooit tot die baby is gekomen als je daarvoor dus nog nooit een geliefde had. Zo’n reclame insinueert dus enigszins dat alleen een baby voor echte liefde kan zorgen
Hjartje schreef:[ [url=m/VaXG3K.png]Afbeelding[/url] ]
Ook zo ergerlijk aan deze reclame, hoe zo nou je eerste liefde. Dan vraag ik me af hoe het ooit tot die baby is gekomen als je daarvoor dus nog nooit een geliefde had. Zo’n reclame insinueert dus enigszins dat alleen een baby voor echte liefde kan zorgen
Hjartje schreef:Urbanus schreef:Ik lig er compleet uit in de buurtapp maar ik vind het echt bizar dat zesjarigen om 22.00 nog buiten spelen.
Nee hoor, dat is ook bizar. Gisteren verbaasde ik me ook over twee koters... Jaar of negen denk ik en om 22:30 waren ze op de weg tegenover waar mijn paarden staan kattenkwaad aan het uithalen. Wildplassen, mensen filmen, naar auto’s zwaaien en naar fietsers schreeuwen. Ik vermoed dat ik ook wel op tiktok sta nu, maar ze waren zo dichtbij de paddock dat ik de paarden niet alleen wilde laten.
[ [url=m/VaXG3K.png]Afbeelding[/url] ]
Hjartje schreef:@Plop1997, oké dan past de reclame oprechtWat is er met je paard dat hij een luier om z’n voet moet hebben als ik het vragen mag?
Plop1997 schreef:Hjartje schreef:@Plop1997, oké dan past de reclame oprechtWat is er met je paard dat hij een luier om z’n voet moet hebben als ik het vragen mag?
Hij liep zaterdag avond opeens super kreupel terwijl we die middag nog getraind hadden en er niks te zien was. Toen heeft de staleigenaar hem apart gezet en pijnstilling gegeven met het vermoeden van een hoefzweer.
Zondag is de Hoeforthopeed meteen gekomen en heeft gekeken of er een hoefzweer inzat. Kon helaas niets vinden want het vermoeden was een hoefzweer. Waarschijnlijk is het een zoolkneuzing of ontsteking geweest. Hadden hem ingepakt met luiers voor wat meer demping en inflacam gegeven.
Maandag ging hij al een stuk beter maar alsnog de DA laten komen voor de zekerheid. Die vond dat de Hoeforthopeed al goed had gehandeld en kon geen andere of verdere conclusies er uit trekken. Waarschijnlijk had het bekappen van de hoef de druk er al afgehaald. Hoeforthopeed was er maandag ook bij want ze zou die dag toch al komen voor te bekappen dus toen heeft ze ook nog aan de DA haar bevindingen kunne doorgeven. De DA had ons nog wat meer inflacam voorgeschreven t/m woensdag. Over twee weken als het goed gaat komt de Hoeforthopeed ook de rest bekappen.
Vandaag loopt hij echt alweer een stuk beter, alleen korte draaitjes is nog moeilijk.
We laten hem nu even apart staan zodat hij kan rusten en niet opgejaagd wordt. Even afwachten maar hij gaat gelukkig elke dag weer beter.
Hjartje schreef:Plop1997 schreef:
Hij liep zaterdag avond opeens super kreupel terwijl we die middag nog getraind hadden en er niks te zien was. Toen heeft de staleigenaar hem apart gezet en pijnstilling gegeven met het vermoeden van een hoefzweer.
Zondag is de Hoeforthopeed meteen gekomen en heeft gekeken of er een hoefzweer inzat. Kon helaas niets vinden want het vermoeden was een hoefzweer. Waarschijnlijk is het een zoolkneuzing of ontsteking geweest. Hadden hem ingepakt met luiers voor wat meer demping en inflacam gegeven.
Maandag ging hij al een stuk beter maar alsnog de DA laten komen voor de zekerheid. Die vond dat de Hoeforthopeed al goed had gehandeld en kon geen andere of verdere conclusies er uit trekken. Waarschijnlijk had het bekappen van de hoef de druk er al afgehaald. Hoeforthopeed was er maandag ook bij want ze zou die dag toch al komen voor te bekappen dus toen heeft ze ook nog aan de DA haar bevindingen kunne doorgeven. De DA had ons nog wat meer inflacam voorgeschreven t/m woensdag. Over twee weken als het goed gaat komt de Hoeforthopeed ook de rest bekappen.
Vandaag loopt hij echt alweer een stuk beter, alleen korte draaitjes is nog moeilijk.
We laten hem nu even apart staan zodat hij kan rusten en niet opgejaagd wordt. Even afwachten maar hij gaat gelukkig elke dag weer beter.
(Late reactie) Maar wat schrikken dat hij opeens zo kreupel was. Hopelijk is zijn hoef ondertussen goed hersteld.
Schuur_ schreef:Drama hoor.
Hier was ik van de week aan het wandelen en dan loop ik achter zo een park met Cosy Cabins en boomhutten waar je romantisch kan genieten in het bos. Er zat dus een koppel op het terras en zag (en rook) dat ze de hottub aan het stoken waren maar helaas voor hun hoorde ik ook verderop op het park PAPAAAAAAAA, PAAAAAAPAAAAAAA schreeuwen.
Dan moet ik wel in mezelf gniffelen en tegen de honden zeggen dat het wel erg is dat honden niet zijn toegestaan en schreeuwlelijkerds wel. Zit je dan op je romantisch weekend in het bos om te genieten van elkaar en dan heb je 2 huisjes verder een schreeuwkind. Daahaaag rust en romantiek. Dat gekke Vizslavrouwtje aan de andere kant van de hek wandelt wel gewoon door maar die kindjes blijven