[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ceffyl

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 19:07

Klopt, ik zie ook veel ouders die totaal niet consequent zijn. Alleen maar om op dat moment drama te voorkomen, maar ze zien niet in dat dat juist later voor meer drama zorgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 19:56

Ik ging van "goed voorbeeld ouderschap" bij een vriendin thuis (niet miepen, stil zijn, mama praat) naar "slecht voorbeeld ouderschap" onderweg naar huis (keihard schreeuwend vunzige voetballiedjes zingen door de trein heen en papa die het maar wat grappig vond). Hard hoofd in dat die laatste wat gaat bereiken in deze maatschappij 8)7

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 22:38

Oh schuur, ik herken dat echt zo dat laatste verhaal.... Bizar hoe dat bij sommigen gaat, idd volledig geleefd door de kinderen, alles voor hun prinsesjes....

Ze zijn er zelf bij, ik zal er niets van zeggen want zal het allicht niet beter doen, maar pff, ben blij dat ik dat niet heb.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 03:04

Ik lig er compleet uit in de buurtapp maar ik vind het echt bizar dat zesjarigen om 22.00 nog buiten spelen.

Of ben ik nu de burgertrut?

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 06:48

Urbanus schreef:
Ik lig er compleet uit in de buurtapp maar ik vind het echt bizar dat zesjarigen om 22.00 nog buiten spelen.

Nee hoor, dat is ook bizar. Gisteren verbaasde ik me ook over twee koters... Jaar of negen denk ik en om 22:30 waren ze op de weg tegenover waar mijn paarden staan kattenkwaad aan het uithalen. Wildplassen, mensen filmen, naar auto’s zwaaien en naar fietsers schreeuwen. Ik vermoed dat ik ook wel op tiktok sta nu, maar ze waren zo dichtbij de paddock dat ik de paarden niet alleen wilde laten.

Afbeelding

Ook zo ergerlijk aan deze reclame, hoe zo nou je eerste liefde. Dan vraag ik me af hoe het ooit tot die baby is gekomen als je daarvoor dus nog nooit een geliefde had :Y) . Zo’n reclame insinueert dus enigszins dat alleen een baby voor echte liefde kan zorgen :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:06

Wij kwamen gisteren terug van weekendje Frankrijk, aardig murw want platte band gehad onderweg en daardoor veel langer dan voorzien op pad geweest. We waren rond 20u in de McDonald's gestopt om wat te eten. Viel ons toen ook op dat er nog best veel mensen met kinderen (tussen 4 en 12) om dat uur nog op pad waren om fastfood te halen, zowel in het restaurant zelf als via de drive. Dat is toch aardig laat om dan nog zo'n happy meal naar binnen te schuiven?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:07

Urbanus schreef:

Ja en ja :D

Hjartje schreef:
[ [url=m/VaXG3K.png]Afbeelding[/url] ]

Ook zo ergerlijk aan deze reclame, hoe zo nou je eerste liefde. Dan vraag ik me af hoe het ooit tot die baby is gekomen als je daarvoor dus nog nooit een geliefde had :Y) . Zo’n reclame insinueert dus enigszins dat alleen een baby voor echte liefde kan zorgen :O

Twee mogelijkheden:
-K.I.
-de reclame is bedoeld voor de baby en de luiers zijn voor de moeder. Incontinentie na de zwangerschap enzo.

Ik ga voor de laatste :Y)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:25

Hjartje schreef:

En hoe zit het dan met je tweede kind? Moet die dan in de blote billen lopen?

So many questions.
Eigenlijk zou je ze gewoon moeten mailen.. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:34

Met weer zoals gisteravond mochten wij vroeger in de vakantie ook altijd lang opblijven. Slapen ging dan toch niet door de warmte. Als we ons maar gedroegen en niet gingen schreeuwen.

Varekaj, misschien kwamen die mensen ook terug van vakantie? :D

Die reclame 8)7

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:38

Hjartje schreef:
Urbanus schreef:

Nee hoor, dat is ook bizar. Gisteren verbaasde ik me ook over twee koters... Jaar of negen denk ik en om 22:30 waren ze op de weg tegenover waar mijn paarden staan kattenkwaad aan het uithalen. Wildplassen, mensen filmen, naar auto’s zwaaien en naar fietsers schreeuwen. Ik vermoed dat ik ook wel op tiktok sta nu, maar ze waren zo dichtbij de paddock dat ik de paarden niet alleen wilde laten.

Mijn paard staat momenteel met een pamper over z’n voet dus ik kan me hier wel in vinden nu.

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 08:28

@Roodvos, die tweede mogelijkheid is pas echt liefde; eerst down under kapot maken, maar dan toch voor luiers zorgen voor moeders. Net alsof je een bloemetje geeft, nadat je iemands auto total loss gereden hebt :+ Toch sympathiek.

@Captain, da’s wel een goeie. :D

@Plop1997, oké dan past de reclame oprecht :j Wat is er met je paard dat hij een luier om z’n voet moet hebben als ik het vragen mag?

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 15:00

Hjartje schreef:
@Plop1997, oké dan past de reclame oprecht :j Wat is er met je paard dat hij een luier om z’n voet moet hebben als ik het vragen mag?

Hij liep zaterdag avond opeens super kreupel terwijl we die middag nog getraind hadden en er niks te zien was. Toen heeft de staleigenaar hem apart gezet en pijnstilling gegeven met het vermoeden van een hoefzweer.

Zondag is de Hoeforthopeed meteen gekomen en heeft gekeken of er een hoefzweer inzat. Kon helaas niets vinden want het vermoeden was een hoefzweer. Waarschijnlijk is het een zoolkneuzing of ontsteking geweest. Hadden hem ingepakt met luiers voor wat meer demping en inflacam gegeven.

Maandag ging hij al een stuk beter maar alsnog de DA laten komen voor de zekerheid. Die vond dat de Hoeforthopeed al goed had gehandeld en kon geen andere of verdere conclusies er uit trekken. Waarschijnlijk had het bekappen van de hoef de druk er al afgehaald. Hoeforthopeed was er maandag ook bij want ze zou die dag toch al komen voor te bekappen dus toen heeft ze ook nog aan de DA haar bevindingen kunne doorgeven. De DA had ons nog wat meer inflacam voorgeschreven t/m woensdag. Over twee weken als het goed gaat komt de Hoeforthopeed ook de rest bekappen.

Vandaag loopt hij echt alweer een stuk beter, alleen korte draaitjes is nog moeilijk.

We laten hem nu even apart staan zodat hij kan rusten en niet opgejaagd wordt. Even afwachten maar hij gaat gelukkig elke dag weer beter.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:49

Heb net de drie poedersuiker van drie huizen verderop even HEEL duidelijk gemaakt dat ze de kat niet op mogen jagen. Die kleine ging bijna janken. :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 17:14

Captain schreef:
Heb net de drie poedersuiker van drie huizen verderop even HEEL duidelijk gemaakt dat ze de kat niet op mogen jagen. Die kleine ging bijna janken. :')

Maar bijna is niet helemaal dus prima _O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 12:04

Afbeelding

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 10:48

Plop1997 schreef:
Hjartje schreef:

Hij liep zaterdag avond opeens super kreupel terwijl we die middag nog getraind hadden en er niks te zien was. Toen heeft de staleigenaar hem apart gezet en pijnstilling gegeven met het vermoeden van een hoefzweer.

Zondag is de Hoeforthopeed meteen gekomen en heeft gekeken of er een hoefzweer inzat. Kon helaas niets vinden want het vermoeden was een hoefzweer. Waarschijnlijk is het een zoolkneuzing of ontsteking geweest. Hadden hem ingepakt met luiers voor wat meer demping en inflacam gegeven.

Maandag ging hij al een stuk beter maar alsnog de DA laten komen voor de zekerheid. Die vond dat de Hoeforthopeed al goed had gehandeld en kon geen andere of verdere conclusies er uit trekken. Waarschijnlijk had het bekappen van de hoef de druk er al afgehaald. Hoeforthopeed was er maandag ook bij want ze zou die dag toch al komen voor te bekappen dus toen heeft ze ook nog aan de DA haar bevindingen kunne doorgeven. De DA had ons nog wat meer inflacam voorgeschreven t/m woensdag. Over twee weken als het goed gaat komt de Hoeforthopeed ook de rest bekappen.

Vandaag loopt hij echt alweer een stuk beter, alleen korte draaitjes is nog moeilijk.

We laten hem nu even apart staan zodat hij kan rusten en niet opgejaagd wordt. Even afwachten maar hij gaat gelukkig elke dag weer beter.

(Late reactie :o) Maar wat schrikken dat hij opeens zo kreupel was. Hopelijk is zijn hoef ondertussen goed hersteld.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 10:53

Hjartje schreef:
Plop1997 schreef:

(Late reactie :o) Maar wat schrikken dat hij opeens zo kreupel was. Hopelijk is zijn hoef ondertussen goed hersteld.

Ja gelukkig wel, het was heel vreemd. Vorige week stond hij zowat op 3 benen en nu rend hij weer als een blij ei over de wei. Heeft de Hoeforthopeed toch heel snel verlichting kunnen geven.

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 12:12

Gelukkig maar!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:14

Pfff we zitten al een dikke week op een super basic camping en afgezien van wat kruisgespuis geschreeuw overdag hebben we geen last van kinderen gehad.
Maar nou is er gisteren een familie aangekomen met onder andere een jong kind..
En die heeft lopen huilen, tieren en schreeuwen vannacht..
Kind kan er weinig aan doen, die is echt amper 2 jaar ofzo.
Maar die ouders...
Omdat we in tenten liggen kan je alles goed horen en soms kwam er een kwartier gewoon geen reactie op het kind en als er wel reactie kwam dan klonk het als boze woorden en gesis dattie stil moest zijn..
Kind kon er niks aan doen die was gewoon echt overstuur op een gegeven moment, dan ben je ver voorbij het moment dat je hem 'streng' toespreekt dat het nu klaar is en dattie moet slapen..

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:21

Wat een ellende zeg :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:55

Drama hoor.

Hier was ik van de week aan het wandelen en dan loop ik achter zo een park met Cosy Cabins en boomhutten waar je romantisch kan genieten in het bos. Er zat dus een koppel op het terras en zag (en rook) dat ze de hottub aan het stoken waren maar helaas voor hun hoorde ik ook verderop op het park PAPAAAAAAAA, PAAAAAAPAAAAAAA schreeuwen.

Dan moet ik wel in mezelf gniffelen en tegen de honden zeggen dat het wel erg is dat honden niet zijn toegestaan en schreeuwlelijkerds wel. Zit je dan op je romantisch weekend in het bos om te genieten van elkaar en dan heb je 2 huisjes verder een schreeuwkind. Daahaaag rust en romantiek. Dat gekke Vizslavrouwtje aan de andere kant van de hek wandelt wel gewoon door maar die kindjes blijven

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:01

Schuur_ schreef:
Drama hoor.

Hier was ik van de week aan het wandelen en dan loop ik achter zo een park met Cosy Cabins en boomhutten waar je romantisch kan genieten in het bos. Er zat dus een koppel op het terras en zag (en rook) dat ze de hottub aan het stoken waren maar helaas voor hun hoorde ik ook verderop op het park PAPAAAAAAAA, PAAAAAAPAAAAAAA schreeuwen.

Dan moet ik wel in mezelf gniffelen en tegen de honden zeggen dat het wel erg is dat honden niet zijn toegestaan en schreeuwlelijkerds wel. Zit je dan op je romantisch weekend in het bos om te genieten van elkaar en dan heb je 2 huisjes verder een schreeuwkind. Daahaaag rust en romantiek. Dat gekke Vizslavrouwtje aan de andere kant van de hek wandelt wel gewoon door maar die kindjes blijven

OEh, ik heb even gegoogled op cosy cabins, en als dit is waar ik denk dat het is, dan is het wel een super mooie plek.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 12:11

:') _/-\o_

Afbeelding

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 12:15

_O- dat plaatje hierboven :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 13:13