Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Al wat jaren geleden speelde ik op de Ipad altijd een spel. Weet iemand nog hoe dit spel heet (en af het nog bestaat..)?
Je kon rijdend op een paard drie gebieden in. Bos, zandkleurige gebergte (beetje grand canyon achtig) en volgens mij ergens in de buurt van water. De bedoeling was dat je in die gebieden met je camera wilde dieren op de foto zette. Die kwam je in je rit tegen als je goed om je heen keek. Van vogels tot slangen. Sommige dieren kwamen heel weinig voor, dus als je die trof had je geluk!
fleurtjeuh schreef:Ik vermoed dat je het gewoon niet stom of vervelend genoeg vindt om er wat aan te doen.Kan je iets stom vinden, zonder dat je het vervelend vindt?
Voorbeeld: ik word al grijs. Ik ben 29 en heb al best wat grijze haren op mn hoofd. Dat vind ik stom. Maar niet zo vervelend dat ik mn haar ga verven bijvoorbeeld. Sterker nog, heb laatst besloten om mijn ongeveer jaarlijkse verfbeurt niet te doen en alleen het dode stuk eraf te laten halen.
Dus t grijze is stom, maar ik vind het niet vervelend. Tenminste vind ik. Kan dat of spreek ik dan mezelf tegen?