Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tirzasarah10 schreef:Karuna, leuk dat je vader nog zo actief kan zijn! En die taart ziet er echt heel lekker uit, nu knort mijn buik:+
Ik heb mij vanavond te koud laten worden op het strand omdat het zo snel afkoelden. Arme shet is ook nog aangevallen op het strand... iemand die 3 husky achtig honden niet onder controle had, uiteindelijk konden door de vele omstanders de honden gepakt worden. Ik was voor het eerst met mijn 2 jarige en shet samen naar het strand en dan gelijk dit. Nou zijnnde paarden los van elkaar wel eens vaker op het strand geweest maar nog. De honden bleven ook door gaan ondanks de goed raken klappen van mijn shet... ik weet ook nu gelijk weer waarom ik direct mijn eigen hond vast maak als er paarden aan komen, niet dat hij ze wat zal doen maar om dit soort situaties bij voorbaat te voorkomen
AmyII schreef:tirzasarah10 schreef:Karuna, leuk dat je vader nog zo actief kan zijn! En die taart ziet er echt heel lekker uit, nu knort mijn buik:+
Ik heb mij vanavond te koud laten worden op het strand omdat het zo snel afkoelden. Arme shet is ook nog aangevallen op het strand... iemand die 3 husky achtig honden niet onder controle had, uiteindelijk konden door de vele omstanders de honden gepakt worden. Ik was voor het eerst met mijn 2 jarige en shet samen naar het strand en dan gelijk dit. Nou zijnnde paarden los van elkaar wel eens vaker op het strand geweest maar nog. De honden bleven ook door gaan ondanks de goed raken klappen van mijn shet... ik weet ook nu gelijk weer waarom ik direct mijn eigen hond vast maak als er paarden aan komen, niet dat hij ze wat zal doen maar om dit soort situaties bij voorbaat te voorkomen
Wat een rotsituatie moet dat geweest zijn, fijn dat er omstanders hielpen. Hier een week geleden mijn pony ook aangevallen door een hond (op een ruiterpad notabene) beest bleef doorgaan maar gelukkig kon ik hem op afstand houden met de zweep. Baasje was 100 meter verderop en kon pas ingrijpen toen hij eenmaal bij ons was. Hond luisterde nergens meer naar
Wat balen Karuna, van de koeken. En dan die reactie ook, echt prut. Wel heel erg super dat jouw vader nog zo lekker actief is én dat hij lekkere dingen maakt die jij ook mag hebben. Hopelijk lukt het hem om nieuwe te maken en kan jij snel toch weer een voorraadje invriezen.
Zebrastreep schreef:Dat mensen zoveel moeite hebben met mijn achternaam op te schrijven of uit te spreken , een meer Nederlandse naam kun je niet krijgen![]()
Voornaam is soms ook al een probleem , ook zo gemakkelijk als maar kan. Maar die laatste letter blijft toch een lastige.
Suzywuzy schreef:Dat ik letterlijk koos vriendloos ben
Zebrastreep schreef:Dat mensen zoveel moeite hebben met mijn achternaam op te schrijven of uit te spreken , een meer Nederlandse naam kun je niet krijgen![]()
Voornaam is soms ook al een probleem , ook zo gemakkelijk als maar kan. Maar die laatste letter blijft toch een lastige.