Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Inderdaad, Jessix. Zo sta ik er ook in.
En de situatie omtrent AZ is zo onduidelijk, dat ik er alle begrip voor heb als mensen er serieus over willen nadenken bij twijfel en liever eerst meer onderzoeksdata willen afwachten. En als ik me daardoor eventueel wat langer aan de maatregelen moet houden, so be it.
Vayo schreef:Omroep Brabant: Op 'vaccinreis' naar Servië
Zo'n vijftien Nederlanders zijn naar Servië gereisd om daar een coronavaccinatie te halen. Zulke reizen worden georganiseerd door een bedrijf uit Eindhoven, Party in Belgrade. Dat bedrijf regelt de reis, overnachting, tests voor de terugreis en de nodige Servische papieren, zo staat te lezen in het AD. Servië heeft een overschot aan coronavaccins en vaccineert daarom nu ook buitenlanders.
SusanH schreef:Als je Sputnik hebt gehad heb je wel een probleem, dat hebben we hier (nog) niet. En anders gewoon een paar weken blijven daar
Citaat:Wat ik me trouwens afvroeg, maar waar nog niemand een antwoord op weet. Ik neem nu 1 prik. Maar stel, er komt een vaccinatiepaspoort. Hoe gaan ze dat doen met mijn corona besmetting? Daar heb ik geen bewijs van, dat ik corona heb gehad. Dus dan zou ik bepaalde plekken niet in kunnen/mogen. Of ik moet toch steeds getest worden. Is nog koffiedik kijken, maar ik vraag me dat nu al af.
purny schreef:Op het tempo hoe het vaccineren gaat zijn de 60 plussers voorlopig nog niet aan de beurt.
purny schreef:Op het tempo hoe het vaccineren gaat zijn de 60 plussers voorlopig nog niet aan de beurt.
Huertecilla schreef:purny schreef:Op het tempo hoe het vaccineren gaat zijn de 60 plussers voorlopig nog niet aan de beurt.
en Servië heeft kéuze.
Zie daar de handel; de corruptie, de lobby geïllustreerd.
ImoSusanH.
Indien niet verplicht voor werk of ´nodig´ vanwege persoonlijke risico-omstandigheden, dan is het joúw risico-afweging: De gecreëerde ´me too´ hysterie is voor gezonde mensen helemaal niet persé de beste weg.
bigone schreef:In Servië hebben ze een grote lading Pfizer die houdbaar was tot eind maart , die worden nu weg geprikt. En die 15 man die daar prikken zullen wel Pfizer willen.
Susan, er is toch ergens bewijs dat je Corona hebt gehad, via bsn nummer word het toch gemeld?
Huertecilla schreef:purny schreef:Op het tempo hoe het vaccineren gaat zijn de 60 plussers voorlopig nog niet aan de beurt.
en Servië heeft kéuze.
Zie daar de handel; de corruptie, de lobby geïllustreerd.
ImoSusanH.
Indien niet verplicht voor werk of ´nodig´ vanwege persoonlijke risico-omstandigheden, dan is het joúw risico-afweging: De gecreëerde ´me too´ hysterie is voor gezonde mensen helemaal niet persé de beste weg.