Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Pallatin schreef:Die theemuts is echt te leuk!!!
@ Urbanus: je vraagt toch 50 euro voor dat overhemdje? En krijgt dan een bod van 15? En je doet een tegenbod van 22,50 of snap ik t dan niet goed?
Nee, ik vraag 22,50, kreeg een bod van 15 en deed toen een tegenbod van 50
Rennie89 schreef:Heb m’n Timberland laarzen verkocht (nieuw, gepast, wat krasjes op de buitenkant) voor 38 euro (stonden er voor 45 op, kreeg bod van 30, tegenbod gedaan) maar deze persoon heeft nog geen reviews, vind dat altijd wel spannend
Tallie1979 schreef:Ik krijg zowel als koper en verkoper de feedback.
Vorige week iets binnen gekregen wat volledig kapot bleek, veel slechter dan op de foto’s te zien. Ik wilde het retourneren, maar dat was duurder dan het product houden.
Ik heb mijn verlies maar genomen, maar wel een review gegeven dat verkoper duidelijker moet zijn in de beschrijving.
Uiteraard een 1 ster review terug. De enige tussen alleen maar 5 sterren reviews. Jammer hoor.
Suzanne F. schreef:Ik heb nu iemand uit Frankrijk die het wil kopen. Hoe werkt dat? Ik wil eigenlijk alleen via PostNL verzenden maar Frankrijk is superduur natuurlijk. Zit er eigenlijk niet op te wachten. Maar je kan het ook nergens uitzetten dat je alleen in Nederland wil verkopen.
Alja schreef:Was al weken dan niet maanden aan het kijken naar een trui van carlijnQ en vandaag stond hij erop!
Zo blij mee
Verkoopster heeft nog geen reviews maar ga er helemaal vanuit dat het goedkomt
Kopen jullie eigen ook vaak “ een etalage” of boosten jullie vaak?
Tanya schreef:Tallie1979 schreef:Ik krijg zowel als koper en verkoper de feedback.
Vorige week iets binnen gekregen wat volledig kapot bleek, veel slechter dan op de foto’s te zien. Ik wilde het retourneren, maar dat was duurder dan het product houden.
Ik heb mijn verlies maar genomen, maar wel een review gegeven dat verkoper duidelijker moet zijn in de beschrijving.
Uiteraard een 1 ster review terug. De enige tussen alleen maar 5 sterren reviews. Jammer hoor.
Ik had hetzelfde. Schoenen die nog in goede staat moesten zijn, zit er gewoon een gat (schuurplek) aan de binnenkant en ook de buitenkant echt wel een aantal niet goede plekken. Maar ja, retourneren is bijna even duur en teveel moeite, dus ook maar mijn verlies genomen.
Alja schreef:Was al weken dan niet maanden aan het kijken naar een trui van carlijnQ en vandaag stond hij erop!
Zo blij mee
Verkoopster heeft nog geen reviews maar ga er helemaal vanuit dat het goedkomt
Kopen jullie eigen ook vaak “ een etalage” of boosten jullie vaak?
MyWishMax schreef:Iedereen begint een keer zonder reviews. Ik heb er nog maar weinig als koper en verkoper, omdat ik nu eenmaal weinig gekocht of verkocht heb.