Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 18:28

Ik heb een set Mini Rodini orca's (104/110) op m'n account gezet maar als er nou een bokker is die 'm wel wil hebben, pb me dan even, krijg je een boktprijs.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 18:42

Die theemuts is echt te leuk!!!

@ Urbanus: je vraagt toch 50 euro voor dat overhemdje? En krijgt dan een bod van 15? En je doet een tegenbod van 22,50 of snap ik t dan niet goed?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 18:44

Pallatin schreef:

@ Urbanus: je vraagt toch 50 euro voor dat overhemdje? En krijgt dan een bod van 15? En je doet een tegenbod van 22,50 of snap ik t dan niet goed?

Nee, ik vraag 22,50, kreeg een bod van 15 en deed toen een tegenbod van 50 :=

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 19:07

Urbanus schreef:
Ik heb een set Mini Rodini orca's (104/110) op m'n account gezet maar als er nou een bokker is die 'm wel wil hebben, pb me dan even, krijg je een boktprijs.

Nou hij is wel echt supertof. Ben wel benieuwd naar je boktprijs :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 19:08

I have you pb'd!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 19:29

Urbanus schreef:

Nu word ik nieuwsgierig

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 23:09

Urbanus schreef:
Pallatin schreef:

Nee, ik vraag 22,50, kreeg een bod van 15 en deed toen een tegenbod van 50 :=

aaaahhh… :+ :D :+ u go grl *D

Zag net dat dat item van Ted Baker nu wel verkocht is…ik heb m aan me voorbij laten gaan; vond t voor €80 een te grote gok. Komt wel weer ns wat voorbij!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 08:15

Heb m’n Timberland laarzen verkocht (nieuw, gepast, wat krasjes op de buitenkant) voor 38 euro (stonden er voor 45 op, kreeg bod van 30, tegenbod gedaan) maar deze persoon heeft nog geen reviews, vind dat altijd wel spannend

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 09:33

Rennie89 schreef:
Heb m’n Timberland laarzen verkocht (nieuw, gepast, wat krasjes op de buitenkant) voor 38 euro (stonden er voor 45 op, kreeg bod van 30, tegenbod gedaan) maar deze persoon heeft nog geen reviews, vind dat altijd wel spannend

Hé? Ik dacht een koper geen reviews kreeg? Weer wat geleerd, waar kun je dat dan zien in je profiel? Als de koper direct koopt en betaald wat voor risico loop je dan als verkoper?

Klinkt iig wel als een koopje, 38 euro voor timberlands….

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 09:41

Iedereen begint een keer zonder reviews. Ik heb er nog maar weinig als koper en verkoper, omdat ik nu eenmaal weinig gekocht of verkocht heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 10:36

Ik heb van bijna elke koper al reviews gehad en ik probeer er ook altijd eentje terug te plaatsen, zeker als alles vlot is verlopen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:37

Je bent er voor verzekerd toch? Dus waarom niet proberen geen revieuws hoeft niet slecht te zijn iedereen begint er keer mee

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:17

Omdat verkopers vaak opgelicht worden dat hun artikelen als nep worden aangegeven en ze dan hun geld en product kwijt zijn… dus vandaar dat ik het niet altijd vertrouw

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:02

Op het moment heel veel fake op vinted vind ik.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:05

Ik krijg zowel als koper en verkoper de feedback.

Vorige week iets binnen gekregen wat volledig kapot bleek, veel slechter dan op de foto’s te zien. Ik wilde het retourneren, maar dat was duurder dan het product houden.

Ik heb mijn verlies maar genomen, maar wel een review gegeven dat verkoper duidelijker moet zijn in de beschrijving.

Uiteraard een 1 ster review terug. De enige tussen alleen maar 5 sterren reviews. Jammer hoor.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:59

Tallie1979 schreef:

Vorige week iets binnen gekregen wat volledig kapot bleek, veel slechter dan op de foto’s te zien. Ik wilde het retourneren, maar dat was duurder dan het product houden.

Ik heb mijn verlies maar genomen, maar wel een review gegeven dat verkoper duidelijker moet zijn in de beschrijving.

Uiteraard een 1 ster review terug. De enige tussen alleen maar 5 sterren reviews. Jammer hoor.

Ik had hetzelfde. Schoenen die nog in goede staat moesten zijn, zit er gewoon een gat (schuurplek) aan de binnenkant en ook de buitenkant echt wel een aantal niet goede plekken. Maar ja, retourneren is bijna even duur en teveel moeite, dus ook maar mijn verlies genomen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:06

Ik heb nu iemand uit Frankrijk die het wil kopen. Hoe werkt dat? Ik wil eigenlijk alleen via PostNL verzenden maar Frankrijk is superduur natuurlijk. Zit er eigenlijk niet op te wachten. Maar je kan het ook nergens uitzetten dat je alleen in Nederland wil verkopen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:09

Was al weken dan niet maanden aan het kijken naar een trui van carlijnQ en vandaag stond hij erop!
Zo blij mee :)

Verkoopster heeft nog geen reviews maar ga er helemaal vanuit dat het goedkomt :)

Kopen jullie eigen ook vaak “ een etalage” of boosten jullie vaak?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:10

Suzanne F. schreef:
Ik heb nu iemand uit Frankrijk die het wil kopen. Hoe werkt dat? Ik wil eigenlijk alleen via PostNL verzenden maar Frankrijk is superduur natuurlijk. Zit er eigenlijk niet op te wachten. Maar je kan het ook nergens uitzetten dat je alleen in Nederland wil verkopen.

Dat ligt eraan wat jij allemaal hebt aangevinkt als verzend optie

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:26

Alja schreef:
Was al weken dan niet maanden aan het kijken naar een trui van carlijnQ en vandaag stond hij erop!

Verkoopster heeft nog geen reviews maar ga er helemaal vanuit dat het goedkomt :)

Boosten of etalage doe ik nooit. Ik zie niet echt in dat dat werkt. Ik vind het zelf namelijk altijd irritant als er zo’n etalage voorbij komt. :+ En ik verkoop alleen kinderkleding, dat levert al bijna niks op. Als ik dan ook nog voor dit soort dingen moet betalen kan ik het net zo goed weggeven. :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:32

Tanya schreef:
Tallie1979 schreef:

Ik had hetzelfde. Schoenen die nog in goede staat moesten zijn, zit er gewoon een gat (schuurplek) aan de binnenkant en ook de buitenkant echt wel een aantal niet goede plekken. Maar ja, retourneren is bijna even duur en teveel moeite, dus ook maar mijn verlies genomen.

Bij mij was het retourneren zelfs nog duurder dan het item. (Item was €7,50, retourneren €9,50 :') )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:31

Alja schreef:

Heb je labels gevraagd? Van CarlijnQ is veel nep in omloop.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:39

Ik heb de trui zelf in maat 122.128 gehad en die in de winkel toentertijd gekocht en aan deze zitten dezelfde labels :)

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 22:29

MyWishMax schreef:
Iedereen begint een keer zonder reviews. Ik heb er nog maar weinig als koper en verkoper, omdat ik nu eenmaal weinig gekocht of verkocht heb.

Nou dat dus…ik heb nog niks verkocht en 2x wat gekocht. Ik zie nu dat ik van 1 verkoper een review heb gekregen. Ik heb beide verkopers overigens een 5 sterren beoordeling gegeven; het was bij beide helemaal prima gegaan.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 22:52

Wat balen van die beschadigingen. Jammer dat de koper dan moet opdraaien voor de retourkosten.

Ik heb ook weer wat. Ik kocht een Levi's broek van een Franse verkoper, maar deze blijkt in te zijn gekort (in de advertentie stond: let op voor snelkoppeling. Dacht dat ze de 'kopen' knop bedoelde. Het bleek dus slecht te zijn vertaald door Google). Nu wil ik de bestelling annuleren, maar de verkoopster wil de annulering niet bevestigen. Hoop niet dat ze het alsnog verstuurt, want ik heb niets aan een te korte broek.