Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPabloBokt schreef:Abrikoos!
Bloemetje75 schreef:Dat om mijn onbekende reden, een powerpointt afdrukken als pdf handout hele rare onleesbare dingen doet met woorden. Helft van de tekst blijft gewoon nl en leesbaar. Andere helft wordt rare verzameling letters en tekens. Alles in zelfde lettertype in de powerpoint.
Zucht, ik heb echt heel veel meer te doen dan dit uit te zoeken.
iirrssjjee schreef:Net getest voor corona. Echt om me heen alleen maar kinderen... Wat nou kinderen zijn niet vatbaar... Ik heb me laten testen omdat mijn neefje en mijn broer (zijn vader) positief zijn. Mijn moeder was er zaterdag op visite, ook positief bevonden....
Marcella schreef:Ach en moet nu beslissen, want kan alleen morgen ophalen vanaf volgende week donderdag officieel geen auto meer.![]()
En nog een ergenis gisteren gebeld door een bedrijf dat ze de perfecte vacature voor mij hadden als objectbeveiliger in mijn eigen woonplaats. En nu hoor ik niks meer. Weer blij gemaakt met een dode mus.
xPabloBokt schreef:Dan zou ik de winterharde nectarine pakken.
Lau07 schreef:Bloemetje75 schreef:Dat om mijn onbekende reden, een powerpointt afdrukken als pdf handout hele rare onleesbare dingen doet met woorden. Helft van de tekst blijft gewoon nl en leesbaar. Andere helft wordt rare verzameling letters en tekens. Alles in zelfde lettertype in de powerpoint.
Zucht, ik heb echt heel veel meer te doen dan dit uit te zoeken.
PDFje van maken en dan afdrukken. In PDF kun je er ook een hand-out van maken!
Marcella schreef:Benzine prijs die absurt hoog is. Blij dat ik straks met de scooter tank van nog geen 10 euro in plaats met de auto + 50 euro.