Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Mijn bril beslaat van die dingen en als ik hem strakker doe dan heb ik het zo benauwd dat ik in paniek raak. Heb het al vaker geprobeerd, maar het blijft...
Dus ik doe het niet op als het niet verplicht is.
Ineke2 schreef:Mijn bril beslaat van die dingen en als ik hem strakker doe dan heb ik het zo benauwd dat ik in paniek raak. Heb het al vaker geprobeerd, maar het blijft...
mvdende schreef:Ineke2 schreef:Mijn bril beslaat van die dingen en als ik hem strakker doe dan heb ik het zo benauwd dat ik in paniek raak. Heb het al vaker geprobeerd, maar het blijft...
Het is een advies en gelukkig geen verplichting!
Ik ben ook brildrager en als je het mondkapje zo opdoet dat je bril niet beslaat, kan je helemaal niet meer ademen....
Tenzij een winkel het echt verplicht, zie je mij ook niet met mondkapje hoor.
Zebrastreep schreef:Ineke2 schreef:Mijn bril beslaat van die dingen en als ik hem strakker doe dan heb ik het zo benauwd dat ik in paniek raak. Heb het al vaker geprobeerd, maar het blijft...
Er staan wel tips op internet voor het niet laten beslaan van je bril en het dragen van een mondkapje.
Echwel schreef:Zie ook hier smoesjes waarom niet voorbijkomen
Doe het gewoon voor een ander hoe moeilijk is dat nou.
En anders blijf lekker thuis
mvdende schreef:Echwel schreef:Zie ook hier smoesjes waarom niet voorbijkomen
Doe het gewoon voor een ander hoe moeilijk is dat nou.
En anders blijf lekker thuis
Het is niet verplicht.....
Het is en blijft dus eigen keuze.
Iedereen is vrij om die keuze te maken om wél of niet te dragen.
Vind het dan ook jammer dat als een paar andere bokkers hierboven aangegeven dat hun keuze is om niet te dragen, dat die keuze niet gerespecteerd wordt.
MoniqueT schreef:Brildragers: wat scheerschuim of handzeep op je brillenglazen doen zonder water en goed uitwrijven tot je glazen helder zijn. Weg damp, ik doe het al maanden zo.
En MvdeEnde, ik ben stomverbaasd dat jij het woord respect voor anderen durft te gebruiken.
Zebrastreep schreef:Ineke2 schreef:Mijn bril beslaat van die dingen en als ik hem strakker doe dan heb ik het zo benauwd dat ik in paniek raak. Heb het al vaker geprobeerd, maar het blijft...
Er staan wel tips op internet voor het niet laten beslaan van je bril en het dragen van een mondkapje.