Rennie89 schreef:Wauw 20 km lang…. Ik zou gek wordenhoe lang was de rij achter jullie?
Lang... en ik was te laat dus de bus begon met vertraging....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Vandaag mij weer verbaasd over de hoeveelheid mensen die zonder licht reden, of met stadslicht of met maar 1 werkende koplamp. Het was de hele dag behoorlijk mistig. Ik kwam zelfs een vrachtwagen tegen zonder licht op de snelweg…
In totaal wel zo’n 17 auto’s en 1 vrachtwagen geteld.
Liesje89 schreef:Ineke2 schreef:Vandaag mij weer verbaasd over de hoeveelheid mensen die zonder licht reden, of met stadslicht of met maar 1 werkende koplamp. Het was de hele dag behoorlijk mistig. Ik kwam zelfs een vrachtwagen tegen zonder licht op de snelweg…
In totaal wel zo’n 17 auto’s en 1 vrachtwagen geteld.
Hier ook! Ik reed een rondje Moerkapelle - Bodegraven - Zoeterwoude - Moerkapelle en ik heb zowel op de A12 als op de N11 mensen zonder licht zien rijden terwijl ik zelf twijfelde of ik wel of niet mijn mistlicht aan ging doen. Het was echt pittige mist, ik snap serieus niet dat je dan zonder licht gaat rijden!
Siggislief schreef:Ik was Donderdag bijna mijn licht vergeten, maar kwam er gelukkig achter
toen ik net de woonwijk uitreed dus eigenlijk nog best op tijd.
Richting aangeven is ook al eeuwen lang heel erg moeilijk merk ik hier in Nederland..