Kirrietje schreef:Ik heb nu ook weer iets.
Zag transport beschermers met een vp van 15 euro.
Ik de verkoper een bericht gestuurd ga je akkoord met 20 euro inc verzenden? Nou we hadden een deal, marktplaats betaal verzoek en ook daar mijn adres ingevuld. Zegt ze later na het betalen ik doe het vandaag op de post en anders morgen en dan kan je het ophalen bij een dhl punt. He? Ik vraag dus waarom kan het niet gewoon bij mijn huis afgeleverd worden. Haar antwoord dan waren de verzendkosten hoger. Even gekeken bij dhl, verzenden naar een servicepunt is 4,50 en naar een huisadres 5,75.
Of tewel de verkoper heeft 0,50 cent winst.
Ik zeg als je het niet naar mijn huis had willen sturen omdat de verzendkosten hoger zijn waarom ga je dan akkoord met mijn bod?
Het liefste wil ik nu mijn geld terug maar volgens mij heeft de verkoper al een verzendlabel aangemaakt.
Het gaat me ook echt niet om die 50 cent maar om het principe.
Wat zouden jullie doen?
Denk niet dat je er wat aan kunt veranderen als ze het verzendlabel al heeft gemaakt en miss al heeft verstuurd.
Ik zou zeggen niet netjes van haar maar er staat nergens hoe het verzonden moet worden of wel?
Je moet zo duidelijk zijn in communicatie via mp want zoals jij het schrijft kan ze zich ook van geen kwaad bewust zijn.