Cynn schreef:Mijn lootje moet in ieder geval mijn inpakkunsten vergeven
Dat is bij mij ook een hint aan lootje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:Ik hoop dat al mijn cadeautjes heel blijven..
Er zitten wat breekbare spullen tussen.
Doe wel mijn best om ze veilig te kunnen versturen, maar toch nog een hele uitdaging.
Ik heb ondertussen ook wat hints bedacht.
Sommige zijn zelfs in cadeauvorm, dus dat brengt het cadeau aantal wat omhoog.. hihi
Sjolvir schreef:Fem schreef:Ik hoop dat al mijn cadeautjes heel blijven..
Er zitten wat breekbare spullen tussen.
Doe wel mijn best om ze veilig te kunnen versturen, maar toch nog een hele uitdaging.
Ik heb ondertussen ook wat hints bedacht.
Sommige zijn zelfs in cadeauvorm, dus dat brengt het cadeau aantal wat omhoog.. hihi
En dit is dus ook een hint
Giolli schreef:Ik ben bijnnnnna compleet! Ga straks nog 1 ding halen en wacht nog op 1 pakketje.![]()
Ik had méga mooi inpak papier met glitters en het was heel dik en chique. Ik was bezig met inpakken maar het plakte gewoon niét? Heel stom. Nu kan ik 2 rollen glitter papier weg gooien en moet ik andere scoren.
Giolli schreef:Ik ben bijnnnnna compleet! Ga straks nog 1 ding halen en wacht nog op 1 pakketje.![]()
Ik had méga mooi inpak papier met glitters en het was heel dik en chique. Ik was bezig met inpakken maar het plakte gewoon niét? Heel stom. Nu kan ik 2 rollen glitter papier weg gooien en moet ik andere scoren.