Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:Is het erg dat ouders ook weleens doorzakken dan? Is dat verboden?
Het is niet zo dat alle kinderen ineens veranderen in alcoholisten door de carnaval, maar
ik denk niet dat je zoiets snapt als je het nooit viert en niet uit die omstreken komt.
Niobe schreef:Maar jongeren drinken toch wel, daar hoeft het echt niet Carnaval voor te wezen. Dat is echt niet de enige plek waar ze zien dat het “leuk” is. Dat is ook niet eens iets van nu.
Mars schreef:Zuipfeesten horen onderdeel te zijn van opvoeding. Elke minderjarige zou zich minimaal 1 keer k.o. moeten drinken, leren ze van
sureido schreef:Ach joh als je niet over de rivier gaat heb je er ook geen last van, dus lekker daar blijven en dan kunnen wij gewoon ervan genieten
germie schreef:Carnaval, wat ben ik blij dat wij dat hier niet vieren. Ik ga er ook niet naartoe en snap ook echt de lol er niet van. Beetje zuipen, verkleed zijn (je bent toch geen kind meer?), en dom doen.
Overigens ben ik nog nooit dronken geweest, dus niet iedereen van boven de rivieren doet aan zuipen.
Wij hadden vroeger schuurfeesten waar flink gezopen werd. Ik was altijd met veel plezier de BOB. Het was prima gezellig zonder drank hoor. Ik snap dat echt niet. Ik pak nu af en toe een wijntje of biertje, maar nooit meer dan 2.