Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BlauweSteen schreef:Hey, ik ben een stille meelezer van dit topic maar heb wel een verhaal dat ik hier wel kan delen. Ik was vorig weekend in Brighton en zat te kijken naar twee duiven die op de weg zaten (ben een liefhebber haha) en er kwamen twee auto's nogal snel aanrijden, dus ik uiteraard kijken dat allebei opvliegen. Alleen ik zag er maar eentje wegvliegen, ik dacht, die ander zal wel anders zijn gevlogen, heb m gemist ofzo. Maar dan zie ik opeens de duif nog op de grond liggen. Het was voor de helft een prutje, dat was niet zo erg, maar het arme ding leefde nog en keek verdwaasd om zich heen. Heb me toen toch wel een avond flink naar gevoeld. Ik kan wel tegen nare dingen maar dit raakte me toch wel heel erg. Ook omdat ik nog nooit eerder een beestje aangereden heb zien worden denk ik.
Cowboy55 schreef:BlauweSteen schreef:Hey, ik ben een stille meelezer van dit topic maar heb wel een verhaal dat ik hier wel kan delen. Ik was vorig weekend in Brighton en zat te kijken naar twee duiven die op de weg zaten (ben een liefhebber haha) en er kwamen twee auto's nogal snel aanrijden, dus ik uiteraard kijken dat allebei opvliegen. Alleen ik zag er maar eentje wegvliegen, ik dacht, die ander zal wel anders zijn gevlogen, heb m gemist ofzo. Maar dan zie ik opeens de duif nog op de grond liggen. Het was voor de helft een prutje, dat was niet zo erg, maar het arme ding leefde nog en keek verdwaasd om zich heen. Heb me toen toch wel een avond flink naar gevoeld. Ik kan wel tegen nare dingen maar dit raakte me toch wel heel erg. Ook omdat ik nog nooit eerder een beestje aangereden heb zien worden denk ik.
Arm beestje uit zijn lijden verlossen. Vingers in je oren en maat 45 erop.....Sorry voor wie dat dan weer luguber vindt.....
Jolliegirl schreef:Die kindjes zullen het dus ook niet overleefd hebben...
Niemand gestopt om het kroos te redden??
Jenkan daar heel makkelijk aan de kant.
Siggislief schreef:Ik ben sinds gisteren begonnen met een Serie op Netflix en dat is Killer Woman.
Gaat over vrouwen/meisjes die een moord hebben gepleegd op zijn/haar echtgenoot/man/ouders/familie.
En gisteren had ik bij aflevering dat ik echt kippenvel over het lichaam kreeg van hoe kom je er op?
Een net 15-jarig meisje heeft met haar broer en haar vriendje en nog iemand haar ex op een lugubere manier vermoord.
Ze heeft haar ex een smsje gestuurd van kom je daar naar toe, en zo even naar elkaar gesmst.
Uiteindelijk is ie daar naar toe gekomen, en hij is neergeschoten door het vriendje, en is nog
naar binnen gesleurd en is in een badkuip neergelegd en nog een aantal kogels in het lichaam gekregen.
En daarbij hebben ze zijn knieschijven met een hamer kapot geslagen, om hem daarna op te vouwen
in een koffer, en daarna hebben ze hem verbrand en later in een meer ergens verder op gedumpt.
(In een emmer, en ergens in de groeve)
Ze is tijdens de opname met Piers Morgan 20 jaar oud, en heeft levenslang gekregen.
Zo bizar hoe mensen ineens om kunnen slaan om je ouders/familie of ex-vriendje of echtgenoot te vermoorden.
rockwitch schreef:Die hele serie heb ik inderdaad ook gezien.
Heel bizar van die jonge meiden.
Er zit geloof ik ook een moeder in die schuldig is bevonden voor het verdrinken van haar dochter. En dit omdat haar zoontje heeft gezegd dat mama zijn zusje in het water hield ofzo. Lijkt me heftig. Ze zegt zelf overigens dat ze het niet heeft gedaan en dat ze juist haar dochter probeerde te redden.