[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 14:42

Sowieso een paard. Niet in een dierentuin ofzo?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 15:53

Geen idee, zit verder geen context bij.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 18:41

BlauweSteen schreef:
Hey, ik ben een stille meelezer van dit topic maar heb wel een verhaal dat ik hier wel kan delen. Ik was vorig weekend in Brighton en zat te kijken naar twee duiven die op de weg zaten (ben een liefhebber haha) en er kwamen twee auto's nogal snel aanrijden, dus ik uiteraard kijken dat allebei opvliegen. Alleen ik zag er maar eentje wegvliegen, ik dacht, die ander zal wel anders zijn gevlogen, heb m gemist ofzo. Maar dan zie ik opeens de duif nog op de grond liggen. Het was voor de helft een prutje, dat was niet zo erg, maar het arme ding leefde nog en keek verdwaasd om zich heen. Heb me toen toch wel een avond flink naar gevoeld :o . Ik kan wel tegen nare dingen maar dit raakte me toch wel heel erg. Ook omdat ik nog nooit eerder een beestje aangereden heb zien worden denk ik.

Arm beestje uit zijn lijden verlossen. Vingers in je oren en maat 45 erop.....Sorry voor wie dat dan weer luguber vindt.....

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 20:11

Stomme vraag, maar als je half bent platgereden als duif, zou zo'n dier dat dan nog voelen?

Op zo'n moment is er toch ook heel veel adrenaline? Net zoals mensen die eerder in dit topic al aangeven dat de pijn van iets soms pas veel later kwam. Las ook eens dat mensen die bijvoorbeeld aangevallen werden door dieren (en dat overleven) vertelden dat ze op dat moment geen enorme pijn voelden, dat kwam pas later.

Die duif zal sowieso binnen afzienbare tijd overleden zijn, al is het wel heel sneu :-(. En idd, klap erop. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Onder het mom van "bijzonder" (gelukkig niet luguber) kwam ik deze reddingsactie tegen van een paard: https://www.littlethings.com/firefighte ... se-in-well

Beestje heeft het overleefd en is opgeknapt, maar je zou je paard maar zo aantreffen.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 08:51

Cowboy55 schreef:
BlauweSteen schreef:
Hey, ik ben een stille meelezer van dit topic maar heb wel een verhaal dat ik hier wel kan delen. Ik was vorig weekend in Brighton en zat te kijken naar twee duiven die op de weg zaten (ben een liefhebber haha) en er kwamen twee auto's nogal snel aanrijden, dus ik uiteraard kijken dat allebei opvliegen. Alleen ik zag er maar eentje wegvliegen, ik dacht, die ander zal wel anders zijn gevlogen, heb m gemist ofzo. Maar dan zie ik opeens de duif nog op de grond liggen. Het was voor de helft een prutje, dat was niet zo erg, maar het arme ding leefde nog en keek verdwaasd om zich heen. Heb me toen toch wel een avond flink naar gevoeld :o . Ik kan wel tegen nare dingen maar dit raakte me toch wel heel erg. Ook omdat ik nog nooit eerder een beestje aangereden heb zien worden denk ik.

Arm beestje uit zijn lijden verlossen. Vingers in je oren en maat 45 erop.....Sorry voor wie dat dan weer luguber vindt.....

Ooit gehad met een vogel, weet niet meer welk soort. Kwam met mijn brommer op een landweggetje en dier lag half plat op de weg, andere helft bewoog nog. Kwam een auto aan , gevraagd of die er overheen wilde rijden neuuuuuhhh dat deed die niet en reed door. Toen maar met mn brommer er overheen, nog goed moeten richten ook en langzaam rijden om over zn hoofd/nek te gaan :r

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 09:53

Zo heb ik gezien hoe mama en papa eend werden doodgereden.

Ik reed naar mijn vriend toe, via een binnendoorweg bij Capelle aan de Ijssel, Abraham van Rijckevorsel wgeg ofzo. Een lange 50 km weg.
Op een gegeven moment heb je daar een soort heuvel in de weg, ik denk een fietsviaduct.
Ik kon nog keihard remmen om papa en mama met kroost voor te laten gaan. Maar... Het was, voor mij, vlak vóór de heuvel...
Er kwam een tegemoet komende auto aan, die heeft dit niet gezien... Want die heuvel blokkeerde het zicht...
Dus papa en mama dood.. En kindjes renden snel terug naar de kant waar ze vandaan kwamen....

Ik heb serieus met tranen in mn ogen gezeten.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 11:20

Die kindjes zullen het dus ook niet overleefd hebben...
Niemand gestopt om het kroos te redden??
Jenkan daar heel makkelijk aan de kant.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:03

Nou... Daar kun je niet aan de kant....
Ter hoogte van de Purmerhoek.
Ze rijden als idioten daar, en er zit een vangrail. Veilig stoppen is er sowieso niet bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:15

Jolliegirl schreef:
Die kindjes zullen het dus ook niet overleefd hebben...
Niemand gestopt om het kroos te redden??
Jenkan daar heel makkelijk aan de kant.

En dan? Jezelf en anderen in gevaar brengen? De volgende die over de heuvel komt rijdt geen eend plat, maar een persoon. Dat lijkt me nou nog iets meer luguber.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:39

Ik ben sinds gisteren begonnen met een Serie op Netflix en dat is Killer Woman.

Gaat over vrouwen/meisjes die een moord hebben gepleegd op zijn/haar echtgenoot/man/ouders/familie.
En gisteren had ik bij aflevering dat ik echt kippenvel over het lichaam kreeg van hoe kom je er op?

Een net 15-jarig meisje heeft met haar broer en haar vriendje en nog iemand haar ex op een lugubere manier vermoord.

Ze heeft haar ex een smsje gestuurd van kom je daar naar toe, en zo even naar elkaar gesmst.
Uiteindelijk is ie daar naar toe gekomen, en hij is neergeschoten door het vriendje, en is nog
naar binnen gesleurd en is in een badkuip neergelegd en nog een aantal kogels in het lichaam gekregen.

En daarbij hebben ze zijn knieschijven met een hamer kapot geslagen, om hem daarna op te vouwen
in een koffer, en daarna hebben ze hem verbrand en later in een meer ergens verder op gedumpt.
(In een emmer, en ergens in de groeve)

Ze is tijdens de opname met Piers Morgan 20 jaar oud, en heeft levenslang gekregen.
Zo bizar hoe mensen ineens om kunnen slaan om je ouders/familie of ex-vriendje of echtgenoot te vermoorden.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:41

Ik blijf van mening dat iedereen door kan slaan als de druk te hoog wordt..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:56

Siggislief schreef:
Ik ben sinds gisteren begonnen met een Serie op Netflix en dat is Killer Woman.

Gaat over vrouwen/meisjes die een moord hebben gepleegd op zijn/haar echtgenoot/man/ouders/familie.
En gisteren had ik bij aflevering dat ik echt kippenvel over het lichaam kreeg van hoe kom je er op?

Een net 15-jarig meisje heeft met haar broer en haar vriendje en nog iemand haar ex op een lugubere manier vermoord.

Ze heeft haar ex een smsje gestuurd van kom je daar naar toe, en zo even naar elkaar gesmst.
Uiteindelijk is ie daar naar toe gekomen, en hij is neergeschoten door het vriendje, en is nog
naar binnen gesleurd en is in een badkuip neergelegd en nog een aantal kogels in het lichaam gekregen.

En daarbij hebben ze zijn knieschijven met een hamer kapot geslagen, om hem daarna op te vouwen
in een koffer, en daarna hebben ze hem verbrand en later in een meer ergens verder op gedumpt.
(In een emmer, en ergens in de groeve)

Ze is tijdens de opname met Piers Morgan 20 jaar oud, en heeft levenslang gekregen.
Zo bizar hoe mensen ineens om kunnen slaan om je ouders/familie of ex-vriendje of echtgenoot te vermoorden.

Oh deze heb ik ook gezien!
Snapte aan het eind nogsteeds de waarom niet, zij zelf ook niet volgens mij.
Had het idee dat het was voortgekomen uit 'verveling' en dan 1 van die jongens dacht ik een hekel had aan die ex ofzo

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:58

Die hele serie heb ik inderdaad ook gezien.
Heel bizar van die jonge meiden.
Er zit geloof ik ook een moeder in die schuldig is bevonden voor het verdrinken van haar dochter. En dit omdat haar zoontje heeft gezegd dat mama zijn zusje in het water hield ofzo. Lijkt me heftig. Ze zegt zelf overigens dat ze het niet heeft gedaan en dat ze juist haar dochter probeerde te redden.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:13

Pas een indrukwekkende film gezien over twee Russische jongens die door hun moeder opgevoed werden, omdat vader weg was. Na 12 jaar kwam hij terug en daar begint de film.
Zie: https://m.imdb.com/title/tt0376968/

Dat verhaal heeft niks te maken met dit topic, maar was een goede film. Het begon ermee dat de twee broers (12 en 14 jaar) met een groep vrienden vanaf een soort uitkijktoren in de zee sprongen. Jongste broer durft het uiteindelijk niet en werd, in de film, door de rest uitgelachen.

Enfin. Nog voor de film in première is gegaan, overlijdt de oudste broer / acteur, dan 16 jaar. De doodsoorzaak? Hij is later met vrienden van dezelfde uitkijktoren (als in de film) in zee gesprongen en verdronken..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:29

nine1987 schreef:
Ik blijf van mening dat iedereen door kan slaan als de druk te hoog wordt..

Ik ook. Ik begreep het vroeger niet maar inmiddels wel. Als er te ver wordt gegaan, kan iedereen een moordenaar worden.

sunny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:09

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:15

Gestoord hé...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 15:11

Wat is dit man. Al die mafketels die ineens mensen voor de trein gaan duwen. Wat een vage wereld.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 16:23

rockwitch schreef:
Wat is dit man. Al die mafketels die ineens mensen voor de trein gaan duwen. Wat een vage wereld.

Komt omdat het op het nieuws komt. Mensen krijgen daar weer ideeën van..

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 16:28

Of die freerunner die struikelde over een kabel :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 17:27

rockwitch schreef:
Die hele serie heb ik inderdaad ook gezien.
Heel bizar van die jonge meiden.
Er zit geloof ik ook een moeder in die schuldig is bevonden voor het verdrinken van haar dochter. En dit omdat haar zoontje heeft gezegd dat mama zijn zusje in het water hield ofzo. Lijkt me heftig. Ze zegt zelf overigens dat ze het niet heeft gedaan en dat ze juist haar dochter probeerde te redden.

Die heb ik ook inderdaad nog gezien.

De zoon werd ook nog ondervraagd met hoe had je moeder haar vast met der handen?
Hij liet zien hoe dat er uit zag, en later had ook nog een vrouw die blauwe plekken
had gezien in het gezicht dacht ik en die liet hetzelfde zien wat die zoon deed de hand in het gezicht.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 17:33

Volgens mij heeft bijna iedereen die angst wel dat je iemand je voor de trien duwt als die voorbij raast. >;) .

Dat iedereen kan doorslaan geloof ik ook wel.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:01

Coconut schreef:

Zo.. ik vloog naar achter toen dat filmpje begon.
Besefte me even niet dat ik niet op het gebouw stond maar veilig op mijn stoel zat

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:19

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:50

Vumana89 schreef:
Coconut schreef:

Zo.. ik vloog naar achter toen dat filmpje begon.
Besefte me even niet dat ik niet op het gebouw stond maar veilig op mijn stoel zat

Welke is dit dan?