Ik ben al blij dat ik de namen van onze dieren al niet zelf heb hoeven bedenken, laat staan voor een kind...
Urbanus
Geplaatst: 28-02-19 23:33
Ik vind het schattige namen voor meisjes uit een boek. Net zoals de dochters van dinges en Bas Smit. Lola-Lily en Kiki-Kate. Komt zo uit de Donald Duck of Suske en Wiske.
Anoniet
Geplaatst: 28-02-19 23:35
Kiki-Kate, dat klinkt echt alsof je dringend naar een logopedist moet Lola-Lily is wel leuk, maar is dat geen kledingwinkel?
oomens
Geplaatst: 28-02-19 23:38
watchthesky schreef:
Kiki-Kate, dat klinkt echt alsof je dringend naar een logopedist moet Lola-Lily is wel leuk, maar is dat geen kledingwinkel?
Oh ik vond het geweldig. En ik was altijd jaloers op de grote huizen, dure kleren en mooie autos.Heb de serie veel te vaak gekeken en de films ook, heb er zelfs een boek van. Oooops..
Ik ken ouders die 3 kinderen hebben. Eerste heet Mees, toen kon t nog normaal 2e heet Lente, kind is in de herfst geboren. 3e heet Zus, gelukkig was dat de laatste. Wil niet weten hoe een 4e zou heetten.
Goud en Rocci (zeg Rocky) heten die van Gers ja. Goud is misschien niet zo mooi, maar t is wel goud. Ik ken een Zilver (het zou ook met een S kunnen zijn, ik twijfel). Dat is pas banketstaaf
fleurtjeuh