Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die zal ik natuurlijk met veel liefde om mijn sleutelbos dragen. En die mokken. Geen idee of je zo ver hebt zitten graven dat of dat het toeval is. Maar toevallig heb ik vorig jaar precies dezelfde mokken gehad en wilde ik er 2 bij hebben maar kon ik ze nergens vinden. 

M_D_H schreef:Citaat:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:@Choce8 zou jij foto's/plaatjes willen plaatsen van dingen die jouw dierbaar zijn of waar jij dierbare herinneringen aan hebt?

Het was echt een enorme doos, die op zn kant stond bij de voordeur (terwijl er overal duidelijk op stond welke kant boven moest
)

Echt heel leuk! Mijn SS heeft mij goed gestalkt en bij elk kadootje zat ook nog een kaartje met een berichtje
De HEMA Handcreme zat vorig jaar in het pakket en heeft het nu weer gehaald

Duurt wel even, ik Bokt altijd in Office mode dus ik mis avatars van mensen, ik ga maar eens in normale boktmode avatars bekijken of ik een paardenoog tegen kom

super mooie keukendoek en theedoeken, superleuke oorbellen, leuke dingetjes voor in huis, een leuk kookboekje en ook aan de hond en de kat is gedacht!
dauphine schreef:Jaa ik heb mijn pakket uitgepakt en ben er zo blij mee!
Ook de hond wil graag weten wat we in zit...
[ [url=m/mmQloH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En helpt dus graag mee
[ [url=m/CGCQJV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R1N369.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel cadeautjes
[ [url=m/QaR4uC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw!
[ [url=m/yo9F5L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een onwijs leuke dingen heeft mijn SS bij elkaar geshopt! Rituals scrubbsuper mooie keukendoek en theedoeken, superleuke oorbellen, leuke dingetjes voor in huis, een leuk kookboekje en ook aan de hond en de kat is gedacht!
En ik baalde zo dat mijn witte chocolade pepernoten op waren, nu heb ik een nieuw zakje en een knetterletter
Super super bedankt MerelV!
Tenminste.. Ik ga er van uit, na het puzzelen dat jij mijn Secret Santa bent, klopt dat?
Nooor_ schreef:Aahh ik wist niet dat dat zo heetHint 3 dacht ik in eerste instantie ook aan Caesar + code, maar die begreep ik niet dus toen dacht ik Caesar+ programmeur of Romeinse cijfers
![]()
Vond de 4e echt heel leuk, om hem zo op te kunnen lossen![]()
Ik had al bedacht hoe het waarschijnlijk kon, maar dit was echt enorm leuk om juist manueel te doen
Om te begrijpen waar de Caesar vandaan kwamen, heb ik zelfs nog in jouw berichten naar Caesar en Romeins gezocht haha
Fijne feestdagen alvast!
Leo, die muts
En Rebecca wat een leuk pakket! Olympia ook zo'n mooi persoonlijk cadeautje erbij met die sleutelhanger. En Mandyy, wat gaaf om te zien hoe de foto hangt!
voor een ander had besteld. Spannend, de postbode is nu wel nog even wat extra geliefder dan normaal
De kerstboom waxinelichtjes heb ik gisteren een paar van aan gehad. Zo gezellig die kerstboomschaduw om die lichtjes heen.
En die heeft al een pakket gestuurd
En dat vooral door iets wat in de begeleidende brief stond.