Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die mensen zijn super gierig, tenzij zij iets kunnen weggeven dat echt wordt gewaardeerd en gebruikt. Totaal niet verwacht maar kregen deze middag bericht dat ik er mag achter gaan

Ik heb witte-wijn-azijn, witte wijn, water, suiker en inmaakkruiden gebruikt. En eerst een zoutbad.
)
Peer, nasi peer, pruim, perzik, bloedappel etc. Maar ook enkele hele aparte zaken zoals een egyptische papierboom etc. Moet eigenlijk alles eens goed bekijken. Niet alles was nog op voorraad en daar heeft hij dan alternatieven voor mee gegeven. Ook een oeroud ras dat altijd is gebruikt geweest voor appelmoes. Zeer lekker maar je moet de afgevallen appels regelmatig rapen en daardoor niet interessant voor de industrie
Denk een 30 verschillende soorten ongeveer.
Geniet ervan!DeMolenhoek schreef:De ram staat sinds een 2 uur bij de ooien. Na 2 uur hard werken is hij nu toch wel uitgeteld
[ [url=m/VtOee3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toevallig geen go pro? Lijkt mij enorm gaaf om even te kunnen meespieken tijdens het drijven! 
EedihcrO schreef:Goedenavond! Zou ik hier een vraagje mogen stellen?
Ik heb bij wijze van les een pompoenzaadje geplant met mijn dochter (3) in coronatijd. Dat zaadje kwam op en het kleine plantje hebben we in de grond gezet. Nu groeit de plant verrassend goed en zag ik tot mijn grote verbazing dat er ook al bloemen in zitten. Moet ik hier nog iets mee doen? Ik heb ergens iets gelezen over bevruchting, maar kom er niet goed uit. Weten jullie dat misschien? Zou wel erg leuk zijn als we nu ook daadwerkelijk een pompoen kunnen plukken aan het eind van dit verhaal![]()
Iemand die daar antwoord op heeft voor mij?
EedihcrO schreef:Goedenavond! Zou ik hier een vraagje mogen stellen?
Ik heb bij wijze van les een pompoenzaadje geplant met mijn dochter (3) in coronatijd. Dat zaadje kwam op en het kleine plantje hebben we in de grond gezet. Nu groeit de plant verrassend goed en zag ik tot mijn grote verbazing dat er ook al bloemen in zitten. Moet ik hier nog iets mee doen? Ik heb ergens iets gelezen over bevruchting, maar kom er niet goed uit. Weten jullie dat misschien? Zou wel erg leuk zijn als we nu ook daadwerkelijk een pompoen kunnen plukken aan het eind van dit verhaal![]()
Iemand die daar antwoord op heeft voor mij?
Bitter = giftig. Niet bitter is veilig