Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:Ik vind strijken helemaal niet erg eigelijk. Mijn man doet de was en zorgt dat ik het schoon en droog in een mand krijg, nu wast hij in het weekend.. en soms vergeet hij te wassen. Met als gevolg dat ik 3 manden met strijk/vouwwerk heb. Dat gooi ik op één grote berg, stoomstrijkijzer bij de hand, tv aan en gaan! Vind er niks ergs aan
Dizzy505 schreef:Mijn outfit van vandaag! Buiten gecombineerd met laarsjes, een oversized zwarte trui en een kort zwart biker jack.
[ [url=m/UQyt7n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OtDzgH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas weer een lekker onduidelijke foto
Eulogy schreef:Wat een leuke combinatie resistance! Ik heb ook zo'n rokje dus ga even zoeken naar een trui die erbij pastVind het meestal vervelend om een trui ergens in te stoppen omdat ze zo dik zijn.
Straks om 4 uur m'n laatste examen van 2017 (als ik het haal) en daarna uit eten met m'n vriend
[ [url=m/pnl9P8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iR1MDM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Broek is Topshop, top Only, schoenen New Look en denim jasje Topshop
Tutti_Frutti schreef:Deze stille meelezer (voor inspiratie) kruipt eens uit de meelees hoek!
@_Friemel: Ontzettend leuke outfit op de vorige pagina! Helaas is het nu echt te fris....
@_Dizzy505: Toffe rok! Ben benieuwd hoe het met bikerjack en laarsjes eruit zag!
@Gianti: Is volgensmij al vaker gezegd hier, maar ik zeg het gewoon nog een keer: wat een prachtig figuur en haar heb jij!!
Hier dan mijn outfit van vandaag. Broek is nieuw, van de Mango, en echt helemaal happy mee.
Normaal gesproken zou ik er laarsjes met een hak of Dr Martens onderaan doen maar omdat m'n fiets kapot is moet ik me even verplaatsen per longboard, dus daarom even sneakers! En een sjaal want het is altijd flink koud hier op kantoor![]()
[ [url=m/AfNswl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tutti_Frutti schreef:Deze stille meelezer (voor inspiratie) kruipt eens uit de meelees hoek!
@_Friemel: Ontzettend leuke outfit op de vorige pagina! Helaas is het nu echt te fris....
@_Dizzy505: Toffe rok! Ben benieuwd hoe het met bikerjack en laarsjes eruit zag!
@Gianti: Is volgensmij al vaker gezegd hier, maar ik zeg het gewoon nog een keer: wat een prachtig figuur en haar heb jij!!
Hier dan mijn outfit van vandaag. Broek is nieuw, van de Mango, en echt helemaal happy mee.
Normaal gesproken zou ik er laarsjes met een hak of Dr Martens onderaan doen maar omdat m'n fiets kapot is moet ik me even verplaatsen per longboard, dus daarom even sneakers! En een sjaal want het is altijd flink koud hier op kantoor![]()
[ [url=m/AfNswl.jpg]Afbeelding[/url] ]