Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 00:17

Haha Alja ik dacht het.. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 00:52

Alja schreef:
Goh waarom zullen jullie nog vrijgezel zijn :+

Flauwe opmerking/grap. Er zijn zat vrouwen die een man zoeken die zo in het leven staan. Geen reden om zo te doen.

Wat is jouw status op dit moment?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 01:19

Ik heb liever een grappenmaker dan iemand die bang is om sociaal te doen. Heb er vanmiddag nog eentje de bons gegeven omdat hij totaal niet spontaan of wat ook is. Zonderde zich af omdat hij zich niet wilde opdringen bij het groepje waar ik mee stond te praten. Nou daar krijg ik dus vlekken van he...

Nee doe mij maar een gangmaker. Eentje die mij een beetje kan bijhouden als ik eenmaal op gang ben in een discussie. (Of die mij kan toppen in snelle opmerkingen) :D

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 07:29

Berdien schreef:
1000 likes zonder match? Hoe dan? Heb je daar dezelfde foto's in als hier op je Boktprofiel? Daar zouden toch wel wat likes op af moeten komen?

Jooproo... ik zou zelf echt hard op de hobbel gaan van dat claimende gedrag. Weet niet of je hetzelfde reageert tegen haar maar je hebt haar twee (!!) keer gezien. Je lijkt van alles te verwachten, maar ze heeft duidelijk aangegeven dat er nogal wat speelt. Ook dat wil je allemaal weten, maar nogmaals, je hebt haar twee (!!) keer gezien. Je bent (sorry) niet meer dan 'een date'. Haakt ze nu weer af, laat het gaan en laat het los. Blijf er niet zo achteraan vangen. Of ze keert bij en neemt weer contact op, of niet. En dan weet je het ook.

Precies dat de bovenste allinia
Spiekte nu uit nieuwsgierigheid ook even in je profiel
Zo op t eerste oog niet wat mis mee ...
als ze zo vaag blijft , laat t gaan ...
geen hand vol maar landen vol
Ergens loopt er een die je waard is en waarmee t meteen klikt .

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 07:42

Wat wordt er bedoelt met gluteus maximus ?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 07:44

Gimme_Spurs schreef:
Ik heb liever een grappenmaker dan iemand die bang is om sociaal te doen. Heb er vanmiddag nog eentje de bons gegeven omdat hij totaal niet spontaan of wat ook is. Zonderde zich af omdat hij zich niet wilde opdringen bij het groepje waar ik mee stond te praten. Nou daar krijg ik dus vlekken van he...

Nee doe mij maar een gangmaker. Eentje die mij een beetje kan bijhouden als ik eenmaal op gang ben in een discussie. (Of die mij kan toppen in snelle opmerkingen) :D

Dat heb ik dus ook .
Moet zelf even de kat uit de boom kijken , maar als ik los ben , ben ik ook los !
In mijn hoofd heb ik ook niet de leeftijd die ik ben .
Ben al 39
Maar voel me bij lange na niet zo .
Enige wat ik per definitie niet zoek is gewoon een FWB of ONS
Er moet toch wel wat meer achter zitten
Ben ook wel een beetje van de bad boys Who become good men .
Tinder op een laag pitje staan , heel laag
Ergens kom ik hem tegen maar even niet via Tinder .
En ben ook wel gelukkig met hoe mijn leven nu is .
Maar een Leuke vriend is welkom
Maar wel eentje die mijn passie begrijpen wil .
Paarden zijn nou eenmaal een heel belangrijke spil in mijn leven .
Werk erin en heb er zelf 1
En mijn kindjes en mijn hond ( ja hond heb er nog maar 1 , mijn lieve rescue dog is naar de hemel sinds Donderdag )

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 07:44

Google weet raad ;)

We zitten op een van de grootste en sterkste spieren van ons lichaam: de gluteus maximus. Het is een dikke, vlezige, vierhoekige spier die het grootste deel van het volume van de billen uitmaakt. De spier loopt van zijn oorsprong naar beneden en naar buiten en ligt om de achterste en buitenste hoek van het bekken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 08:42

Ik dacht vooral, ik wil die app ook! Ik wil ook een universele afstandsbediening op mijn telefoon! :oo

Maar ik ben 21, ik mag dat. *D

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:33

DanielleB schreef:
Google weet raad ;)

We zitten op een van de grootste en sterkste spieren van ons lichaam: de gluteus maximus. Het is een dikke, vlezige, vierhoekige spier die het grootste deel van het volume van de billen uitmaakt. De spier loopt van zijn oorsprong naar beneden en naar buiten en ligt om de achterste en buitenste hoek van het bekken.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:54

Gecondoleert zinzi_jewel.

Ja ik vind ook dat hij mijn passie moet accepteren. Eerst mijn paard en dan de rest hoor :j .

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:03

Wisselende verhalen hier.

Jooproo, ik merk zelf dat ik redelijk allergisch wordt als iemand steeds maar (te) lief is en aanbiedt er voor me te zijn en ik het gevoel heb dat iemand (te) graag wil. Geen idee hoe zij over jou denkt, maar ik zou voor jezelf niet teveel antwoorden willen hebben van haar. Laat t gewoon zijn wat het is, ookal frustreert het jou, maar ondertussen verder kijken is niet gek.

Hier afgelopen vrijdag officieel 2e date, maar stiekem op koningsdag ook nog ff bij m langs geweest. Was wederom gezellig. Gaat makkelijk en het voelt redelijk vertrouwd. Toch vind ik het nog lastig te bepalen wat ik zelf wil.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:22

Flessuh ik moet toch steeds aan mijn nichtje denken voor jou, maar helaas laat ze haar ex niet zo goed los. Ze woont wel bij je in de buurt :D Hindeloopen is schattig (vakantieland), maar wel een beetje een uithoek.

Je geen 30 voelen heeft niet zoveel zin. Veel mensen kunnen een beetje maf doen, maar je carrosserie is mogelijk toch echt al een beetje in een andere fase. Je hebt al een beetje meer idee waarheen je wilt. De meesten dan. Waar een studente nog erg bezig is in het jaar waarin ze zich bevindt.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:32

Ben ook 31, maar voel me 25/26. Niet door gedrag ofzo, maar 31 klinkt zo oud.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:36

Ik heb dan wel weer het voordeel dat mensen mij altijd jonger schatten :') maar het is niet zo dat ik mezelf de hele dag als een 20 jarige gedraag, af en toe even gek doen en soms als een echte kerel dat doet even stoer doen(wat ook wel eens verkeerd gaat) hoort er ook wel een beetje bij

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:38

Maar... je kan je toch jonger voelen, maar alsnog je gewoon als een dertiger gedragen? Ik heb een (koop) huis, goede baan, een auto, een paard, ik weet hoe ik met geld om moet gaan en ik voel me verantwoordelijk over mijn "rol" in de maatschappij. Ik zoek een man die zo'n beetje in dezelfde fase zit, maar voel ik me 30? Nee, dat absoluut niet.

Lijkt mij de ideale combi. Het gevoel alsof je 25 bent met +5 jaar levenservaring :D

Ow en for the record: ik moet regelmatig mijn ID laten zien als ik drank haal :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:42

Maar wat is als een 20-er of 25-er gedragen? Wat is als een 30-er gedragen? Echt totaal geen beeld bij. :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:44

Ik ook niet hoor, tis meer het gevoel denk ik... misschien wordt wr verwacht dat je wat meer gesettled bent als je dertiger bent... ofzo... :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:47

Ja vind ik ook hoor, tsja.. hoe moet je je als 15 jarige gedragen? Alles negeren van ouders, stiekem roken.
Als 20 jarige nachtenlang in de kroeg hangen en school niet af maken
Als 30 jarige een huis en kind hebben?

Leeftijd zegt niet alles! Al denk ik dat het handig is dat Flessuh de leeftijd wel iets omhoog gooit, om niet de standard "meisje" te vinden, die zoekt toch een andere soort jongen/man

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:53

ReadTheRulez schreef:

Die heb ik ook gezien! Hahaha en mee geappt en Dick filmpjes ontvangen _O- wil je ze? :P

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:56

Pascalle90 schreef:
ReadTheRulez schreef:

Die heb ik ook gezien! Hahaha en mee geappt en Dick filmpjes ontvangen _O- wil je ze? :P

Legerbroekje aan :D
Ik heb naar links geswiped :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:56

Whahhaha ook filmpjes van ontvangen :P

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:57

Ik wil hem ook swipen :P leeftijd? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:03

Ik vind dat mentale leeftijd soms wel meespeelt, maar in dit geval ga ik mee met de rest Flessuh. Je bent 30, werkende en dan maakt het niet als je je af en toe jonger voelt (want dat heeft iedereen wel denk ik), maar om 28 als bovengrens in te voeren snap ik niet helemaal.

Joopro ik snap je frustratie wel heel erg, maar jullie hebben maar twee of drie dates gehad toch? Het is niet helemaal eerlijk om boos te worden als iemand Tinder aanzet terwijl jullie elkaar maar zo weinig hebben gezien over zo'n lange tijdsperiode. Misschien verveelde ze zich wel gewoon, of misschien had ze er gewoon geen zin meer in.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:09

Ik had het denk ik ook niet zo leuk gevonden als mijn date een foto als nieuw op tinder had geplaatst die ik van hem gemaakt had.
Maar moet zeggen, met vorige date gelijk wel over gehad dat we tinder beide hadden verwijdert zeg maar.

Bij mijn date nu twijfel ik daar niet eens aan, dus hoef ik daar niet eens over te hebben (heb het nog niet verwijdert, maar doe er niks meer mee).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:10

DanielleB schreef:
Ik had het denk ik ook niet zo leuk gevonden als mijn date een foto als nieuw op tinder had geplaatst die ik van hem gemaakt had.
Maar moet zeggen, met vorige date gelijk wel over gehad dat we tinder beide hadden verwijdert zeg maar.

Bij mijn date nu twijfel ik daar niet eens aan, dus hoef ik daar niet eens over te hebben (heb het nog niet verwijdert, maar doe er niks meer mee).

Nee ik zou het ook niet leuk vinden, en netjes zou ik het ook niet noemen. Maar ze heeft wel al meerdere keren aangegeven dat ze wat afstand nodig heeft volgens mij.. En dan is het ongetwijfeld heel lief bedoeld dat joopro probeert er voor haar te zijn maar het kan ook een beetje claimerig overkomen.