Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:1000 likes zonder match? Hoe dan? Heb je daar dezelfde foto's in als hier op je Boktprofiel? Daar zouden toch wel wat likes op af moeten komen?
Jooproo... ik zou zelf echt hard op de hobbel gaan van dat claimende gedrag. Weet niet of je hetzelfde reageert tegen haar maar je hebt haar twee (!!) keer gezien. Je lijkt van alles te verwachten, maar ze heeft duidelijk aangegeven dat er nogal wat speelt. Ook dat wil je allemaal weten, maar nogmaals, je hebt haar twee (!!) keer gezien. Je bent (sorry) niet meer dan 'een date'. Haakt ze nu weer af, laat het gaan en laat het los. Blijf er niet zo achteraan vangen. Of ze keert bij en neemt weer contact op, of niet. En dan weet je het ook.
Gimme_Spurs schreef:Ik heb liever een grappenmaker dan iemand die bang is om sociaal te doen. Heb er vanmiddag nog eentje de bons gegeven omdat hij totaal niet spontaan of wat ook is. Zonderde zich af omdat hij zich niet wilde opdringen bij het groepje waar ik mee stond te praten. Nou daar krijg ik dus vlekken van he...
Nee doe mij maar een gangmaker. Eentje die mij een beetje kan bijhouden als ik eenmaal op gang ben in een discussie. (Of die mij kan toppen in snelle opmerkingen)
DanielleB schreef:Google weet raad![]()
We zitten op een van de grootste en sterkste spieren van ons lichaam: de gluteus maximus. Het is een dikke, vlezige, vierhoekige spier die het grootste deel van het volume van de billen uitmaakt. De spier loopt van zijn oorsprong naar beneden en naar buiten en ligt om de achterste en buitenste hoek van het bekken.
DanielleB schreef:Ik had het denk ik ook niet zo leuk gevonden als mijn date een foto als nieuw op tinder had geplaatst die ik van hem gemaakt had.
Maar moet zeggen, met vorige date gelijk wel over gehad dat we tinder beide hadden verwijdert zeg maar.
Bij mijn date nu twijfel ik daar niet eens aan, dus hoef ik daar niet eens over te hebben (heb het nog niet verwijdert, maar doe er niks meer mee).