Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 09:57

Wat voor geuren hou je normaal van dan Selka?
Ik vind Yc echt een fijn merk met fijne en lekkere geuren.
Net als WME.
Maar ik zou zelf ook niet die geuren kiezen hoor.
Ik neem van de meeste merken die ik probeer wel geuren die ik bijna 100% zeker wel lekker vind.
En als ik die dan ook écht lekker vind, dan ga ik ook wat andere geuren van dat merk proberen...
Dus ik koop niet te veel aparte/vage geuren in één keer.
Misschien dat je zo wat meer geuren krijgt die je lekker vind?

Edit: Yv die elektrische diffuser is tot nu toe wel fijn.
Ik heb hm vannacht in de woonkamer aan gehad op de laagste stand en de woonkamer rook vanochtend lichtelijk lekker naar clean cotton!!

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:22

Ik heb de brander in de outlet in Zoetermeer gekocht.
Maar die is er helaas niet meer, was een tijdelijke outlet ;)

Ben er achter waarom mijn elektrische brander het niet doet.
Lampje is totaal kapot, losse stukjes en zelfs barsten in het glas.

Ga zomaar kijken of de Gamma dat soort lampjes heeft.
Stekker zit erin ieder geval goedaan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:24

CCL is een zwakke geur, evenals Candy Corn.
Witches Brew rook ik hier wel goed en lang, wel op de lage brander.
De rest ken ik niet.

Votives ruik ik hier helemaal niet helaas, dus die snij ik in stukken en leg ik ook op de lage brander.

Cozy Cabin <3 <3. Wat vindt je ervan Alwiene?
Ah ik blijf jouw sneeuwpop brander echt té gaaf vinden! Nieuwe ziet er ook strak uit!

Heb je daar een foto van Eight? Ken die helemaal niet..

Ach jeetje, wat zonde Anc -O- . Hopelijk heeft de Gamma het. Weet niet of je anders Hornbach in de buurt hebt? Die (van hier in elk geval) heeft echt een méga assortiment..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:31

Ik hoor wel van meer mensen dat ze Yc niet ruiken. Ik heb het zelf 1 keer gehad. Dan rook ik helemaal niks kwam geen geur vanaf ook geen beetje. Het meest bizarre was dat dat bij een melt was die ik eerder had en ik zalig vond black cherry was een favoriete van hun. Er waren meer mensen in dezelfde tijd die die elt niet roken en ik had nog gezegd die is zo lekker, mensen nog das maf we ruiken niks, dus weer gedaan en prompt ze hadden gelijk.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 13:04

Oké ben dus niet de enige haha

Ik houd van zware/zoete of mannelijke geuren die goed aanwezig zijn. Heb nog wel deze geuren liggen van YC:
Christmas memories, champaca blossom, Christmas cookie en Midsummer's Night liggen. Welke is wel sterk??

Dat is zonde DnT!

Nu weer gewoon een geur van Kringle aan. Die ruik ik altijd <3

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 13:08

Ik ga ook weer een Kringle aan doen vanavond...
Want die vond ik juist wat tegenvallen qua geurverspreiding terwijl ze wel lekkere geuren hebben!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:06

Selka schreef:
Oké ben dus niet de enige haha

Ik houd van zware/zoete of mannelijke geuren die goed aanwezig zijn. Heb nog wel deze geuren liggen van YC:
Christmas memories, champaca blossom, Christmas cookie en Midsummer's Night liggen. Welke is wel sterk??

Dat is zonde DnT!

Nu weer gewoon een geur van Kringle aan. Die ruik ik altijd <3

Kilimanjaro Stars is een zwaardere mannelijke Yc geur :)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:11

Yellomofoon krijg jij Cozy Home van GC ook weer binnen? Ik heb die nu aanstaan en is héérlijk <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:14

champaca blossom ruik ik wel.
Christmas memories ook al vind ik die kwa sterkte tegenvallen maar je ruikt hem wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:25

Ik moet zeggen dat ik ondertussen wel al kan gokken welke van YC ik wel ruik in de woonkamer en welke niet. De rest gaan naar de badkamer. Daardoor ruik ik ze vrijwel altijd :)

Net weer gedoucht met snow in love van YC. Blijft een lekkere geur. Ben zo net van mijn verzorgpaard gedonderd dus het was een hele lange douche.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:26

Au! Hopelijk morgen niet stijf!

Ik ga nu naar mijn vos. Straks ook eens wat branden op de badkamer als ik terug ben! Ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:34

Ben zeker van wel, voel het nu al :P Ach, paard struikelde en viel op haar voorbenen en tja, ik ging er dan maar ook over, recht op mijn gezicht. Kan gebeuren.

Ik wil zo graag bestellen bij de 1000poot maar ik mag echt niet. Echt niet meer. En ik ga het niet doen ook!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:37

Haha, zo,n val heb ik ook eens gemaakt na een klein sprongetje waarbij paard net na de sprong besloot direct op de rem te gaan staan en hoofd naar beneden daar ging ik vol met mijn face in het zand, dat voel je overgens lekker in je nek haha.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:38

Ojee DeMolenhoek. Hopelijk valt de schade morgen mee :)

Iets op de badkamer branden is wel een slim plan. Nooit aan gedacht.

Nu winter fireside van WME op de brander. Blijft een lekker comfortabel geurtje :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:41

Zo brak ik mn neus :=

Beterschap en sterjte molenhoek!

Die Winter Fireside (geloof ik) vind ik ook tot nu toe samen met 2 andere de lekkerste van WME <3

Midsummers Night is wel sterk demk ik Selka. Althans, toen ik bij mn pa in de auto stapte ging ik zowat over mn nek _O-. Heeel sterk die vent clips! Ik heb zelf Turkooise Sky en die is echt veel minder sterk, heb alle 4 de stokjes erin maar ruik alleen met vlagen wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 14:51

waxmeltsenzo: Haha, herkenbaar! Of pony schiet na de sprong naar links en jij gaat lekker rechtdoor :P

selka: Gho, ben vrij zeker van een hersenschudding, ben dan ook recht op mijn gezicht gevallen. Neus bloedde redelijk. Gezicht is geschaafd van heerlijk door het zand te schrapen. Ging normaal nog naar een hondenkerstmarkt maar ga niet, riskeer het mij niet met de motor. Morgen wel een dagje thuis dus ga me gewoon rustig houden.

Yv_ Bij mijn scooterongeval is mijn kraakbeen van mijn neus gescheurd, dus dat stukje tussen jouw neusgaten, zeg maar. Mijn 1ne neusgat is nu groter dan het ander :P Dacht eerlijk gezegd ook wel dat mijn neus gebroken was. Al dat bloed, ik hing echt vol. Maar hij staat nog recht :D

Gisteren Frankincense Myrrh opgezet van WME, rook er helaas helemaal niets van, ook al had ik een volledig cupje ipv een halfje erin gedaan.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 15:53

Oh sterkte molenhoek!

Heb lavender delight erin van WME...ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:25

sterkte Molenhoek, dat klinkt pijnlijk. Hoop dat het meevalt , maar ben bang dat je dat nog wel even voelt

Ik heb storybook aan van Bridgewater, mijn man kwam net binbnen en die zei : mmm ruikt hier lekker .
dus die is zelfs door hem goedgekeurd

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:17

Oef Molenhoek, dat klinkt niet fijn! Beterschap! En als troost natuurlijk een lekker waxje branden :)

Sinds ik de laatste keer zo misselijk werd van een luchtje, heb ik geen waxje meer gebrand. Heb het nog niet aangedurfd :=

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:55

Was je misselijk door dat meltje of werd je gewoon al misselijk zeg maar ;)

Ik ben zelf ook wel eens misselijk geworden van een chocolade lucht dus is best mogelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:11

Nou, mijn cap was helemaal vuil, vol zand, dus ik denk: Goed, even de wasmachine in, hij zal wel proper zijn. Is hij helemaal kapot. De hoes is kapot, er zitten zelfs krassen in de plastiek cover. Hoe is het mogelijk. Twijfelde wel al een beetje om er mee te blijven rijden daar ik er wel frontaal ben opgevallen maar goed, nu moet ik al helemaal niet meer twijfelen... Morgen naar de ruitershop en eventjes €70 onverwachte eurotjes uitgeven. Ben even flink nijdig.

De stawberry jam begint mij wat te vervelen, ga eventjes een andere geur uitkiezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:12

Ik wordt misselijk van heel veel foodies...

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:15

DeMolenhoek schreef:
Nou, mijn cap was helemaal vuil, vol zand, dus ik denk: Goed, even de wasmachine in, hij zal wel proper zijn. Is hij helemaal kapot. De hoes is kapot, er zitten zelfs krassen in de plastiek cover. Hoe is het mogelijk. Twijfelde wel al een beetje om er mee te blijven rijden daar ik er wel frontaal ben opgevallen maar goed, nu moet ik al helemaal niet meer twijfelen... Morgen naar de ruitershop en eventjes €70 onverwachte eurotjes uitgeven. Ben even flink nijdig.

De stawberry jam begint mij wat te vervelen, ga eventjes een andere geur uitkiezen :)

Oeh, als je op je cap valt altijd vervangen, ook als je het niet ziet. Maar kan me voorstellen dat je daar helemaal niet opzit te wachten {:)-:(
Hoe is het met je hersenschudding?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:19

Ja, vandaar ook de twijfel, het was een redelijk nieuwe, max 50 keer gebruikt, dus had ook iets van: Hmm, is dit nu echt wel zo dringend, maar goed, het is nu zo.
Gho ja, een klein beetje hoofdpijn, maar ik hou mij wel rustig, doet ook veel. Bij mijn vorige hersenschudding ben ik dezelfde dag nog 12 uur gaan werken, daar heb ik een hele tijd een ooglid aan over gehouden dat niet volledig open wou. Heeft 2 jaar geduurd om volledig te herstellen. Dus, voorlopig blijf ik mooi in de zetel liggen. De schaafwonden beginnen nu ook allemaal goed zichtbaar te worden. De roodheid trekt wat weg uit mijn gezicht en de geschaafde plekken worden dus echt duidelijk. Huid staat dik, neus staat dik. Ik heb dat weer schitterend gedaan! Maar goed, ik kan er wel mee lachen, als je er niet tegen kunt om te vallen moet je er ook niet opkruipen zeg ik altijd.

Heb nu Kentucky Harvest opgezet van GC, ben razend benieuwd!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 21:35

Jeetje klinkt toch als een flinke val! #)