Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JayJillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:00

Damned schreef:
wanneer ik mij smorgens moet opmaken is er echt nog geen licht hoor :P

Hahaha dan is t voor mij dus ook veeel te vroeg voor make up! Hoe je het dan het beste kunt doen weet ik niet, geen tips meer, sorry!

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:02

Amandavd

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:14

Confession. Toen de hond van mijn stiefmoeder vroegtijdig dood ging heb ik er geen traan om gelaten en voelde ik mij alleen maar opgelucht. Het beest heeft een tijd lang dominatie problemen gehad richting mij en mijn broertje met bijtincidenten en al. Zowel stiefmoeder als mijn vader hebben er nooit iets aangedaan. Heb al die jaren echt angst gehad voor dat dier en ben nu nog steeds nerveus in de buurt van vreemde honden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:26

Ik lig al anderhalf uur in bed met het idee dat ik er uit moet om te gaan leren voor mijn tentamens deze week maar ik lig nog zo lekker.. :') En vanmiddag fotoshoot bij de paarden dus ook geen tijd.. :')

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:47

Ik ben de hele dag al vrij en kom om in het werk voor de universiteit en mijn huis moet ook hoog nodig schoongemaakt worden. Maar ik zit al de hele dag in mn pyjama Harry Potter te lezen :o

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:38

Ik ben al 2 uur lang een essay aan t uitstellen. Ik ben bijna klaar maar op de een of andere manier is juist dat laatste beetje het ergst.

Verder heb ik ook zojuist een hele zak popcorn in mn eentje opgegeten in vrij korte tijd..

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:18

Confession: ik heb ongelooflijke spijt dat ik een bepaalde pony niet heb gekocht een tijdje geleden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:40

Voor mensen die van deze confessions genieten, zoek op Youtube "Whisper Confessions" op :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:04

Mijn vriend verraste mij met thuis komst op met woonkamer gevuld met kaarsen om leuke avond met z'n twee te hebben... Maar ik moet eigenlijk huiswerk maken := #hoegaikhemditzeggen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 08:25

Haha oei, hoe heb je het uiteindelijk gezegd? :P

Sinds de zomervakantie heb ik een bijbaantje bij een dierenarts. Ik had daar 3 jaar geleden stage gelopen en ze zaten een beetje met weinig assistentes ivm de drukte in de zomer en dat er mensen op vakantie gingen. Zou om 12/15 u per week gaan ongeveer. Nou prima, uiteindelijk werden er wat assistentes ziek en werkte ik 40u per week en hield ik zo ongeveer de praktijk een beetje draaiende.

Nu [***] ik er af en toe nog, zeg maar elke twee weken een 2/3 dagen. Nu hebben ze net op Facebook iets gezet over hoe dankbaar dierenartsen zijn voor hun assistentes en iedereens naam staat erbij behalve die van mij.. En dat steekt wel een beetje. :\

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 08:30

confession: Ik was vrijdag te lui (bang) om te kijken wanneer ik de rekentoets moet doen... dus nu moet ik om acht uur naar school zodat ik zeker weet dat ik niet te laat ben, terwijl als ik nou eens niet zo laf was geweest had ik misschien uit kunnen slapen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 08:48

Confession: ik haat het dat ik door een stel &#%*hormonen een heel ander persoon word. Door die poedersuiker wil ik het liefst iedereen de nek omdraaien, zie ik ineens mijn opleiding niet meer zitten en voel ik me overall zwaar klote. Het liefst zou ik de pil doorslikken maar daarvoor is 'ie veel te licht. Ik wil echt nooit meer ongesteld worden. Bah.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 08:57

Ah captain, dat is zuur!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 09:25

Lestrange01 schreef:
confession: Ik was vrijdag te lui (bang) om te kijken wanneer ik de rekentoets moet doen... dus nu moet ik om acht uur naar school zodat ik zeker weet dat ik niet te laat ben, terwijl als ik nou eens niet zo laf was geweest had ik misschien uit kunnen slapen.

Ik had pas om half elf op school hoeven zijn... en ik heb niet goed gekeken want ik heb Engels vandaag in plaats van Nederlands. Ik moet echt wat aan mijn oneindige luiheid gaan doen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 11:00

Ik heb zo'n hekel aan een bepaalde docent dat ik al boze / agressieve / nare gevoelens krijg als ik zijn naam aan klik op de elektronische leeromgeving van mijn hogeschool. :o

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 11:21

Ik vind het vreselijk als mensen hun hond "dominant" noemen, gaan alfa-rollen etc.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:39

Ik heb het concentratievermogen van een goudvis... Al ben ik wél eindelijk aan het werk voor school begonnen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:45

LSnuitje schreef:
Ik vind het vreselijk als mensen hun hond "dominant" noemen, gaan alfa-rollen etc.. :=

Oprechte nieuwsgierigheid, hoezo vind je dat irritant? :D

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:54

Jennifuur schreef:
LSnuitje schreef:

Omdat ik het woord dominant een vage term vind. Naar mijn mening is dominant een hele vage term. Benoem gewoon het gedrag dat je hond vertoont, hoe gedraagt hij zich? Door heel snel iets als dominant te bestempelen krijg je snel een verkeerde indruk :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:03

Jennifuur schreef:
LSnuitje schreef:

Omdat alfa-rollen en alles wat daarbij past ontzettend achterhaald is, maar omdat een zekere meneer op tv het nog verkondigd het blijft hangen. Een hond probeert niet je baas te worden.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:07

Iemand die het snapt! Ik help vaak bij de hondencursussen in de buurt en veel eigenaren denken dat toch nog :n Zo jammer!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:08

Aaah ja, nu snap ik het ook inderdaad. Bedankt :) Is erg irritant soms ja, vooral als mensen het constant zo benoemen en om die reden wel de hond ongewenst gedrag laten vertonen.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:09

Jennifuur schreef:
Aaah ja, nu snap ik het ook inderdaad. Bedankt :) Is erg irritant soms ja, vooral als mensen het constant zo benoemen en om die reden wel de hond ongewenst gedrag laten vertonen.

Inderdaad, ik vind het ook heel lastig om uit te leggen altijd. Maar het is vaak de macht der gewoonte, het hele dominantie-verhaal. :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:19

En ik vind het juist irritant als mensen zeggen dat dominatie niet bestaat want imo bestaat het wel.

Zo zie je maar weer, de een vindt dit en de ander vindt dat.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:32

Ik vind het heerlijk om in de herfst doir de blaadjes te sloffen... Als er dan zo'n mooie berg is gemaakt moet ik me inhouden on het niet weer helemaal overhoop te schoppen :=