Damned schreef:wanneer ik mij smorgens moet opmaken is er echt nog geen licht hoor
Hahaha dan is t voor mij dus ook veeel te vroeg voor make up! Hoe je het dan het beste kunt doen weet ik niet, geen tips meer, sorry!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

#hoegaikhemditzeggen 
Lestrange01 schreef:confession: Ik was vrijdag te lui (bang) om te kijken wanneer ik de rekentoets moet doen... dus nu moet ik om acht uur naar school zodat ik zeker weet dat ik niet te laat ben, terwijl als ik nou eens niet zo laf was geweest had ik misschien uit kunnen slapen.
Jennifuur schreef:LSnuitje schreef:Ik vind het vreselijk als mensen hun hond "dominant" noemen, gaan alfa-rollen etc..
Oprechte nieuwsgierigheid, hoezo vind je dat irritant?
Jennifuur schreef:LSnuitje schreef:Ik vind het vreselijk als mensen hun hond "dominant" noemen, gaan alfa-rollen etc..
Oprechte nieuwsgierigheid, hoezo vind je dat irritant?
Is erg irritant soms ja, vooral als mensen het constant zo benoemen en om die reden wel de hond ongewenst gedrag laten vertonen. Jennifuur schreef:Aaah ja, nu snap ik het ook inderdaad. BedanktIs erg irritant soms ja, vooral als mensen het constant zo benoemen en om die reden wel de hond ongewenst gedrag laten vertonen.