Normaal stille lezer op bokt, maar vandaag ben ik een nachtbraker. Kom geen rede bedenken om me hier niet even te melden Nachten eisen wel z'n tol als het om nederlands gaat; rede of reden? Wat klopt er nou wel of niet? Morgen zal ik het vast weer weten !
Ik sliep, maar werd weer wakker. Dacht dat ik wel even iets kon checken. Zag een fout en nu ben ik verdoemd en baal ik en ben ik pissig. Dus nu is slapen geen optie meer.
Omg wat zal ik blij zijn als deze werknacht erop zit, terug vroege shift. Want ik word bijna gek van hoe de persoon eet waarmee ik in de nacht sta, Slurpen, boeren, smakken, ...
Horror films zijn voor mij helemaal niet weg gelegd. Dan slaap ik een week niet volgens mij..
Hier n snip vwrkouden vriend naast me waar ik telkens van wakker schrik zodra hij moet hoesten. Daarbij doet mn favo slaapschouder ook zeer van verkeerd liggen vorige nacht.
Es_ther
Geplaatst: 15-02-16 04:01
Ik meld ook.. Kan niet slapen door een fijne bloedneus telkens..
Ik meld me nu al, lig al een half uur wakker door een grote droger die aan de overkant van de weg aan staat om een huis te drogen. En aan de andere kant ligt er een naast me te snurken. Aaaahhh word een rotnacht!
Bokkertje21
Geplaatst: 16-02-16 00:35
Siersma schreef:
En aan de andere kant ligt er een naast me te snurken. Aaaahhh word een rotnacht!
Daar kan ik echt pissig van worden altijd dat rustige vredige gesnurk. "Jij wel en ikke niet, das niet eerlijk!"
Voelde t vanavond al aankomen en yesss is weer raak. (Blaasontsteking ) Dus lig op de bank en loop elke minuut op en neer naar de wc. Arme vriend moet morgen half 7 weer op dus heb maar besloten dat ik het bij de bank hou vannacht
Ik ben er ook weer Vriendlief word vrijdag geopereerd en ik word nu al helemaal gek bij het idee en natuurlijk moet dat je altijd gaan pesten als je wilt gaan slapen