Ik rij ook niet met die warmte. Ook niet 's ochtends of 's avonds. Paard krijgt mooi een dag rust. Ze staat lekker met een warmteafstotende vliegendeken op en het is gebleken dat ze dan minder last van heeft van de warme zon dan zonder deze vliegendeken.
Maar ow, wat zal ik blij zijn als dit weer over is...
Precies! Overigens, als ik op KNMI en Weeronline kijk, wordt het bij in de buurt niet zo achterlijk warm. Het zou onder de 30 blijven. Morgen 28°, dus dat is nog enigszins te doen.
In huis is het bij mij nu echt lekker koel! Mooi dat alles dicht blijft morgen!!
quartel
Geplaatst: 17-06-13 23:26
Dus als het goed is gaat morgen hier de nieuwe airco lekker aan op de slaapkamer Ik hoop maar dat dat net zo fijn is als ik verwacht
Als je het lawaai voor lief neemt, dan lijkt het me ook heerlijk! Misschien niet nu al (het is nog redelijk koel in huis) maar als de zomer vordert en er meer warm weer aan komt. (Al wil ik dat liever niet, het zal echt nog wel komen)
Hier ook al flink warm, kon in m'n jurkje zonder jas naar m'n werk Nog wel een blauwe lucht met lichte sluierbewolking. Ben benieuwd of het onbewolkt blijft
Hier ook al véél te warm! blauwe lucht met wat kleine wolkjes. Het is gevaarlijk weer zeggen ze,ze waarschuwen om in de schaduw te blijven! de zon heeft een kracht van 8!
Het was hier 20 graden en zonnig, ben benieuwd hoe het gaat worden vanavond. Heb om 7 uur les..
Marcella
Geplaatst: 18-06-13 09:25
Ga me zo dus maar even flink insmeren met factor 60 geloof ik zo. Anders kan ik voor vuurtoren spelen.
En besloten om vandaag anders maar eens te kijken of scooter rijden weer een beetje gaat. Zal wel schattig staan met pet en zonnebril, maar ja als ik daardoor minder last heb van draaierigheid (in combi met medicijnen). En een vandaag bloed geprikt bij huisarts voor onderzoek reuma. Was volgens mij ook wel lachen hoe flexibel ik ben (hypermobiel volgens cesar therapeut).
quartel
Geplaatst: 18-06-13 09:32
Het is heerlijk nu. Jammer dat het zo heet moet gaan worden
Tis nu al zo warm dat je beter in de schaduw kan blijven hier in de tuin Gelukkig gisteren een heel groot zwembad op gezet, waar ik vanmiddag lekker in ga drijven met dochtertje
gohya
Geplaatst: 18-06-13 09:36
En waar is dat Pokkewindje als je hem nodig hebt? Het is windstil!