Rebeccaa schreef:[ Afbeelding ]
Ik wil dit allemaal van de h&m zo graag, maar alles bij elkaar kost het zo'n 220/250 euro, heb ik eventjes niet, ik wil niet al m'n geld alleen maar aan kleren uitgeven..
Maar als aller eerste ga ik het leren jasje kopen, de zwarte broek heb ik al in het groen en is de perfecte broek voor mij, dus die koop ik ook, die is zijn 30 euro hartstikke waard. Is 80 euro bij elkaar, het jurkje moet ik ook hebben (mijn opa gaat het al tijden niet zo goed mee, en als hij nu ineens overlijdt omdat er bijv. een longontsteking bovenop komt (dat trekt hij echt niet meer) heb ik niet eens iets 'netjes' om aan te trekken..)
het grijze vest/of het grijze truitje komen er ook sowieso. En een van die 2 truien linksboven in ook wel denk ik. Ik houd zo van basic kleren..
Leuk lijstje.

Deze vind ik ook erg leuk:
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1GV_0721_024R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[3958]&set=key[height],value[4628]&set=key[x],value[691]&set=key[y],value[398]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large][/img]