[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:04

Rebeccaa schreef:
[ Afbeelding ]

Ik wil dit allemaal van de h&m zo graag, maar alles bij elkaar kost het zo'n 220/250 euro, heb ik eventjes niet, ik wil niet al m'n geld alleen maar aan kleren uitgeven.. :+

Maar als aller eerste ga ik het leren jasje kopen, de zwarte broek heb ik al in het groen en is de perfecte broek voor mij, dus die koop ik ook, die is zijn 30 euro hartstikke waard. Is 80 euro bij elkaar, het jurkje moet ik ook hebben (mijn opa gaat het al tijden niet zo goed mee, en als hij nu ineens overlijdt omdat er bijv. een longontsteking bovenop komt (dat trekt hij echt niet meer) heb ik niet eens iets 'netjes' om aan te trekken..)
het grijze vest/of het grijze truitje komen er ook sowieso. En een van die 2 truien linksboven in ook wel denk ik. Ik houd zo van basic kleren.. :')

Leuk lijstje. :j Ik wil ook graag nog dat basic jurkje. Iemand die toevallig deze heeft? Ben benieuwd of hij groot of klein valt.

Deze vind ik ook erg leuk:
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1GV_0721_024R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[3958]&set=key[height],value[4628]&set=key[x],value[691]&set=key[y],value[398]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large][/img]

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:16

Je link doet het niet :n

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:17

Weet iemand nog leuke vintage webwinkeltjes? Ik ben aan het shoppen geslagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:18

Maar ik weet welke je bedoeld, heb je een linkje van dat jurkje op de h&m site Sanne? Vind die ook heel erg mooi namelijk.. Ik moet echt een beetje haast maken met een jurkje dat ook aan kan naar een begrafenis vrees ik. -O-

Willen jullie trouwens iets voor mij doen? Ik bestel nooit boeken via bol.com, maar ik móet een boek hebben volgende week voor mijn opleiding, is dit boek nou aanwezig/in voorraad of niet?
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresu ... tid=256823

Zo ja dan ga ik dat namelijk nu bestellen.. :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-13 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:18

_mexx_lady_ schreef:
Weet iemand nog leuke vintage webwinkeltjes? Ik ben aan het shoppen geslagen

Nee, maar een keertje naar Utrecht of Amsterdam voor de Episode is wel een aanrader! :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:20

Iemand nog inspiratie outfit foto's voor een nachtje stappen? (Wel dansbaar en niet te warm) :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 18:21

Rebeccaa schreef:
Maar ik weet welke je bedoeld, heb je een linkje van dat jurkje op de h&m site Sanne? Vind die ook heel erg mooi namelijk.. Ik moet echt een beetje haast maken met een jurkje dat ook aan kan naar een begrafenis vrees ik. -O-

Willen jullie trouwens iets voor mij doen? Ik bestel nooit boeken via bol.com, maar ik móet een boek hebben volgende week voor mijn opleiding, is dit boek nou aanwezig/in voorraad of niet?

Ik denk het wel. Er staat 'Nu besteld, dinsdag in huis' en als het niet leverbaar is staat er meestal '3-4 dagen levertijd' of 'niet op voorraad' ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:23

Oké, dankjewel! Anders had ik het besteld bij studystore, ik heb alleen een voorkeur voor bol.com omdat studystore heel erg slecht levert meestal. :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:26

Sem_ schreef:
Iemand nog inspiratie outfit foto's voor een nachtje stappen? (Wel dansbaar en niet te warm) :D

Bij mij is het meestal dan een shortje en dan ligt het aan mijn humeur.
Een goed/blij humeur: iets feestelijks. een los bloesje dat erin kan of een losse die erover valt en hakken.
Een bleeeghhh ik ga op stap om mijn zinnen te verzetten en iets te doen te hebben: een tanktop erover en sneakers ( niet erg flateus maar hierop haal ik wel de avond :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:27

Ik heb met stappen altijd vans aan. Onder een jurkje, onder een shortje, onder een lange broek..
in de zomer ga ik altijd uit op een shortje, helaas vind ik het nu toch echt iets te koud geworden, dus even nadenken wat ik vanavond aan doe.. :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:28

Haha ja ik heb er zeker zin in! Ik twijfel nog tussen een basic rokje of een shortje, een broek is echt veels
te warm aangezien het uitverkocht is. :) Alleen ik heb op t moment geen mooi zittend shortje.. Dus ik
denk dat ik voor het basic strakke rokje ga en dan iets van een leuke losse top erop, het moet wel een
beetje nonchalant blijven. :Y) Maar ik ben echt totaal inspiratieloos..

Vans doe ik sowieso aan! :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 18:29

Ik wist dus niet dat men ook wel eens uit ging met blote benen. En dus liep ik in een feesttent met lange broek terwijl het die dag 30 graden was geweest en iedereen in shortje of jurkje liep :')

Met stappen doe ik dus eigenlijk altijd wel een lange broek aan met een leuk topje of shirtje en een statement ketting.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 18:29

Sem_ schreef:
Haha ja ik heb er zeker zin in! Ik twijfel nog tussen een basic rokje of een shortje, een broek is echt veels
te warm aangezien het uitverkocht is. :) Alleen ik heb op t moment geen mooi zittend shortje.. Dus ik
denk dat ik voor het basic strakke rokje ga en dan iets van een leuke losse top erop, het moet wel een
beetje nonchalant blijven. :Y) Maar ik ben echt totaal inspiratieloos..

Vans doe ik sowieso aan! :D

Op strakke rokjes zou ik inderdaad ook een leuke losse top erop. Eventueel in je rokje en een mooie ketting of mooie oorbellen erbij en helemaal sexy :D

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:36

Rebeccaa schreef:

Ik krijg de link van de H&M producten niet op bokt .. Hoe doen jullie dat? Ik kopieer de URL van de foto, of de link in adres balk, maar niks doet het ..

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:38

Nou, even outfitfoto's dan maar! :) Iemand vroeg over het combineren en zei dat het moeilijk was, dus hier wat foto's van outfits met dezelfde elementen (laarzen, legging, jurkje, sjaal) steeds anders. Hope you guys like it.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Outfits (1e voor mijn doen erg netjes, om mama een plezier te doen), en m'n nieuwe laarzen + tights.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:40

_Sannee schreef:
Rebeccaa schreef:

Ik krijg de link van de H&M producten niet op bokt .. Hoe doen jullie dat? Ik kopieer de URL van de foto, of de link in adres balk, maar niks doet het ..

Gewoon bijvoorbeeld naar h&m.com, dames, shorts en dan klik je de eerste aan en dan gewoon de url van je internetbalk; http://www.hm.com/nl/product/10845?article=10845-A
Zo'n soort link bedoel ik, kan je die wel vinden van dat jurkje toevallig? Ik kan het jurkje niet vinden op de site.. :o

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:45

Als je dat jurkje binnen hebt, de bovenste, wil je dan voor mij alsjeblieft een aan foto maken? ik weet dat jij lang bent, dus dan kan ik een inschatting maken hoe hij op mij (ik ben klein haha) zou vallen ongeveer..

Leuke dingen heb je gekocht en bedankt voor je linkje! :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 18:46

Dirndl, is dat jurkje van de H&M? Want die heb ik ook besteld :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:46

Rebeccaa schreef:
Als je dat jurkje binnen hebt, de bovenste, wil je dan voor mij alsjeblieft een aan foto maken? ik weet dat jij lang bent, dus dan kan ik een inschatting maken hoe hij op mij (ik ben klein haha) zou vallen ongeveer..

Leuke dingen heb je gekocht en bedankt voor je linkje! :)

Huh, hoe weet je welke lengte ik heb? :Y) Ben niet een extreme reus hoor, haha. Ben 1.74m. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:51

Van vroegahhhhhh, op msn! :)) (tenminste, ik dacht dat jij dat was.. :') )

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:52

Ik wil een h&m bestelling plaatsen van €140 maar ik mag niks :')

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:53

mayniac_val schreef:
Ik wil een h&m bestelling plaatsen van €140 maar ik mag niks :')

Met kortingscodes kom je al een stukje verder. *\o/* :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:55

Maar ik mag niks :') Al helemaal geen drie vesten en twee truien *mompelt iets over een overvolle kast*

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:56

Haha is het misschien een goed idee om de kleding die je niet meer draagt aan een goed doel te geven? :D Dan is er plaats voor wat nieuws