Ben ik de enige die door het weer een beetje uit de winterstemming raakt?
Pff vreselijk! Ik heb nog geen zin in de lente!
Rawr
Geplaatst: 28-12-15 23:10
Eindelijk komt er volgens de weermodellen iets van winter onze kant op. Volgende week in het noorden een laag sneeuw met wat koudere temperaturen zoals het nu staat. Laat maar komen!
Sneeuw , in het noorden? omg omg ik flip bijna de pan uit mafkees
maatje987
Geplaatst: 29-12-15 04:43
Ja tuurlijk weer alleen in het noorden ik woon in het westen
Cerastes
Geplaatst: 29-12-15 14:23
Rawr schreef:
Eindelijk komt er volgens de weermodellen iets van winter onze kant op. Volgende week in het noorden een laag sneeuw met wat koudere temperaturen zoals het nu staat. Laat maar komen!
Ohhh daar kan ik ook zo naar uitkijken, maar ik vrees dat 't toch weer niks wordt. Het is tot nu toe echt een waardeloze winter En inderdaad.. 't helpt niet mee de kerstvreugde te doen groeien..
Waarom zijn jullie er mentaal ook klaar mee? Toch behoorlijk druk..?
Ben wel weer flink verwend met de kerst En heb ook mensen heel blij kunnen maken met mijn cadeautjes, das ook altijd leuk
Volgende week overdag inderdaad maar 2 graden boven het vriespunt Ben benieuwd, ze zeiden een paar weken geleden ook al dat het zou gaan sneeuwen, toen is het ook niet gebeurd.
maatje987
Geplaatst: 08-01-16 17:42
Whoee nou ik ben nu veel blijer dan dat ik met sneeuw zou zijn want ik heb dinsdag een gesprek bij het leer werk centrum van het id college yeehhhh eindelijk weer wat doen na een jaar thuis zitten