Gister is het flink tekeer gegaan, was er even wakker van geworden, en toen viel ik weer in slaap Nu weer mooie blauwe lucht lekker warm, maar wel veel wind.
Pfffff..........'t was hier vannacht ook raak.....ergens......wat een enorme klap. Het begon heel onschuldig met wat flitsjes enzo.....en toen.......BOEM!
De blauwe lucht en het zonnetje willen nu wel komen,maar er is ook nog wat grijze lucht te zien. Volgens buienradar zou het droog blijven.
Ik zit me nu te bedenken of ik het eigenlijk niet gedroomd heb ofzo of dat ik gewoon zo half nog sliep dat het zo leek.. STraks mn ouders maar even uithoren
Buiten een rommel of 3, waarvan 1 een beetje luid, en veel gebliksem is het hier ook stil gebleven. Heb wel tot half 5 in de zetel gezeten en toen ben ik maar mijn bed ingekropen. om om kwart voor 8 gewekt te worden met veel lawaai toen ze bomen kwamen om doen bij de buren.
Ik zat me echt al af te vragen of ik de enige was die op een plek woon waar niks gebeurrt is vannacht,maar zie boven aan de pagina dat er toch nog een aantal meer zijn waar het rustig is gebleven vannacht. Nu nog wat stapel wolken in combinatie met blauwe lucht.
hier vannacht een stevige onweersbui en 16 mm regen. nu begint de lucht eindelijk droger te worden zodat het niet meer zo klam aanvoelt. ramen staan dan ook allemaal wagenwijd open.
Ik was vannacht alleen thuis. En t waaide ineens kei hard en t begon te regenen en te onweren..
Ik werd wakker omdat er 2 deuren klapperden. Jeetje, wat was ik bang, echt
Ik durfde eerst mijn bed niet uit, omdat ik buiten rennende mensen hoorden en ik dacht dat ze aan het inbreken waren
Tja, ik bedoel, welke idioot gaat er nou om 2 uur buiten rondjes rennen??
Maar goed, ik dus mijn bed uit, naar zolder lopen om de deur dicht te maken.
Stond het dakraampje open dus ik die ook dicht maken.
Komt er me toch ineens een mega bliksem, heel de zolder was verlicht. Ik was echt bang, ik wist niet hoe snel ik weer terug in mijn bed moest kruipen, met bonzende hart..
Werd vanmorgen om 6 urr wakker door een paar donders. Het was nog steeds bloedje warm. Erg slecht geslapen dus. Sliep ook pas rond 2 uur dus een kort nachtje. Er is hier vanmorgen 4 mm gevallen dus geen storm gehad. Het is wel wat afgekoeld maar nog steeds klam en benauwd. Nu schijnt de zon alweer en zal het snel weer warm worden.
Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, maar dat komt door het korte nachtje. Hopelijk vanavond weer goed slapen en dan mag het wel weer warm worden.
Ik heb gewoon voor het eerst sinds jaren door de onweer en regen heen geslapen Ik wordt normaal al wakker als er iemand langs mijn kamer sluipt.. maar vannacht heb ik niets gehoord
Hier heeft het vanacht ook geonweerd. Het klonk heel dreigend (ook de monsters waren hier ) maar het viel allemaal mee . Wel hele harde regen en flinke windstoten
Hier (in kraggenburg NOP) heeft het ook behoorlijk geomweerd en geregend, enige waar ik me dan zorgen om maak is de paarden in het land, maar gelukkig hadden we het stroom er af.
kitty_gomez
Geplaatst: 01-08-08 16:32
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt