Ik erger me aan inductie. Ik wil ook gewoon warmte hebben als ik mijn pan optil om te schudden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siers83 schreef:Meliaforever schreef:Dit weer.. ik ben hier echt niet voor gemaakt. Gelukkig morgen weer over als het goed is.
Dit is ook mijn ergernis vandaag
_San87_ schreef:Niobe schreef:Ja maar “lekker” weer draait hier zo vaak uit op een uiterste. Ik vind dit echt drama.
En ik ben op de Zwarte Cross
Dat is geen ergernis, hoop ik
Hutcherson schreef:ChatGPT gaf geen antwoord op mijn vraag hoe de vasomotorische innervatie van de colon van het paard wordt geregeld. Dikke error en zelfs met refreshen, opnieuw opstarten weigert ie dienst. Toen maar het zwembad in geplonst. Nu erger ik me aan de dreigende donkere wolken boven me.
_San87_ schreef:Hutcherson schreef:ChatGPT gaf geen antwoord op mijn vraag hoe de vasomotorische innervatie van de colon van het paard wordt geregeld. Dikke error en zelfs met refreshen, opnieuw opstarten weigert ie dienst. Toen maar het zwembad in geplonst. Nu erger ik me aan de dreigende donkere wolken boven me.
Ruilen? Hier strak blauw en ik kan wel wat koelte gebruiken
Daphne__ schreef:denisesilver schreef:Ah dit is echt een frustratiepuntje ja. Sowieso "Ja, merrie heeft een blessure, dus omdat we niet kunnen wedstrijdrijden, gooien we er maar een veulen in"? Buiten dat het oneerlijk is tegenover de merrie, hoe gezond gaat het veulen zijn? Waardoor heeft de merrie een blessure?
Fijn Marlinde!
Wakker worden met pijn in mijn lijf pfff
Ja, ken er ook zo een... Merrie lag de laatste weken van de dracht bijna non stop plat, kreunend van de pijn. Toen ik de eigenaar ging halen, wou die niet eens uit huis komen, want ze wist er van...
Merrie kon niet achter het veulen aan toen die geboren was en is ingeslapen toen het veulen 4 maanden oud was...
En ze wisten dat de merrie zo slecht was. Die is niet slecht geworden tijdens drle dracht, ze wouden er gewoon nog een veulen uit voor ze haar lieten inslapen.