Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Heb ik iets gemist of doet Ynskek het niet meer?
ynskek schreef:Dagje eerder dan gister aangegeven maar bij deze een laatste post van mij met betrekking tot Secret Santa
Allereerst de laatste definitieve lijstCitaat:Ontvanger Santa
1 Banjer Fem
2 Bienotje Marjo
3 lotthje Noisy
4 Roosch Jorex
5 Momo94 Jodym
6 Marjo boeflover
7 roosjenat mariekeoo
8 pradadaan Matheno
9 capopjekop EedihcrO
10 Apple foxy80
11 Jorex iiSunshine
12 Esmee_RS Yonker
13 snoopydogy Lavitabella
14 Saul suusje26
15 D_akota lotthje
16 carineken fransje23
17 ryukapple Laura_1986
18 Jodym Linnie050
19 Linnie050 Sirius_
20 Roulette_ pradadaan
21 Neonlight KM_Ris
22 Zertab dieseltje09
23 Chantaliiejj hahahatsjoe
24 _AB_ Adamootje
25 Charaz Nala
26 suusje26 capopjekop
27 Tanya Dondon
28 StonedRomy D_akota
29 mariekeoo Bienotje
30 Nala Alja
31 boeflover candalisa
32 Lavitabella Esmee_RS
33 Thats_Me kimwilliam
34 KM_Ris Chantaliiejj
35 Noisy miccamaaike
36 Blinnii StonedRomy
37 miccamaaike justdiesel
38 Angelaa2 Charaz
39 zorro Tanya
40 candalisa irisskib
41 irisskib Cheytjuh
42 Laura_1986 Dispar_Vulgo
43 Fem roosjenat
44 Matheno Momo94
45 justdiesel Saul
46 fransje23 _AB_
47 rockwitch MerleSimone
48 EedihcrO Thats_Me
49 LWDaisy Carineken
50 Cheytjuh snoopydogy
51 Annuuuhh Neonlight
52 Urbanus Apple
53 hahahatsjoe ManonGrr
54 kimwilliam Roulette_
55 Yonker Blinnii
56 foxy80 LWDaisy
57 Pepperrr CastaMickey
58 ManonGrr zorro
59 MerleSimone Banjer
60 iiSunshine Pepperrr
61 Biebz Roosch
62 dieseltje09 Annuuuhh
63 CastaMickey Angelaa2
64 Adamootje Zertab
65 Dondon Urbanus
66 8nnemiek Biebz
67 Sirius_ ryukapple
68 Dispar_Vulgo 8nnemiek
69 Alja Rockwitch
Naast de lijst willen zowel M_D_H als ik laten weten dat het voor ons na respectievelijk 7 en 10 jaar mooi geweest is. Dit was voor ons het laatste jaar als organisatie van Secret Santa. Als we het topic de laatste tijd goed bijgelezen hebben zijn er voldoende mensen die het graag op zich (zouden willen) nemen en het kunnen verbeteren zodat het naar ieders zin is.
Mocht jij daar bij zitten? Laat het Banjer dan via PB weten dan kan zij vanuit daar verder kijken met wie ze komend jaar alles wil organiseren. Wij willen het toekomstige beheer uiteraard niet met lege handen laten zitten, daarom mogen ze M_D_H en mij altijd benaderen bij vragen, in geval van advies of nood.
Ik wil, hoewel ze zich al jaren geleden teug getrokken heeft, Dott heel erg bedanken voor het opzetten van de eerste Secret Santa en het feit dat ze mij toen er in betrokken heeft om alles rond te breien.
Verder willen wij uiteraard ook Rebecca, Donna en Banjer bedanken voor de jaren dat jullie het samen met ons georganiseerd hebben.
Het zijn 10 edities geweest met mooie en helaas ook minder mooie momenten en hoewel helaas niet alle pakketten in deze jaren in goede orde zijn ontvangen bleef het ieder jaar een feest om te zien wat er allemaal gemaakt werd voor elkaar.
Afgelopen jaren heeft het bij elk van ons veel vrije tijd gekost en heeft de kerst gedachte ons er doorheen getrokken. Helaas is de echte kerst gedachte voor ons inmiddels wel een beetje verdwenen en merken wij dat de rek er nu toch wel uit is en dat de mooie momenten helaas niet meer opwegen tegen de moeilijkere momenten en de tijd die in de organisatie gaat zitten. Daarom is het tijd om het stokje door te geven en weer vooruit te gaan kijken. Zowel M_D_H als ik dragen Secret Santa en de nieuwe organisatie een heel warm hart toe maar het is gewoon tijd voor iets anders en ook zeker tijd voor een frisse nieuwe wind.
Hoewel dit Secret Santa avontuur voor ons nu stopt zijn we wel aan het kijken of we met een ander format iets kunnen en willen gaan organiseren. Houdt hiervoor in augustus Bokt goed in de gaten.
Bedankt voor alle mooie jaren, veel liefs van ons
M_D_H en Ynskek