Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 21:35

Mensen van marktplaats die gratis wat mogen ophalen, om 7 uur afspreken en om 5 voor 7 berichten ik ga nu weg ben er over een half uur en dan 3 kwartier later pas een keer hier zijn. Had al aangegeven dat ie van boven moest komen maar dat ik evt wel kon helpen tillen (ging om een tweepersoons matras), moest ze eerst haar bus nog goed zetten, mocht ik ook nog helpen de bus in tillen die totaal niet opgeruimd was en wat eigenlijk niet pastte en intussen was m'n eten al een kwartier klaar (dat zei ik ook dus dat het ff snel moest) en vervolgens gaat ze ook nog small talk proberen te houden waarop ik heb gezegd nou het lukt wel hè dan ga ik eten. Mijn god, ik zou als ik dus gratis iets mocht ophalen om te beginnen al zorgen dat ik optijd ben en dat ik het ook kan mee krijgen.. vermoeiend dat soort mensen
.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 21:37

Veel stress ivm examens |o

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 21:59

iirrssjjee schreef:
Schuur_ schreef:
Ik heb net een vlucht geboekt voor mij en mijn hond naar Lapland deze zomer. We gaan een week trainen bij iemand die normaal regelmatig naar NL of BE komt om kampen te geven.

Superspannend maar het boeken ging al hopeloos. Eerst gebeld want had gehoord van de trainer, eerst bellen en dan boeken zodat je zeker bent dat je hond meegaat.

Werknemer 1: Yes there are spaces available for your dog in cargo/hold. Book the ticket and call back
Werknemer 2 na het boeken van het ticket voor mij: I don't know who told you there are spaces available but it is not possible to fly with a dog in cargo on these flights.
Toen viel de verbinding weg en mijn hartslag maal 100 :')
Werknemer 3: Yes ofcourse this is possible, what are the dimensions of the crate? Euh euh euh, ff snel bol.com opengooien. Okay, flight 1, 2, 3 and 4 are confirmed. How do you want to pay? Email or phone?
Ja doe maar email sturen en moet binnen de 2 uur betalen, dikke prima

Kak, blijft de betaling geweigerd worden! Andere CC geprobeerd maar werkt ook niet.

Werknemer 4: Betalen via de telefoon en in orde. Meteen een bevestigingsmail gekregen. En daarna nog 1.

Maar buiten deze historie en stressniveau 1000. Ik heb geen idee hoe het in zijn werk gaat. In februari heb ik een middag met de trainer in Belgie en ik ben van plan om binnen redelijke termijn ook gewoon even naar de luchthaven te gaan en daar te vragen hoe het precies in zijn werk gaat.

Ik kijk er enorm naar uit maar dan voel ik ineens hoeveel angst ik in mij heb als ik dergelijke initiatieven neem. Ik kan me nu al opvreten over hoe het gaat op de luchthaven in augustus :')

Laat me raden... SAS?

Haha ja de keuze naar banketstaaf is niet reuze. Ik ben blij dat ik vanaf Dusseldorf kan vliegen, dat is voor mij maar 45min rijden. Het lijkt me ontzettend gaaf om daar te trainen en praktijk met haar te doen. Afhankelijk van de mogelijkheden gaan we ofwel de bergen in met de helikopter om te jagen op berg patrijzen of we gaan 3 dagen kamperen in de wildernis om zo te jagen. Ofja, mijn hond de vogels vinden dan.
En buiten dat natuurlijk ook vakantie vieren! Bijna 24u licht per dag dus dat wordt vooral een vakantie waar ik erg van moet uitrusten als ik thuis ben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 22:06

Het is vandaag nog geen moment droog geweest :').

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 22:12

Vertel mij wat, wij hebben een wasstraat en gewoon UREN geen klant gezien. Echt triest. Er is veel gedaan vandaag, kettinggeul helemaal schoon en geen stofje meer op de kasten of in de toetsenborden maar geld is er niet verdiend :roll: Kan het aub alleen snachts regenen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 22:26

_San87_ schreef:
Het is vandaag nog geen moment droog geweest :').

Jawel hier in het noorden :o

Maar van buienradar wordt ik ook niet blij als ik de voorspelling zie voor de komende tijd. We kunnen wel verzuipen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 22:33

Merlen schreef:
3 notarissen gebeld om een afspraak te maken voor informatie in te winnen.2 weigerden en 1 wilde het doen voor een startbedrag van 1000€.Ik heb niks gevraagd over de prijs,hoeft ook niet gratis.
Ik vraag me dan af hoe anderen hun zaken regelen betreft aan-en verkoop,overlijden,samenwonen,... Als je nog niet op eerste informatieve gesprek mag komen.

Hebben ze in België niet zoiets als een juridisch loket (precies waar één van mijn laatste rants over ging :P ).

Dit is wel een probleem ja. Rechtsbijstandsverzekering of een flinke spaarpot is eigenlijk wel noodzakelijk, aangezien dit echt iedereen kan overkomen, maar dat is nu met terugwerkende kracht natuurlijk en niet zaligmakend.

Wij hebben ook bepaalde best essentiële dingen ook niet geregeld omdat we de notaris nu niet kunnen betalen. Best erg eigenlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 22:39

Spalkje achter m'n tanden is losgeraakt. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 00:15

Ik kom er net achter dat ik niet mee mag doen aan m'n toets omdat ik een 0 heb voor die paper (zonder te weten waarom). Maar raar is dat we nog helemaal geen mogelijkheid tot inzage hebben gehad en ik dus ook geen bezwaar heb kunnen indienen tegen mijn cijfer (maar mij nu wel de mogelijkheid tot toets ontzegd is) .

Helemaal klaar met die kinderhatende schijtheks. Ga NU een vrijstelling indienen, want ik heb precies hetzelfde vak op het HBO gehad, maar dan op, jawel, HBO-niveau :') Ik wilde alleen niet dealen met de teleurstelling als die afgewezen zou worden (leren voor een toets leek me aanvankelijk emotioneel minder intensief _O- Maar ik kom er op terug). Wish me luck :') .

Als 'ie toegewezen wordt heb ik wel echt veel stress om niets gehad :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 01:27

Geweigerd in een Facebook groep omdat ik een nepprofiel zou hebben. Profielfoto is niet herkenbaar en vrienden heb ik afgeschermd. Lijkt me wel zo veilig gezien mijn rechtszaak enzo... maar blijkbaar mag ik niet voor mijn veiligheid zorgen :(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 04:50

Schuur_ schreef:
Haha ja de keuze naar banketstaaf is niet reuze. Ik ben blij dat ik vanaf Dusseldorf kan vliegen, dat is voor mij maar 45min rijden. Het lijkt me ontzettend gaaf om daar te trainen en praktijk met haar te doen. Afhankelijk van de mogelijkheden gaan we ofwel de bergen in met de helikopter om te jagen op berg patrijzen of we gaan 3 dagen kamperen in de wildernis om zo te jagen. Ofja, mijn hond de vogels vinden dan.
En buiten dat natuurlijk ook vakantie vieren! Bijna 24u licht per dag dus dat wordt vooral een vakantie waar ik erg van moet uitrusten als ik thuis ben.

Klinkt heel tof! Veel plezier (en niet om je te ontmoedigen, maar houd je mailbox in de gaten, onze vlucht werd tot 3x toe gewijzigd 1 maand voor vertrek!)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 07:08

Bedienpaneel achter bij de vrachtauto was zo extreem vies dat ik eerst heb gepoetst voordat ik het kon aanraken.
Gister een collega op de auto gehad die zo achtelijk is(die van kapotte spiegel en niet melden etc etc....) mn vaste collega is er volgende week gelukkig weer....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 08:46

[***] schreef:
Geweigerd in een Facebook groep omdat ik een nepprofiel zou hebben. Profielfoto is niet herkenbaar en vrienden heb ik afgeschermd. Lijkt me wel zo veilig gezien mijn rechtszaak enzo... maar blijkbaar mag ik niet voor mijn veiligheid zorgen :(

Wat vervelend dat ze voor jou geen uitzondering maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 08:49

Die korte nachtjes elke keer deze week... :roll:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 09:17

Euhhh ik moet om 8:00 uur in de auto zitten naar mijn werk. Drie keer raden hoe laat ik wakker werd :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 09:20

Gekrijs van die poedersuiker kinderen die naar school worden gebracht. Waarom moet je schreeuwen en janken???

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 10:09

Heb je zo vroeg in het ziekenhuis een afspraak en lopen ze nu al uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 10:59

Yes, ik kan nog twee weken met een half losse spalk achter m'n tanden rond blijven lopen. <3 Want zonder gedegen onderzoek (oftewel: :$ :$ :$ ) willen ze hem niet weer vastzetten. :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 11:19

Menino schreef:
Merlen schreef:
3 notarissen gebeld om een afspraak te maken voor informatie in te winnen.2 weigerden en 1 wilde het doen voor een startbedrag van 1000€.Ik heb niks gevraagd over de prijs,hoeft ook niet gratis.
Ik vraag me dan af hoe anderen hun zaken regelen betreft aan-en verkoop,overlijden,samenwonen,... Als je nog niet op eerste informatieve gesprek mag komen.

Hebben ze in België niet zoiets als een juridisch loket (precies waar één van mijn laatste rants over ging :P ).

Dit is wel een probleem ja. Rechtsbijstandsverzekering of een flinke spaarpot is eigenlijk wel noodzakelijk, aangezien dit echt iedereen kan overkomen, maar dat is nu met terugwerkende kracht natuurlijk en niet zaligmakend.

Wij hebben ook bepaalde best essentiële dingen ook niet geregeld omdat we de notaris nu niet kunnen betalen. Best erg eigenlijk..

Juridisch loket niet, maar misschien een pro deo advocaat?
Rechtsbijstand kan ook via je autoverzekering btw. Even contact opnemen met je makelaar, desnoods informeren of je wachttijd hebt en anders NU een afsluiten.

Ik weet niet wie het was: maar vervelend van je ontslag.
Het is hier ook nog altijd een mogelijkheid en dat is best kaaa uuuu teeee

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 11:36

Optiwolk schreef:
Rechtsbijstand kan ook via je autoverzekering btw. Even contact opnemen met je makelaar, desnoods informeren of je wachttijd hebt en anders NU een afsluiten.

Ik bedenk me nu dat ik rechtsbijstand heb afgesloten bij mijn autoverzekering. Maar ik dacht dat dit alleen voor de auto was? Ik sloot het af nadat ik schade had opgegeven, dit zou voor een volgende keer handiger zijn bij de afhandeling. Vandaar dat ik deze koppeling had gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 11:38

Aan dat los-vast-los-vast-los vaste gehobbel van een Youtuber op d'r paard... ben alweer gestopt met kijken, kan er slecht tegen. En jajajaja, ik doe ook genoeg fout...

O ja en aan het weer, wat een baggerbende buiten...

Pffff het lijkt wel of ik ongesteld moet worden of zo... :')

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 11:51

Een vrouw die twee huizen verderop op visite is en haar auto voor mijn oprit geparkeerd had. En dan geïrriteerd raken als er gevraagd wordt of ze haar auto even aan de kant wil zetten zodat ik weg kan met mijn auto “Er staan bij ons toch ook mensen voor de deur?!”. Dat klopt Gerda, maar niet voor een oprit zodat de mensen die daar wonen geen kant meer op kunnen. 8)7 Nu heeft ze hem maar bij m’n overburen voor de oprit gezet…

Klein detail; voor de oprit van het huis waar ze op bezoek is, is meer dan genoeg ruimte om haar auto neer te zetten.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:04

Laten ze mijn dochter de naald uit haar arm trekken met bloedprikken. In een kinderziekenhuis nog wel. Moesten ze nog een keer prikken maar dan in haar andere arm.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:24

Marocje schreef:
Optiwolk schreef:

Ik bedenk me nu dat ik rechtsbijstand heb afgesloten bij mijn autoverzekering. Maar ik dacht dat dit alleen voor de auto was? Ik sloot het af nadat ik schade had opgegeven, dit zou voor een volgende keer handiger zijn bij de afhandeling. Vandaar dat ik deze koppeling had gemaakt.

Dat hangt van je polis af, dat ga je moeten nalezen. Iig denkt het bij ons alles.
Het kwam hier goedkoper uit om rechtsbijstand te nemen bij de auto en die uit de familiale te halen.
Rechtsbijstand was bij die partij goedkoper, de aanhangwagen werd zo “gratis” meeverzekerd met de auto en de familiale verzekering werd zo ook goedkoper.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:30

Mkango schreef:
Yes, ik kan nog twee weken met een half losse spalk achter m'n tanden rond blijven lopen. <3 Want zonder gedegen onderzoek (oftewel: :$ :$ :$ ) willen ze hem niet weer vastzetten. :')

Dat is toch achterlijk!
Die spalk horen ze toch ‘gewoon’ te repareren?
Het wordt steeds gekker :n