Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Schuur_ schreef:Ik heb net een vlucht geboekt voor mij en mijn hond naar Lapland deze zomer. We gaan een week trainen bij iemand die normaal regelmatig naar NL of BE komt om kampen te geven.
Superspannend maar het boeken ging al hopeloos. Eerst gebeld want had gehoord van de trainer, eerst bellen en dan boeken zodat je zeker bent dat je hond meegaat.
Werknemer 1: Yes there are spaces available for your dog in cargo/hold. Book the ticket and call back
Werknemer 2 na het boeken van het ticket voor mij: I don't know who told you there are spaces available but it is not possible to fly with a dog in cargo on these flights.
Toen viel de verbinding weg en mijn hartslag maal 100
Werknemer 3: Yes ofcourse this is possible, what are the dimensions of the crate? Euh euh euh, ff snel bol.com opengooien. Okay, flight 1, 2, 3 and 4 are confirmed. How do you want to pay? Email or phone?
Ja doe maar email sturen en moet binnen de 2 uur betalen, dikke prima
Kak, blijft de betaling geweigerd worden! Andere CC geprobeerd maar werkt ook niet.
Werknemer 4: Betalen via de telefoon en in orde. Meteen een bevestigingsmail gekregen. En daarna nog 1.
Maar buiten deze historie en stressniveau 1000. Ik heb geen idee hoe het in zijn werk gaat. In februari heb ik een middag met de trainer in Belgie en ik ben van plan om binnen redelijke termijn ook gewoon even naar de luchthaven te gaan en daar te vragen hoe het precies in zijn werk gaat.
Ik kijk er enorm naar uit maar dan voel ik ineens hoeveel angst ik in mij heb als ik dergelijke initiatieven neem. Ik kan me nu al opvreten over hoe het gaat op de luchthaven in augustus
Laat me raden... SAS?
Merlen schreef:3 notarissen gebeld om een afspraak te maken voor informatie in te winnen.2 weigerden en 1 wilde het doen voor een startbedrag van 1000€.Ik heb niks gevraagd over de prijs,hoeft ook niet gratis.
Ik vraag me dan af hoe anderen hun zaken regelen betreft aan-en verkoop,overlijden,samenwonen,... Als je nog niet op eerste informatieve gesprek mag komen.
Schuur_ schreef:Haha ja de keuze naar banketstaaf is niet reuze. Ik ben blij dat ik vanaf Dusseldorf kan vliegen, dat is voor mij maar 45min rijden. Het lijkt me ontzettend gaaf om daar te trainen en praktijk met haar te doen. Afhankelijk van de mogelijkheden gaan we ofwel de bergen in met de helikopter om te jagen op berg patrijzen of we gaan 3 dagen kamperen in de wildernis om zo te jagen. Ofja, mijn hond de vogels vinden dan.
En buiten dat natuurlijk ook vakantie vieren! Bijna 24u licht per dag dus dat wordt vooral een vakantie waar ik erg van moet uitrusten als ik thuis ben.
[***] schreef:Geweigerd in een Facebook groep omdat ik een nepprofiel zou hebben. Profielfoto is niet herkenbaar en vrienden heb ik afgeschermd. Lijkt me wel zo veilig gezien mijn rechtszaak enzo... maar blijkbaar mag ik niet voor mijn veiligheid zorgen
Menino schreef:Merlen schreef:3 notarissen gebeld om een afspraak te maken voor informatie in te winnen.2 weigerden en 1 wilde het doen voor een startbedrag van 1000€.Ik heb niks gevraagd over de prijs,hoeft ook niet gratis.
Ik vraag me dan af hoe anderen hun zaken regelen betreft aan-en verkoop,overlijden,samenwonen,... Als je nog niet op eerste informatieve gesprek mag komen.
Hebben ze in België niet zoiets als een juridisch loket (precies waar één van mijn laatste rants over ging).
Dit is wel een probleem ja. Rechtsbijstandsverzekering of een flinke spaarpot is eigenlijk wel noodzakelijk, aangezien dit echt iedereen kan overkomen, maar dat is nu met terugwerkende kracht natuurlijk en niet zaligmakend.
Wij hebben ook bepaalde best essentiële dingen ook niet geregeld omdat we de notaris nu niet kunnen betalen. Best erg eigenlijk..
Optiwolk schreef:Juridisch loket niet, maar misschien een pro deo advocaat?
Rechtsbijstand kan ook via je autoverzekering btw. Even contact opnemen met je makelaar, desnoods informeren of je wachttijd hebt en anders NU een afsluiten.
Ik weet niet wie het was: maar vervelend van je ontslag.
Het is hier ook nog altijd een mogelijkheid en dat is best kaaa uuuu teeee
Marocje schreef:Optiwolk schreef:Juridisch loket niet, maar misschien een pro deo advocaat?
Rechtsbijstand kan ook via je autoverzekering btw. Even contact opnemen met je makelaar, desnoods informeren of je wachttijd hebt en anders NU een afsluiten.
Ik weet niet wie het was: maar vervelend van je ontslag.
Het is hier ook nog altijd een mogelijkheid en dat is best kaaa uuuu teeee
Ik bedenk me nu dat ik rechtsbijstand heb afgesloten bij mijn autoverzekering. Maar ik dacht dat dit alleen voor de auto was? Ik sloot het af nadat ik schade had opgegeven, dit zou voor een volgende keer handiger zijn bij de afhandeling. Vandaar dat ik deze koppeling had gemaakt.