Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dan de oeps
reacties
een stage geweigerd want ik was een vrouw en die wilden ze niet. Leraar die vond vrouwen achter het aanrecht. Toen ik als eerste meisje op de hts aankwam zetten. Dus ik verbleek daar niet van. Ik ken meer dan genoeg oerhollandse mannen, de echte Karels, Jans, Johns, Piets en Kees die precies dezelfde instellingen hanteren. Ik werk daar handig omheen. Laat hun in hun waarde door een mannelijke backup die er dan eigenlijk voor decoratie bij staat
maar handel het zelf af. Boelles schreef:Niet perse iets geks, maar heb nu een koper die een meubel uit elkaar wil halen in m'n huis.. is het gek als ik dit niet liever niet heb? Snap zijn idee erachter maar toch je komt wel in iemand z'n priveruimtes.
Wat zouden jullie doen?
karuna schreef:Ik zit met iets vreemds op marktplaats opeens met betalingen.
Het product en verzendkosten is 16,25 bij elkaar. Ik moet bijna 20 euro betalen volgens het betaal systeem maar de verzender krijgt in totaal maar 15 euro betaald. Daar klopt dan iets toch niet?
Service kosten? Kopersbescherming? Dingen die je niet kunt uitzetten lijkt het?
Ik vind het oneerlijk dat de verzender feitelijk te weinig betaald krijgt en ik teveel betaal, er gaat dan bijna 5 euro naar marktplaats voor niks?
Ik heb nog niet eerder van dit betaal systeem gebruik hoeven maken. Wat ik meest koop of verkoop is afhaal spul en ter plekke betalen
ik doe het via de gewone site niet via een app. En er is ook geen enkele uitleg over het wat en waar. Alleen die service kosten van 40 cent waarvan ik geen idee heb waarvoor dat is. Ik heb een bericht gestuurd of zij meer zien. Product is met verzenden erbij iets over de 16 euro. karuna schreef:Ik kan niks extra aan vinken of uitzetten.ik doe het via de gewone site niet via een app. En er is ook geen enkele uitleg over het wat en waar. Alleen die service kosten van 40 cent waarvan ik geen idee heb waarvoor dat is. Ik heb een bericht gestuurd of zij meer zien. Product is met verzenden erbij iets over de 16 euro.