Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:39

Sherivey schreef:
Valerie93 schreef:
Waarom had ik ook alweer ja gezegd om vandaag extra te werken?? Ik wil terug mijn bed in.

Dat lijkt altijd een heel goed idee, tot die extra dag is aangebroken :+

Nou inderdaad! Maar heb het overleeft maar ik ga niet meer overwerken deze week.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:39

Urbanus schreef:
AmyII schreef:
Ahh balen! Wat vindt J van je nieuwste aanwinst?

Haha, die kwam vanmorgen beneden of ik wist dat er een hangmat in de tuin stond :')

_/-\o_ :')

Fly_high schreef:
Niobe schreef:
Ik heb het een tijdje moeten doen, alleen noodzakelijk inkopen. Het werd een sport om alles zo goedkoop mogelijk te doen, zo maakten we het leuk. Maar nee, het is echt ultiem oliebol.

Ik heb het dus ook meegemaakt, iets met arbeidsmigrant zijn ;) En daarvoor in mijn jeugd want dan is nou eenmaal hoe opgroeien in Oostblok werkt. En alhoewel ik het daardoor prima kan, ultiem zuinig leven, zie ik daar letterlijk niets leuks aan :')

Pandora2 schreef:
Een hoge voerbehoefte _O- Die moet ik onthouden :D

Ik eet gewoon zoals ik graag eet. Ik heb niks met kant-en-klaar dingen of zoetigheden en vetzakkerij. Nooit gehad en het gaat nooit meer komen denk ik :))

Vanavond staat er komkommer met kerstomaatjes, radijsjes en een boterham met kaas op het menu :9

Haha, dat is hoe paardenhouden je taalgebruik beinvloedt he :P

Ik zit rond 3000/3200 kcal op een gemiddelde dag. Dat is heel veel geld aan eten als je niet naar snoep end grijpt. Terwijl anderen het blijkbaar goed doen op hooi en een handje brok _O-

Sport jij heel veel, of die jij zwaar lichamelijk werk? Ik merk nu in de vakantie dat ik echt 4 sneetjes brood per dag, + een soepje bij de lunch gebruik en dan hik ik nu nog tegen het avondeten aan :=
Oh en ik heb een handje bramen op.

Het is dat mijn partner graag volwaardige maaltijden eet, anders had ik de helft van de tijd alleen spinazie met een eitje, gewokte groenten of snackgroenten als avondeten gegeten: ik ben gek op groenten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:54

chanicha schreef:
Mijn eerste vriend had een Poolse vader, hele lieve man, en ik kwam een keer binnen en dacht wat zit hij nou te doen :o?
Zat die man zijn overhemdboordjes los te maken, keerde ze om en zette ze met de hand weer vast.
Dat heeft zo’n indruk op me gemaakt!

Dat doet mijn moeder ook voor mijn broer! Door stugge haren slijt het sneller en dan heb je weer een mooie kant aan de buitenkant!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 20:04

Schrikmoment vandaag. Jaar geleden kon ik niet eten door stress. Ben echt grote stappen vooruit gegaan, inclusief het weer eten in restaurants! ( *\o/* )
Vandaag met de lunch vroeg een collega of ik met hen mee ging eten. Bam. Stresslevel ging binnen een seconde van 0 naar 100. En gevoel niet te kunnen eten. Het overviel mij.

Iets later in alle rust gelukkig wel wat gegeten :)

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 20:07

54 en een grote pukkel naast mijn neus.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 20:13

Lekkage en stroomstoring in het vakantie huisje en ze hopen ons morgen te helpen. :+

Tel daarbij bij aankomst een sleutel die 25 Km verderop lag en ontzettend veel haren in het douche putje…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 20:26

Ieuw.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 20:46

Die k*tdrones :r.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 20:57

Flying_Angel schreef:
chanicha schreef:
Mijn eerste vriend had een Poolse vader, hele lieve man, en ik kwam een keer binnen en dacht wat zit hij nou te doen :o?
Zat die man zijn overhemdboordjes los te maken, keerde ze om en zette ze met de hand weer vast.
Dat heeft zo’n indruk op me gemaakt!

Dat doet mijn moeder ook voor mijn broer! Door stugge haren slijt het sneller en dan heb je weer een mooie kant aan de buitenkant!

Mijn vader doet dit ook, niet voor het geld maar omdat het zonde is een goed overhemd weg te gooien alleen vanwege de boord. Wij proberen sowieso wel overal goed gebruik van te maken, maar kleding ed wordt toch nieuw gekocht vanwege smetvrees van mn moeder _O-

Tis hier wel standaard als er iets van kleding gerepareerd moet worden dat mn vader het doet, mn moeder heeft meer 'mensengeduld' :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 20:58

Ik heb daar echt nog nooit van gehoord?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 21:01

Had ik ook nog nooit maar heb vol bewondering naar die man zitten kijken hoe behendig hij daarin was :j

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 21:24

Verloofde die nog steeds in de sportschool zit terwijl we morgenochtend naar de tandarts moeten en hij weet hoe spannend ik dat vind (moet voor het eerst in mijn leven een gaatje laten vullen). Echt waarom kan hij nou nooit eens zelf op de tijd letten..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 21:30

Weer terug in het ziekenhuis, dochter mocht overdag mee terug naar de camping. Maar de slaapbank hier is echt net een plank.

Ex heeft gelukkig zoon wel opgehaald vandaag, maar die weet niet of hij dochter nog wel wil hebben in de vakantie. Zijn woorden, ze moet vrijdag wel goed opgeknapt zijn hoor, anders neem jij haar maar mee. (Ik rijd vrijdag terug naar huis en kom dan ongeveer langs zijn camping en zou haar dan afzetten) En nu hoop ik dat hij bedoelt dat hij haar liever in nederland heeft, mocht ze weer zorg nodig hebben. Maar het gemak en de toon waar hij het mee zegt, irriteert mij gewoon mateloos.

En alsof ik nog niet genoeg stress heb gehad deze vakantie, brak er vlakbij de camping ook nog een bosbrand uit en maakte de eigenaren alles klaar voor evacuatie. Zoals het er nu naar uit ziet staat de wind gunstig (nou ja voor onze camping dan) maar ik ben niet voor morgen einde middag weer terug op de camping dus kon ook nog even snel de meest belangrijke spullen in de auto doen voor we terug naar het ziekenhuis gingen.

Vorig jaar riep ik nadat de hele week regen was in mijn vakantie, volgend jaar ga ik naar Frankrijk. Dit jaar denk ik nu vooral, volgend jaar zoek ik iets in de buurt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 21:34

Je hebt wel iedere keer pech als je met vakantie bent.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 21:46

Britta31 schreef:
Je hebt wel iedere keer pech als je met vakantie bent.

Gelukkig niet altijd. Maar deze vakantie is wel echt pech hebben. Leuk, de eerste keer alleen met de kinderen naar het buitenland. :+ Aan de andere kant kunnen de vakanties nu alleen maar beter worden, dat kan haast niet anders. (En we hebben gelukkig ook leuke herinneringen aan deze vakantie)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 21:49

Fly_high schreef:
Haha, dat is hoe paardenhouden je taalgebruik beinvloedt he :P

Ik zit rond 3000/3200 kcal op een gemiddelde dag. Dat is heel veel geld aan eten als je niet naar snoep end grijpt. Terwijl anderen het blijkbaar goed doen op hooi en een handje brok _O-

Hier gaat er ook regelmatig rond de 2500-3000 kcal in :o

Denk dat ik voor iemand van 1.68m ook een vrij hoge voerbehoefte heb :))
En nee, ik heb geen overgewicht :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 21:56

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 22:09

Dat de filters bij de zoekresultaten op tiktok niet werken... Zo kan ik m'n video's niet terug zien die ik al heb bekeken. Krijg als ik filter tik alleen de optie om feedback te geven over de zoekresultaten. Ja daar kan ik ook echt wat mee. Tiktok al geüpdatet maar helpt niks.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 22:13

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 22:47

Aan het woord groensels. :brr:

En kruidenroomkaas is ook lekker door de spinazie, Ineke! Maar persoonlijk liever niet de ala creme.

Sterkte Wyoming, met je dochter, en de rest. Klinkt soms echt als een hork, die ex. Nou ja, het is niet voor niets je ex..

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 22:52

Ik heb nu sinds een paar dagen nieuwe oortjes, en deze hebben een sensor. Dus als je 1 oorje uit doet, dan gaat je muziek/video automatisch op pauze. Doe je hem weer in, dan speelt die weer verder.
Nu is er denk ik wat mis mee, want als ik een video op youtube kijk, blijft die constant op pauze gaan. Soms pas na 30 min, soms na 5 en soms na 30 seconden. Net ook 10x in 1,5 minuut. Tijdens het muziek luisteren valt het mee. Nu ben ik natuurlijk net een paar dagen in Frankrijk dus momenteel kan ik er niet zo veel mee... maar ik word er helemaal gek van! ;(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 23:11

fohadie schreef:
Aan het woord groensels. :brr:

En kruidenroomkaas is ook lekker door de spinazie, Ineke! Maar persoonlijk liever niet de ala creme.

Sterkte Wyoming, met je dochter, en de rest. Klinkt soms echt als een hork, die ex. Nou ja, het is niet voor niets je ex..

Mijn ex schoonzus had Zandjes in haar bikini als ze op het strand lag. En in het eten deed ze Kruiderijtjes.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 23:13

TheNovelist schreef:
Ik heb nu sinds een paar dagen nieuwe oortjes, en deze hebben een sensor. Dus als je 1 oorje uit doet, dan gaat je muziek/video automatisch op pauze. Doe je hem weer in, dan speelt die weer verder.
Nu is er denk ik wat mis mee, want als ik een video op youtube kijk, blijft die constant op pauze gaan. Soms pas na 30 min, soms na 5 en soms na 30 seconden. Net ook 10x in 1,5 minuut. Tijdens het muziek luisteren valt het mee. Nu ben ik natuurlijk net een paar dagen in Frankrijk dus momenteel kan ik er niet zo veel mee... maar ik word er helemaal gek van! ;(

Kan je type oortjes niet opzoeken op internet? Daar kan je vaak gebruiksaanwijzing ook vinden en kan je het misschien uitschakel die stand

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 23:17

TheNovelist schreef:

Kom je niet met bijv je hand of haar tegen het oortje? Die van mij kun je aantikken om een video of om muziek op pauze te zetten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 23:19

Oppashondje dat opeens verlatingsangst heeft. Gaat al tekeer als je naar bed gaat. Terwijl hij normaal prima een uur of 6 alleen kan zijn. -O-

Ja hij is moe en ja hij krijgt genoeg uitdaging maar hij is van mening dat hij 24/7 binnen 1 meter van mij moet zijn. -O-